Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dwa razy więcej wypadków w Lublinie. Które miejsca są najniebezpieczniejsze?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 marca 2019 r. o 06:55 Powrót do artykułu
Przyczyna jest prosta - co roku w Lublinie rejestruje się kilkanaście tyś nowych aut
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
S***ać stąd polityczne pojeby!!!! Nie każdy chce czytać wywody chorych na fobie trolów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?
   Cóż za przemyślana, inteligentna i merytotyczna odpowiedź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego? Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
S***ać stąd polityczne pojeby!!!! Nie każdy chce czytać wywody chorych na fobie trolów.
 Spokojnie, weź melise, chłopak wyrobi wierszówke jak na innych watkach o inwestycjach w mieście i pojdzie w pis-du.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?
Cóż za przemyślana, inteligentna i merytotyczna odpowiedź.
 Ćwierćwałku żoliborski - przecież kuzwa to nie jest żadna odpowiedź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poznaj d(efekty)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyczyna jest prosta - co roku w Lublinie rejestruje się kilkanaście tyś nowych aut
 żeby nowych....nowe to one były 10-15 lat temu u Niemca pod Hamburgiem :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego?  Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?
 Ustawodawca - a dokładniej nowelizacja ustawy o ruchu drogowym podpisana 1 stycznia 2016 r.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Artykuł o wypadkach a opłacone pisowskie trolle klepią o winie PO-PSL dopisując do tego jakieś absurdalne teorie? Rozbijanie rządowych limuzyn to pewnie też wina Tuska?
Cóż za przemyślana, inteligentna i merytotyczna odpowiedź.
Ćwierćwałku żoliborski - przecież kuzwa to nie jest żadna odpowiedź.
  A jaki to ma związek z Lublinem albo artykułem? Nie macie merytorycznych argumentów i piszecie takie debilne komentarze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego?  Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?
Ustawodawca - a dokładniej nowelizacja ustawy o ruchu drogowym podpisana 1 stycznia 2016 r.
 Ciekawe co za półmózg dał do tego minus?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie budować nowych dróg bo bedzie wiecej wypadkow - kościoły i pomniki naszą odpowiedzią na zwiększającą sie ilość pojazdów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jazda po Lublinie to istny horror. I nie na tu znaczenia wiek samochodu a zachowanie kierowców. 50 to tylko ustawowa szybkość, ok tego nie przestrzega, tak jak zwalnianie w rejonie przejść dla pieszych. gdzie jest WRD?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.
Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków.
Jak wynika bezpośrednio z artykułu, do wiekszoścu wypadków dochodzi na ulicach oddanych dawno temu do użytku a nie na nowych.
No i co z tego? Większość ulic w Lublinie to drogi 2 jezdniowe kilku pasowe, ktore zachęcają do szybkiej jazdy.
I co w zwiazku z tym? Idąc twoim wesołym tokiem rozumowania - autostrady i ekspresówki też zachecaja do szybkiej jazdy. Tylko dlaczego większość wypadków jest na jednojezdzniowych drogach krajowych?
Przestańcie się kompromitować ratuszowo/dewelopieskie trolle. Wszyscy czytelnicy DW wiedzą o tym, że zostały wynajęte firmy propagandowe, które prowadzą na tym forum manipulację.
 Widze towarzyszu, że naleciałości z partii pozostały, dalej mówicie do rozmówcy w liczbie mnogiej. Sztandar wyprowadzić i zdać relacje ile bełkotliwych wpisów dziś poszło ku chwale partii i prezesa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy wyznaczaniu organizacji ruchu nie bierze się pod uwagę bezpieczeństwa. To ZDiM funduje nam drogowy horror. Nikt nie zainteresuje się niebezpiecznymi przejściami bo po co. To problem kierowców...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.
Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków.
Jak wynika bezpośrednio z artykułu, do wiekszoścu wypadków dochodzi na ulicach oddanych dawno temu do użytku a nie na nowych.
No i co z tego? Większość ulic w Lublinie to drogi 2 jezdniowe kilku pasowe, ktore zachęcają do szybkiej jazdy.
I co w zwiazku z tym? Idąc twoim wesołym tokiem rozumowania - autostrady i ekspresówki też zachecaja do szybkiej jazdy. Tylko dlaczego większość wypadków jest na jednojezdzniowych drogach krajowych?
Przestańcie się kompromitować ratuszowo/dewelopieskie trolle. Wszyscy czytelnicy DW wiedzą o tym, że zostały wynajęte firmy propagandowe, które prowadzą na tym forum manipulację.
Widze towarzyszu, że naleciałości z partii pozostały, dalej mówicie do rozmówcy w liczbie mnogiej. Sztandar wyprowadzić i zdać relacje ile bełkotliwych wpisów dziś poszło ku chwale partii i prezesa.
 Pudło. Lepiej napiszcie czy władze Lublina wiedzą o tym całym propagandowym przekręcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety nie może być inaczej jak pół Lublina jest rozkopane, oznakowanie zmienia się jak w kalejdoskopie, a ludziom spieszy się jak zawsze. Za 2 lata jak już będziemy po remontach to znów statystyka się poprawi.
Statystyka się nie poprawi, bo znów przybędzie szerokich ulic miejscami nawet po 4 pasy co spowoduje, że kierowcy bedą jeździć szybciej i będzie więcej wypadków.
Jak wynika bezpośrednio z artykułu, do wiekszoścu wypadków dochodzi na ulicach oddanych dawno temu do użytku a nie na nowych.
No i co z tego? Większość ulic w Lublinie to drogi 2 jezdniowe kilku pasowe, ktore zachęcają do szybkiej jazdy.
I co w zwiazku z tym? Idąc twoim wesołym tokiem rozumowania - autostrady i ekspresówki też zachecaja do szybkiej jazdy. Tylko dlaczego większość wypadków jest na jednojezdzniowych drogach krajowych?
Przestańcie się kompromitować ratuszowo/dewelopieskie trolle. Wszyscy czytelnicy DW wiedzą o tym, że zostały wynajęte firmy propagandowe, które prowadzą na tym forum manipulację.
Widze towarzyszu, że naleciałości z partii pozostały, dalej mówicie do rozmówcy w liczbie mnogiej. Sztandar wyprowadzić i zdać relacje ile bełkotliwych wpisów dziś poszło ku chwale partii i prezesa.
Pudło. Lepiej napiszcie czy władze Lublina wiedzą o tym całym propagandowym przekręcie.
 Rozumiem towarzyszu, wierszówka jeszcze nie wyrobiona, zatem powodzenia w dalszym bełkocie, odmeldowuje sie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najwięcej osób zginęło na ul. Nadbystrzyckiej? Dlaczego?  Kto podjął decyzję o likwidacji fotoradarów przy ul. Nadbystrzyckiej?
Ustawodawca - a dokładniej nowelizacja ustawy o ruchu drogowym podpisana 1 stycznia 2016 r.
Ciekawe co za półmózg dał do tego minus?
 Maja powód - minusuja bo to Maliniak podpisał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto by nie podpisał - trzeba to odkręcić, bo wyraźnie widać wpływ braku fotoradarów na wzrost zidiocenia kierowców. Ex Chłopy pańszczyźniane powsadzane do mechanicznych powozów tylko bat respektują.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...