Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak będzie wyglądać nowa siedziba Instytutu Pedagogiki UMCS?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 lutego 2019 r. o 17:43 Powrót do artykułu
W PRL w Lublinie działało kilkanaście biur projektów, 3 zatrudniające ponad 300 osób. A dzisiaj lubelscy projektanci nie są w stanie konkurować o projekt nowej pedagogiki. Lublin miastem inspiracji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardziej niz wygląd samych budynków interesuje mnie to, jak ten nowy kampus bedzie zaprojektowany w przestrzeni - czy to bedzie nowy kawalek miasta, czy po prostu kilka budynków otoczonych parkingowiskami i pogrodzonych, jak to kilka lat temu zbudowały te wieśniaki z UP na miejscu weterynarii na głebokiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A stary budynek przeznaczyć na reaktywacja szkoły nr 13.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego pozwala się na tak ogromną wyprowadzkę studentów z centrum Lublina ??!!!! Przecież Centrum bedzie świeciło na tygodniu pustkami !!!! O to chodzi władzom Lublina ??!!!! Skandal !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie jest kamienica. To budynek edukacyjny o najdłuższej nieprzerwanej historii na Lubelszczyźnie - od 1859 roku. Inicjatorem budowy nowego gmachu szkolnego był dziadek naszej noblistki, Józef Skłodowski, wieloletni dyrektor gimnazjum lubelskiego. Władze UMCS niestety nie uznają żadnej ciągłości i genius loci tylko "nowoczesność". Nie interesuje ich też głos pracowników (i władz Instytutu Pedagogiki), którzy w 90 proc. chcieli tu pozostać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...