Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dzisiaj ostatni dzień roweru miejskiego przed przerwą. W 2019 r. wygaśnie umowa z Nextbike

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 30 listopada 2018 r. o 07:42 Powrót do artykułu
Oj !!! To ja zapłaczę z tego powodu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W przyszłym roku wrócą już same zdezelowane rowery- operator ma idealną umowę z miastem na pozbycie się starych i zepsutych rowerów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja se od samego rana pedze jednym z tych gratow pod wiatr. Cudowne chwile
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak już w ramach rozsiewania propagandy sukcesu sypiecie liczbą wyPOżyczeń, to może przy okazji POdacie, ile miasto dopłaciło nextbikowi w przeliczeniu na każde z nich. 1 zł, 2 zł, czy może jeszcze więcej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nazwa tego ugrupowania wprowadza ludzi w błąd. Ta banda frustratów na rowerach w tym co robi nie ma nic wspólnego z porozumieniem !!! TO jest narzucanie swoich chorych ideologi !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem takie pomysly jak rower miejski w miastach zabytkowych i duzych ale w malej dziurze z dwoma ulicami na krzyz to taka "inwestycja" to juz bardzo powaznie podejrzana sprawa...a na lubelszczyznie to norma...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No wypadałoby wspomnieć ile miasto do tego dopłaca, bo rentowne to to nigdy nie było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rower Miejski się sprawdził
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
firma niech naprawia w zimie i trzeba myśleć nad nową umową
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rowerki dobra sprawa, ułatwiają życie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak już w ramach rozsiewania propagandy sukcesu sypiecie liczbą wyPOżyczeń, to może przy okazji POdacie, ile miasto dopłaciło nextbikowi w przeliczeniu na każde z nich. 1 zł, 2 zł, czy może jeszcze więcej?
 ***.pl/miasto-doklada-rowerow-miejskich-sprawdzili/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak już w ramach rozsiewania propagandy sukcesu sypiecie liczbą wyPOżyczeń, to może przy okazji POdacie, ile miasto dopłaciło nextbikowi w przeliczeniu na każde z nich. 1 zł, 2 zł, czy może jeszcze więcej?
***.pl/miasto-doklada-rowerow-miejskich-sprawdzili/
 " Tymczasem utrzymanie lubelskich rowerów miejskich kosztuje i to niemałe pieniądze. Okazuje się jednak, że to nie miasto ponosi związane z tym koszty. Sprawdziła to Fundacja Wolności." " Miasto zapłaciło za budowę systemu, jego stworzenie w 2014 roku kosztowało prawie 5,2 mln zł. Początkowo składał się z 40 stacji i 400 rowerów. Na początku tego roku system został powiększony o kolejne 42 stacje i 420 rowerów. Kosztowało to kolejne 6,2 mln zł. Teraz firma Nextbike, która dzierżawi system, płaci miastu ok. 90 tysięcy złotych. Dodatkowo zapewnia pełną obsługę systemu, przy czym za niewywiązanie się z tego obowiązku płaci kary umowne. Za np. nieprawny dłużej niż 12 godzin rower kara wynosi 50 złotych za każdą godzinę. Z kolei w przypadku kradzieży, firma musi odkupić jednoślad. Jeśli nie zrobi tego w terminie 3 dni, kara wynosi 300 zł za każdy dzień opóźnienia. Pomimo licznych opłat, Nextbike jednak zarabia na tym biznesie. Oprócz opłat za wypożyczanie rowerów, które w całości wpływają do kasy firmy, dochodzą do tego też opłaty za umieszczone na jednośladach reklamy."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetnie rower się sprawdza aby na szybko podjechac na uczelnie...trudno do wiosny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najwiecej pewnie krzyczą Ci co nawet z rowerów nie korzystają....w walce ze smogiem rowery sa potrzebne, a Ci co siedzą w swoich autkach, niech nawet nie zabierają głosu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy ci to powie, że lepszy rower niż blachosmrod
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto nie dopłaca do tego dziadostwa? No to jedyna pozytywna wiadomość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W czasie zimy naprawiają rowery
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy ci to powie, że lepszy rower niż blachosmrod
 Zwłaszcza w zimie . . . :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 "Swoją listę życzeń przekazali już urzędnikom działacze Porozumienia Rowerowego, (...)"***Mają takie prawo - jak każdy. Ale czy trzeba o tym wspominać w gazecie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak już w ramach rozsiewania propagandy sukcesu sypiecie liczbą wyPOżyczeń, to może przy okazji POdacie, ile miasto dopłaciło nextbikowi w przeliczeniu na każde z nich. 1 zł, 2 zł, czy może jeszcze więcej?
***.pl/miasto-doklada-rowerow-miejskich-sprawdzili/
"   Tymczasem utrzymanie lubelskich rowerów miejskich kosztuje i to niemałe pieniądze. Okazuje się jednak, że to nie miasto ponosi związane z tym koszty. Sprawdziła to Fundacja Wolności."     "      Miasto zapłaciło za budowę systemu, jego stworzenie w 2014 roku kosztowało prawie 5,2 mln zł. Początkowo składał się z 40 stacji i 400 rowerów. Na początku tego roku system został powiększony o kolejne 42 stacje i 420 rowerów. Kosztowało to kolejne 6,2 mln zł. Teraz firma Nextbike, która dzierżawi system, płaci miastu ok. 90 tysięcy złotych. Dodatkowo zapewnia pełną obsługę systemu, przy czym za niewywiązanie się z tego obowiązku płaci kary umowne.     Za np. nieprawny dłużej niż 12 godzin rower kara wynosi 50 złotych za każdą godzinę. Z kolei w przypadku kradzieży, firma musi odkupić jednoślad. Jeśli nie zrobi tego w terminie 3 dni, kara wynosi 300 zł za każdy dzień opóźnienia. Pomimo licznych opłat, Nextbike jednak zarabia na tym biznesie. Oprócz opłat za wypożyczanie rowerów, które w całości wpływają do kasy firmy, dochodzą do tego też opłaty za umieszczone na jednośladach reklamy."
 Czy jesteś absolwentem zuko-ekonomiki? Jest napisane po polsku (nie PO POlsku), że całą infrastrukturę sfinansowała Gmina, a model biznesowy cwaniaków z nextbiku bazuje na POdstawionym im POd nos kapitale rzeczowym. Ja też mógłbym tak cwaniakować - użycz mi za friko swojego auta na taryfę, a nie będziesz musiał POkrywać mi kosztów paliwa. Problem w tym, że JA nie zaliczam się do zamkniętego grona braminów biznesu, a do odPOwiednika hinduskiej kasty "nietykalnych".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...