Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jeśli warunkiem podpisania umów z przewoźikami prywatnymi są pieniądze z podwyżek, to ZTM był od początku był świadomym oszustem. Czy we współpracy z prezydentem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin ma chyba najbrzydsze przystanki w Polsce,paskudztwo jest na tej fotce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zamiast podwyzki biletów powinni zwiększyć kontrole biletów i wprowadzić obsługę konduktorską i kasa się znajdzie, zbyt dużo osób jeżdzi teraz bez uiszczania opłaty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prosze podliczyć ile kosztowało prze rok funkcjonowanie ZTMu i co ci byli pracownicy MPK i BTZ UM Lublin w tym czasie zrobili, aby komunikacja w tym mieście się poprawiła. Jednocześnie proszę o zmiane nazwy przystanku al.Kraśnicka MPK, na al.Kraśnicka ZTM wkońcu to najwazniejsze. Proszę też sprawdzić jakim cudem pan L.Pudło z P.O. dyrektora nagle stał się dyrektorem ZTM, bez żadnego konkursu. Miało być normalnie, ale wyszło jak zawsze czyli po Lubelsku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy miasto lub MPK kupi przegubowe trolejbusy? Bo jazda liniami 151, 155, 158 szczególnie w godzinach szczytu jest masakrą. Niekiedy nie da sie wsiąść do tych zapchanych złomów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nam podwyżki a RODZINY pracowników dalej za DARMO ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[quote name='hub' date='1.12.2009, 20:57:26' post='200669'] zamiast podwyzki biletów powinni zwiększyć kontrole biletów i wprowadzić obsługę konduktorską i kasa się znajdzie, zbyt dużo osób jeżdzi teraz bez uiszczania opłaty quot Masz rację, NIE UISZCZAJĄ OPŁAT RODZINY PRACOWNIKÓW.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już raz napisałem, że chcę biletów czasowych minimum 60 min. Sam to sprawdziłem będąc rok we Francji i ten system ma same plusy. Nareszcie ekonomia będzie rządzić komunikacją a nie chochsztaplerzy. Pomysł z konduktorami jest całkiem na rzeczy. Wtedy znajdzie zatrudnienie ca 600 ludzi. Każdy konduktor zarobi na siebie wystarczy, że liczba biletów podczas Jego zmiany wzrośnie o 20 biletów tj. na godzinę 2 do 3 biletów. Czyli tyle gapowiczów będzie mniej. Nawet jak miasto dopłaci do tego pomysłu to na drugiej szali będą dochody 600 mieszkańców Lublina. A z tego jest czysty zysk: podatki, zakupy , usługi , kultura i sport. Lublin wg informacji prasowych masę pieniędzy wydaje b. nietrafnie a Pan Prezydent w swoich spólkach mało zatrudnia swoich szarych wyborców. Wyjątkiem był MPWiK gdzie zatrudnienie znalazły: byli radni, rodziny radnych, żony notabli typu sędziów ale nie zwykli bezrobotni a w związku z tym cena wody do dochodów ludności jest najwyższa w UE nie licząc Rumuni i Bułgarii.. Np w Marsylii taki ogród jak nasz Saski zatrudnia ca 100 osób ( strażnicy, konesrwatorzy zieleni, sprzątacze, kawiarnie, karuzele dla dzieci( płatne) itp. Miasto żyje z dochodów swoich mieszkańców. U nas podnosi się tylko podatki od nieruchomości. Wiem coś o tym. Matka miała dom, który wynajmowała i w 1989r płaciła podatek od nieruchomości 30.000 zł tj. obecie 3 PLN. Dzisiaj sistra, ktora odziedziczyła tę nieruchomość płaci taki podatek w wysokości 870 PLN. Czyli Lublin po upadku przemysłu utrzymują drobni właściciele, którzy całe życie oszczędzali żeby coś wybudować a teraz dostali po głowce. Będzie tragedia jak wejdzie w życie podatek katastracyjny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidować ZTM, a nierobów tam pracujacych wysłać do autobusów MPK niech sprzedaja bilety. Wprowadzić system jak u przewoźników prywatnych i mamy problem komunikacji z głowy. No jest jedna wada, bo to nie da nam zysków, ale nie będziemy musieli dopłacać z kasy miasta. W każdym wozie konduktor i zbieranie do czapki. Dla czego może być tak we Lwowie i wielu innych miastach na wschodzie a nie u nas ?? Pazernosć urzędasów i nierobów neizna granic. Wywiesić rozkłady typu pierwszy kurs, 5.35' a potem że w godzinach 6-10 kursują co 15', 10-14 co 20' itd. a na koniec napisać ostatni kurs 22.05'. I nikt sie nie będzie czepiał że nie punktualnie, że drogo...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W pelni popieram przedmowce. Skoro normalne bilety w prywatnych autobusach maja byc okupione podwyzkami biletow, to moze zrobmy odwrotnie. Proponuje aby MPK przeszlo na taki sam system pobierania oplat jak przewoznicy prywatni, zlikwidowac zbedny ZTM i inne tym podobne istytucje i wszystkim nam bedzie lepiej i taniej. Moze niech sie pan dyrektor ZTM zastanowi co mowi. Jezeli chce modernizowac komunikacje miejska kosztem pasazerow to chyba cos jest nie tak. Jezeli tak jak jest jest taniej to moze tego nie zmieniajmy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...