A może by pomyśleć o uruchomieniu przynajmniej jednej nitki ul. Sowińskiego od Czubów, z tyłu akademików dla studentów zaocznych i między stacją benzynową na Głębokiej. Mamy za mało połączeń północ-południe. Patrzcie co się dzieje na ul.Pagi,której wcześniej przecież nie było, na ul.Sowińskiego jest dużo miejsca nawet dla dwupasówki.Po to była tak projektowana chyba ze 30 lat temu.
|
|
Poniatowskiego nie tak dawno była w przebudowie. Już wtedy trzeba było zrobić po dwa pasy. Bogate miasto skoro ma pieniądze na remonty tych samych ulic niemal rok po roku. Albo o to chodzi.
|
|
No nie wiem czy te dodatkowe sygnalizacje świetlne na Lipowej i Racławickich nie zakorkują centrum. To samo z bus-pasami. To nie jest 3-pasmowa jezdnia.
Z poszerzeniem Sowińskiego i Poniaowskiego się zgadzam
|
|
To adres, pod którym znajdziesz darmowe doładowanie do każdej sieci (trzeba wybrać operatora). Dzielę się, bo każdy numer można doładować tylko raz. LINK: http://doladuj-za-darmo.pl/1nqo
|
|
A co z remontem Narutowicza? Miał się zacząć 26 sierpnia. Tyle samo pewnie wyjdzie z nowych planów.
|
|
Przez centrum Lublina: Al. Racławickie i ul. Lipową pobiec mają pasy zostaną pasy przeznaczone wyłącznie dla pojazdów komunikacji miejskiej.
|
|
Tylko budowa nowych dróg poprawi ruch, trzeba budować Sowińskiego do Zana i dalej do Krochmalnej. Przy dwóch pasach będzie stało 2x więcej aut i tyle, bo światła skutecznie wszystko zablokują.
|
|
Trzeba na stałe wprowadzić bezpłatny przejazd dla kierowcy który skorzysta z komunikacji publicznej. Znacząco zmniejszy się ruch samochodów osobowych z 1 osobą.
|
|
Konieczność poszerzenia Poniatowskiego do większej ilości pasów była oczywista od początku - nie wiem, po co w takim razie zmarnowano pieniądze podatników na poprzednie poszerzenie, które w ogóle nie upłynniło ruchu.
|
|
Obawiam się, że budowa sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu Lipowej z Rowerową spowoduje takie zagęszczenie swiateł, że przejazd Lipową zajmie dwukrotnie więcej czasu niż obecnie.
Wystarczy przyjrzeć się co zrobiono z ulicą Kunickiego na odcinku od Tunelu do Wyścigowej.
Pozostałe propozycje oceniam pozytywnie.
|
|
Poniatowskiego nie tak dawno była w przebudowie. Już wtedy trzeba było zrobić po dwa pasy. Bogate miasto skoro ma pieniądze na remonty tych samych ulic niemal rok po roku. Albo o to chodzi.Pomyślałem tak samo po przeczytaniu artykułu. Po czorta było robić remont Poniatowskiego, polegający w zasadzie na budowie nowego chodnika ze ścieżką rowerową do nikąd? Teraz pewnie ten chodnik rozwalą, bo z drugiej strony są dość blisko budynki, a tych raczej nie wyburzą. A korki jak były tak są nadal. Generalnie niewiele da budowa nowych szerszych dróg, jeśli skrzyżowania będą w jednym poziomie. Będzie się korkować na światłach. Za cenę nowego stadionu można było wybudować sensowne drogi... |
|
Jeśli brak pieniędzy na nowe portki to oczywiście należy cerować stare. Tłumaczenie jednak, że osiągnie się w ten sposób "podobny efekt" to już nieprawdopodobny optymizm.
Kto to wszystko wykombinował i na jakiej podstawie? Kolejność poczynań powinna być bowiem następująca:
1. Pomiary ruchu.
2. Prognoza ruchu (przynajmniej 10-15 lat powinno to później funkcjonować, a trzeba pamiętać, że po ukończeniu budowy Urzędu Marszałkowskiego i Centrum Spotkania Kultur młyn zrobi się jeszcze większy).
3. Projekt koncepcyjny ulic przewidzianych do przebudowy.
4. Projekt właściwy (budowlany)
A tu pan Kieliszek wyłożył wszystko jak na talerzu: tu 4 pasy, tu prawoskręt, tu lewoskręt, tu sygnalizacja świetlna, tu bus-pas. Projektanci mają to tylko (bezmyślnie?) narysować. I gotowe.
Niestety nie tędy droga!!!
Na marginesie: bez wiaduktu w al. Racławickich nad ciągiem Sowińskiego- Poniatowskiego (nie musi to być wcale długi tunel) udrożnienie ruchu na kierunku Północ-Południe nie ma żadnych szans.
|
|
Tak w ramach wspomnień i wydanych na to pieniędzy...
http://www.mostykatowice.pl/lublin-tunel-pod-al.-raclawickimi
|
|
Dorzucić jeszcze buspasy, bo niby dziś Racławickie nie są dość zakorkowane. Czy chodzi tylko o to by nabijać kasę wykonawcom i ZTM. Czy K.Zuk rzeczywiście wierzy w to, że lublinianie przesiądą się do autobusów?
|
|
Na skrzyżowaniu Sowińskiego i Radziszewskiego wystarczy postawić płotek i zlikwidować jedną "zebrę". Po jakiego ch...a przejście dla pieszych pod kładką dla pieszych? Po to jest kładka by chodzić górą!
|
|
Przeprowadzcie tygodniowa analizę w październiku oraz tygodniową w listopadzie / maju co do bus pasów. Z góry mogę się założyć o wszystko, że takei rozwiązanie będzie fatalne w skutkach i stworzy nowe wąskie gardło. Chyba, że al. Racławickie będą dysponowały po 3 pasy w każdą stronę wtedy jak najbardziej to rozwiązanie ma jeszcze resztki logiki. W żadnym wypadku to nie ma sensu w aktualnej sytuacji czyli po 2 pasy w każdą stronę. Rozwiązanie ul Sowińskiego uważam za bdb, które już dawno temu powinno mieć fazę realizacji. Lepiej późno niż wcale.
Proszę mieć na uwadzę wzrost natężenia ruchu w godz 14 30-18 z miasta do LSM, czuby czyli ul. Sowińskiego powinna dysponować 2 pasami do skrętu w prawo oraz ul. Głeboka 2 pasami do skrętu w lewo w ul. Filaretów oraz 2 pasy na wprost w kierunku al. Kraśnickiej. Takie rozwiązanie znacząco podniesie efektywność przejazdu pojazdów niemal 2x zwiększając liczbę pojazdów /h w porównaniu do 1 pasa w prawo a następnie 1 pasa w lewo w ul. Filaretów.
PYTANIE: Czy aktualny zarząd nie może wprowadzić decyzji co do zwiększenia bezpieczeństwa i płynności ruchu poprzez aktualizacje sterowników wszystkich sygnalizatorów miasta Lublin poprzez zastosowanie światła szybko pulsacyjnego 5 sek przed jego zmianą. Tz. czerwonego i światła zielonego dla rozpoczęcia i zakończenia fazy ? Byłoby to najtańsze i bardzo przyjazne rozwiązanie dla wszystkich kierowców naszego miasta.
Pozdrawiam i proszę o wniesienie tych znaczących poprawek.
|
|
Co do ul. Sowińskiego i al. Racławickiej tam też potrzebne jest dużo zmian. 2 pasy prosto przez ul. Poniatowskiego, 1 prawoskrętów ul. sowińskiego do al. Racławickiej, 1 lewo skręt w al. Racł w kier. al. Kraśnickiej.
Al. Racławicka po 2 pasy na jazde prosto, 1 pas do sketu w lewo ul. Poniatowskeigo, 1 pas do skretu w prawo w ul. Sowińskiego lub dodatkowo 1 pas na wprost z możliwościa skrętu w prawo.
Z al. Racławickiej 2 pasy do sketu w lewo w ul. Sowińskiego, 2 pasy na wprost, 1 pas w prawo w ul Poniatowskiego
Poniatowskiego 2 pasy na wprost w ul. Sowińskiego, 1 lewoskręt i 1 prawoskręt w al. Racławicką.
Potrzebne jest naprawdę duże skrzyżowanie tak aby nie powstawały wąskie gardła.
|
|
Widzę, że kolega nietutejszy. Ta ulica to Aleje Racławickie, a nie Aleja Racławicka.
|
|
,,wybudować 2-ronda,,,,sowinskiego/al.raclawickie,,,i,,,,sowinskiego/gleboka,,,,tak jak jest krasnicka/al.raclawickie gdzie zdaje to egzamin
|
|
Zamknęli prawo skręt z ul Filaretów na os Prusa, dojazd do szkoły, przedszkola. Teraz wszyscy jeżdżą przez ul M. Brzeskiej po chodnikach. Brawo Głąby. Bezpieczeństwo dla dzieci, zagwarantowane.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|