Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Pod estakadą będzie skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną." Ale po co? Przecież od tego są estakady, żeby uniknąć świateł!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
plany bardzo piękne, tylko kiedy ruszy budowa polaczenia wrotkowskiej z kunickiego i przedluzenia bmc ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez kolei i aglomeracyjnej Lublin nie zostanie odblokowany .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekaw jestem co o tym sądzi strategiczny doradca Prezydenta Żuka - słynny urbanista Prof. Jan Gehl. Przecież on doradza miastu co innego... Doradza w Sydney, New York   Są plany na kolejną drogę za 60 mln, a Prezydent Żuk nie ma środków raptem 20 tys zł na doświetlenie przejść dla pieszych. 20 tys zł to raptem 0.03 % środków z rozbudowy dróg. Droga musi powstać, aby zapewnić dojazd do nowych bloków. Tylko po co mają powstać nowe bloki skoro liczba mieszkańców Lublina stale spada wg GUS o 6 tys jest Nas mniej niż rok wcześniej.   Obawiam się, że to kolejne "plany" bez pokrycia w budżecie miasta. A kiedy powstanie przedłużenie Dywizjonu 303, Bohaterów Monte Cassino? A co z projektem rewitalizacji Bystrzycy za 500 mln zł?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez kolei Aglomeracyjnej  Lublin nie zostanie odblokowany -Plan  pana Mszyńskiego jest zasadny [ planował tym tematem zająć się na serio ] Lublin powinien inwestować również w kolej podmiejską .Warto się zastanowić choćby to trwało 10 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez kolei Aglomeracyjnej Lublin nie zostanie odblokowany -Plan pana Mszyńskiego jest zasadny [ planował tym tematem zająć się na serio ] Lublin powinien inwestować również w kolej podmiejską .Warto się zastanowić choćby to trwało 10 lat.
Musze cie rozczarowac bo pan muszynski vel volvo serio to potrafi sie zajac wysysaniem kasy z kolejnych spolek gdzie zasiada,takze plonne twoje nadzieje naiwna istoto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy przedłużenie ul.Lubelskiego Lipca będzie wzdłuż torów kolejowych do Węglinka?. Tak miało być i było obiecane tak samo jak tunel lub podobne rozwiązanie pod Al. Racławickimi. Szanowni kandydaci - wybory za rok!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za dużo kasy miasto widzę ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znikną stłuczki i wypadki. Nareszcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie, fajnie, ale po jaką cholere te światła?! To samo na solidarnosci. Tam przechodzi jedna osoba na 2 godziny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy tramwaje w Lublinie, myślę, że nadszedł czas aby pomyśleć o tym rodzaju komunikacji w mieście. Mogą być na początek 3 linie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kurde ludzie, jakie tramwaje? Dajcie spokoj. Nie dosc ze to jest glosne bardzo, to jeszcze kwestai gdzie one mialyby jezdzic? Chyba tylko po al.solidarnosci/tysiaclecia/witosa, moze jana pawla i innych ulicach dosyc szerokich. Sa takie miejsca w miescie dosyc wazne, ale na tyle waskie, ze nie da sie dobudowac tam jeszcze torow
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mam pytanie. Ilekroc pojawiają sie artykuly o przebudowie drog, jest tylko opis co i jak ma sie stac. Niektorzy nei mieszkaja w danych rejonach, albo nie moga sobie wyobrazic jak to bedzie wygladac po przebudowie, wiec nie mozna poswiecic kilka minut i w zwyklym programie graficznym wrzucic zdjecie obecnego miejsca z map, i dorysowac jakies strzalki mowiace jakie zmiany sie stana? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...