Przyczyna jest prosta - co roku w Lublinie rejestruje się kilkanaście tyś nowych aut
|
|
Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?
|
|
S***ać stąd polityczne pojeby!!!! Nie każdy chce czytać wywody chorych na fobie trolów.
|
|
Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?Cóż za przemyślana, inteligentna i merytotyczna odpowiedź. |
|
Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego? Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?
|
|
S***ać stąd polityczne pojeby!!!! Nie każdy chce czytać wywody chorych na fobie trolów.Spokojnie, weź melise, chłopak wyrobi wierszówke jak na innych watkach o inwestycjach w mieście i pojdzie w pis-du. |
|
Ćwierćwałku żoliborski - przecież kuzwa to nie jest żadna odpowiedź.Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?Cóż za przemyślana, inteligentna i merytotyczna odpowiedź. |
|
Poznaj d(efekty)
|
|
Przyczyna jest prosta - co roku w Lublinie rejestruje się kilkanaście tyś nowych autżeby nowych....nowe to one były 10-15 lat temu u Niemca pod Hamburgiem :) |
|
Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego? Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?Ustawodawca - a dokładniej nowelizacja ustawy o ruchu drogowym podpisana 1 stycznia 2016 r. |
|
A jaki to ma związek z Lublinem albo artykułem? Nie macie merytorycznych argumentów i piszecie takie debilne komentarze.Ćwierćwałku żoliborski - przecież kuzwa to nie jest żadna odpowiedź.Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?Cóż za przemyślana, inteligentna i merytotyczna odpowiedź. |
|
Ciekawe co za półmózg dał do tego minus?Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego? Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?Ustawodawca - a dokładniej nowelizacja ustawy o ruchu drogowym podpisana 1 stycznia 2016 r. |
|
Nie budować nowych dróg bo bedzie wiecej wypadkow - kościoły i pomniki naszą odpowiedzią na zwiększającą sie ilość pojazdów.
|
|
Jazda po Lublinie to istny horror. I nie na tu znaczenia wiek samochodu a zachowanie kierowców. 50 to tylko ustawowa szybkość, ok tego nie przestrzega, tak jak zwalnianie w rejonie przejść dla pieszych. gdzie jest WRD?
|
|
Widze towarzyszu, że naleciałości z partii pozostały, dalej mówicie do rozmówcy w liczbie mnogiej. Sztandar wyprowadzić i zdać relacje ile bełkotliwych wpisów dziś poszło ku chwale partii i prezesa.Przestańcie się kompromitować ratuszowo/dewelopieskie trolle. Wszyscy czytelnicy DW wiedzą o tym, że zostały wynajęte firmy propagandowe, które prowadzą na tym forum manipulację.I co w zwiazku z tym? Idąc twoim wesołym tokiem rozumowania - autostrady i ekspresówki też zachecaja do szybkiej jazdy. Tylko dlaczego większość wypadków jest na jednojezdzniowych drogach krajowych?No i co z tego? Większość ulic w Lublinie to drogi 2 jezdniowe kilku pasowe, ktore zachęcają do szybkiej jazdy.Jak wynika bezpośrednio z artykułu, do wiekszoścu wypadków dochodzi na ulicach oddanych dawno temu do użytku a nie na nowych.Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków. |
|
Przy wyznaczaniu organizacji ruchu nie bierze się pod uwagę bezpieczeństwa.
To ZDiM funduje nam drogowy horror.
Nikt nie zainteresuje się niebezpiecznymi przejściami bo po co. To problem kierowców...
|
|
Pudło. Lepiej napiszcie czy władze Lublina wiedzą o tym całym propagandowym przekręcie.Widze towarzyszu, że naleciałości z partii pozostały, dalej mówicie do rozmówcy w liczbie mnogiej. Sztandar wyprowadzić i zdać relacje ile bełkotliwych wpisów dziś poszło ku chwale partii i prezesa.Przestańcie się kompromitować ratuszowo/dewelopieskie trolle. Wszyscy czytelnicy DW wiedzą o tym, że zostały wynajęte firmy propagandowe, które prowadzą na tym forum manipulację.I co w zwiazku z tym? Idąc twoim wesołym tokiem rozumowania - autostrady i ekspresówki też zachecaja do szybkiej jazdy. Tylko dlaczego większość wypadków jest na jednojezdzniowych drogach krajowych?No i co z tego? Większość ulic w Lublinie to drogi 2 jezdniowe kilku pasowe, ktore zachęcają do szybkiej jazdy.Jak wynika bezpośrednio z artykułu, do wiekszoścu wypadków dochodzi na ulicach oddanych dawno temu do użytku a nie na nowych.Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków. |
|
Rozumiem towarzyszu, wierszówka jeszcze nie wyrobiona, zatem powodzenia w dalszym bełkocie, odmeldowuje sie.Pudło. Lepiej napiszcie czy władze Lublina wiedzą o tym całym propagandowym przekręcie.Widze towarzyszu, że naleciałości z partii pozostały, dalej mówicie do rozmówcy w liczbie mnogiej. Sztandar wyprowadzić i zdać relacje ile bełkotliwych wpisów dziś poszło ku chwale partii i prezesa.Przestańcie się kompromitować ratuszowo/dewelopieskie trolle. Wszyscy czytelnicy DW wiedzą o tym, że zostały wynajęte firmy propagandowe, które prowadzą na tym forum manipulację.I co w zwiazku z tym? Idąc twoim wesołym tokiem rozumowania - autostrady i ekspresówki też zachecaja do szybkiej jazdy. Tylko dlaczego większość wypadków jest na jednojezdzniowych drogach krajowych?No i co z tego? Większość ulic w Lublinie to drogi 2 jezdniowe kilku pasowe, ktore zachęcają do szybkiej jazdy.Jak wynika bezpośrednio z artykułu, do wiekszoścu wypadków dochodzi na ulicach oddanych dawno temu do użytku a nie na nowych.Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków. |
|
Maja powód - minusuja bo to Maliniak podpisał.Ciekawe co za półmózg dał do tego minus?Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego? Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?Ustawodawca - a dokładniej nowelizacja ustawy o ruchu drogowym podpisana 1 stycznia 2016 r. |
|
kto by nie podpisał - trzeba to odkręcić, bo wyraźnie widać wpływ braku fotoradarów na wzrost zidiocenia kierowców. Ex Chłopy pańszczyźniane powsadzane do mechanicznych powozów tylko bat respektują.
|
Strona 4 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|