Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dwa razy więcej wypadków w Lublinie. Które miejsca są najniebezpieczniejsze?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 marca 2019 r. o 06:55 Powrót do artykułu
No kto by pomyślał, że likwidacja fotoradarów, biernosc policji i projektowanie przez urzędasów miejskich nowych ulic tak zeby zachęcać do zap...dalania spowoduje więce wypadków... to było zupełnie nie do przewidzenia ;)
 Przeczytaj jakich ulic dotyczyła wiekszość wypadków i odpowiedz sobie i nam, ktore z nich to są te nowe stworzone do zap...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz (d)efekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Naczelnik Koźlak powinien być kadrowym bo jedyne co potrafi to "mieszać" w stanowiskach!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na rocznej odprawie służbowej w KWP Lublin taka informacja była skrzętnie pomijana.Pytam-z jakiego powodu?To,że Pana Koźlaka "przepchnęli"  na stanowisko Naczelnika WRD KWP Lublin działacze partyjni PO u ówczesnego 01 KWP gen.Domaradzkiego wie każdy.To,że po koleżeńsku utrzymał go następnie gen.Działo też wie każdy.Ręczne sterowanie i rozwalenie wydziałów miejskich i powiatowych RD musi skutkować oporem policjantów tzw.pierwszej linii i rodzi niechęć kadry kierowniczej.Wystarczy zobaczyć jak wielu doświadczonych policjantów  odeszło i ilu deklaruje odejście na emerytury?!Już teraz nie mamy za bardzo kim zarządzać i dbać o to bezpieczeństwo,zapobiegać i minimalizować skutki zdarzeń drogowych.
 Kilka lat temu ludzie zabijali sie o prace w policji - dziś policja musi robić kampanie reklamowe, by przyciagnac kandydatow. Komentarz chyba zbędny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No kto by pomyślał, że likwidacja fotoradarów, biernosc policji i projektowanie przez urzędasów miejskich nowych ulic tak zeby zachęcać do zap...dalania spowoduje więce wypadków... to było zupełnie nie do przewidzenia ;)
Przeczytaj jakich ulic dotyczyła wiekszość wypadków i odpowiedz sobie i nam, ktore z nich to są te nowe stworzone do zap...
  Wszystkie. Większość ulic w Lublinie to drogi dwujezdniowe, ktore zachęcają do przekraczania prędkości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała Owadu. W Lublinie jest bezpiecznie dzięki wydaniu większej kasy na kolejny remont Placu Litewskiego i na pokazy świetlne o bezpiecznym lublinie.
Jakie kolejny remont pisowski nieudaczniku? Remont to zrobcie na nowogrodzkiej, bo sie wam siedziba sypie.
  A co to jest ta nowogrodzka? I jaki ma ona związek z Lublinem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak się dzieje, gdy na ulicach coraz mniej nieoznakowanych patroli policji. Kontroli prędkości suszarką też brak. Dlatego kierowcy wyraźnie przekraczają przepisy, jeżdżą za szybko i zbyt brawurowo. Jest gorzej niż było
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szybciej, szybciej, jeszcze szybciej. Oto jadę ja, król świata w swoim tedeiku. Szybko ale bezpiecznie. Jaki pieszy, niech debil czeka bo się spieszę. Jakie czerwone, nie będę stał jak debil. Na naszych kierowców nie widzę innych sposobów jak zwiększenie liczby fotoradarów, drastyczne podwyższenie mandatów i więcej kontroli policji. I to nie tylko kontrolę prędkości ale konrole przy przejściach i skrzyżowaniach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała Owadu. W Lublinie jest bezpiecznie dzięki wydaniu większej kasy na kolejny remont Placu Litewskiego i na pokazy świetlne o bezpiecznym lublinie.
Jakie kolejny remont pisowski nieudaczniku? Remont to zrobcie na nowogrodzkiej, bo sie wam siedziba sypie.
A co to jest ta nowogrodzka? I jaki ma ona związek z Lublinem?
 Taki sam jak pula pieniedzy przeznaczona na drogi do tych przeznaczonych na i infrastrukture rekreacyjna :))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak się dzieje, gdy na ulicach coraz mniej nieoznakowanych patroli policji. Kontroli prędkości suszarką też brak. Dlatego kierowcy wyraźnie przekraczają przepisy,  jeżdżą za szybko i zbyt brawurowo. Jest gorzej niż było
 Przecież pinokio w tvp mówi, że jest dobrze a bedzie jeszcze lepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapraszam na koncertową jeśli nie ma korków to czasami trzeba uciekać z przejścia!!!! Do tego jeszcze kierowcy piszący w telefonach to już plaga. Na każdym czerwonym świetle ktoś grzbie w telefonie wystarczy zaobserwować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam 500KM i staram się po mieście nie przeginać. Natomiast wczoraj PH w firmowej szkodzie fabi przechodził samego siebie w kreceniu tego małego silniczka idę o zakład ze wydusił całkiem sporo!!! Natomiast głowa pusta może i ten gas którego reklamę miał na tylnej klapie todawal mu większej mocy. Hahaja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No kto by pomyślał, że likwidacja fotoradarów, biernosc policji i projektowanie przez urzędasów miejskich nowych ulic tak zeby zachęcać do zap...dalania spowoduje więce wypadków... to było zupełnie nie do przewidzenia ;)
Przeczytaj jakich ulic dotyczyła wiekszość wypadków i odpowiedz sobie i nam, ktore z nich to są te nowe stworzone do zap...
Wszystkie. Większość ulic w Lublinie to drogi dwujezdniowe, ktore zachęcają do przekraczania prędkości.
 To sie zdziwia kierowcy. A tak serio to wróćmy do traktów z kocich łbów - bezpieczeństwo wzrośnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja mam 800KM ale jeżdżę max 35 km/h żeby nie prowokować biedoty w zwykłych samochodach do wyścigów :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No kto by pomyślał, że likwidacja fotoradarów, biernosc policji i projektowanie przez urzędasów miejskich nowych ulic tak zeby zachęcać do zap...dalania spowoduje więce wypadków... to było zupełnie nie do przewidzenia ;)
Przeczytaj jakich ulic dotyczyła wiekszość wypadków i odpowiedz sobie i nam, ktore z nich to są te nowe stworzone do zap...
Wszystkie. Większość ulic w Lublinie to drogi dwujezdniowe, ktore zachęcają do przekraczania prędkości.
To sie zdziwia kierowcy. A tak serio to wróćmy do traktów z kocich łbów - bezpieczeństwo wzrośnie
 w obrębie śródmieścia - czemu nie? - kocie łby są bardzo piękne, możnaby je położyć na krakowskim chopina, 3Maja, Racławickich od lipowej do KULu :) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.
 Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.
 Oby tylko nikt ważny z rzadu nie przyjechał do Lublina na dłużej - bo jak SOP zacznie jeździć po mieście, to statystyk długo nie naprawia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Naczelnik Koźlak to błąd,porażka systemu PO-PSLowskiego. Przez niego odeszło wielu policjantów w kwiecie wieku i z ogromnym doświadczeniem.Ludzi od których można się było uczyć i wzorować!Pamiętam jak nastał-tylko mandaty się liczyły.Ja mając niespełna 3 lata służby razem ze szkołą bez przeszkolenia RD musiałem jeździć na zdarzenia z takimi co dopiero z podstawowego wrócili.Zgroza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.
Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków.
Jak wynika bezpośrednio z artykułu, do wiekszoścu wypadków dochodzi na ulicach oddanych dawno temu do użytku a nie na nowych. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...