Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak ma się rozwijać miejska komunikacja w Lublinie

Utworzony przez Janek, 14 grudnia 2009 r. o 21:07 Powrót do artykułu
wszystko ok tylko te wszystkie trolejbusy i autobusy będą stały w już dziś zakorkowanym do nieprzytomności Lublinie a szybki tramwaj miałby swoje tory i miałby gdzieś korki na ulicach
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego nie tramwaje?? Trolejbusy stoją w korkach i same korki tworzą - kiedy przejeżdżają jak żółw przez rondo albo kiedy im szelki opadną. Normalnie brak słów na tych lubelskich fachowców od komunikacji zbiorowej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~Mariolka~ napisał:
A dlaczego nie tramwaje?? Trolejbusy stoją w korkach i same korki tworzą - kiedy przejeżdżają jak żółw przez rondo albo kiedy im szelki opadną. Normalnie brak słów na tych lubelskich fachowców od komunikacji zbiorowej.
Normalnie brak słów na lubelskich nieuków... Radzę się doedukować, bądź w ramach relaksu przejść się po mieście na największe skrzyżowania gdzie wisi sieć trakcyjna. Jak już to zrobisz to będziesz wiedzieć że wisi tam nowoczesny osprzęt(za wyjątkiem 2 rond i bodajże 1,5 skrzyżowania) trakcyjny, a co za tym idzie trolejbus nie wlecze się ani szelki tak często nie spadają(tak jeździły trolejbusy w latach 70 ubiegłego wieku). Osprzęt taki pozwala pokonać każde skrzyżowanie z normalną prędkością eksploatacyjną bez żadnych konsekwencji. Do tego od kilku lat trolejbusy są wyposażone w nowoczesne pałąki z lepszymi głowicami oraz specjalne bębny do zwijania linek(poprzednie nie miały możliwości automatycznego ściągania pałąka w przypadku gwałtownego oderwania się od sieci). A jak nie wystarczy ci to co zobaczysz, wyczytasz, to proponuje przejechać się do Szwajcarii i zobaczyć jak tam to się dzieje, ponieważ tam żaden trolejbus nie ma bębnów i linek bo pałąki nie wypadają. Tak więc twoja wiedza na temat trolejbusu zatrzymała się ma archaicznym typie trolejbusu oporowego. Dla pewności radze jeszcze przejechać przez skrzyżowania z nowoczesnym osprzętem trolejbusem z silnikiem asynchronicznym co by upewnić się że normalna prędkość przejazdu to nie sen na jawie... Natomiast co do tramwaju koszt był by ogromny, i trzeba by budować tunele, wiadukty i estakady z racji ukształtowania terenu na jakim leży Lublin. Pod tym względem trolejbus może pokonywać bardziej strome podjazdy gdyż posiada gumowe opony, natomiast tramwaj powyżej pewnej wartości ślizga się(metal o metal). Co do poprawy przejazdów to wystarczy tanim kosztem zrobić śluzy dla komunikacji miejskiej, oraz gdzie się da BUS-pasy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Arthorious napisał:
Normalnie brak słów na lubelskich nieuków... Radzę się doedukować, bądź w ramach relaksu przejść się po mieście na największe skrzyżowania gdzie wisi sieć trakcyjna. Jak już to zrobisz to będziesz wiedzieć że wisi tam nowoczesny osprzęt(za wyjątkiem 2 rond i bodajże 1,5 skrzyżowania) trakcyjny, a co za tym idzie trolejbus nie wlecze się ani szelki tak często nie spadają(tak jeździły trolejbusy w latach 70 ubiegłego wieku). Osprzęt taki pozwala pokonać każde skrzyżowanie z normalną prędkością eksploatacyjną bez żadnych konsekwencji. Do tego od kilku lat trolejbusy są wyposażone w nowoczesne pałąki z lepszymi głowicami oraz specjalne bębny do zwijania linek(poprzednie nie miały możliwości automatycznego ściągania pałąka w przypadku gwałtownego oderwania się od sieci).
No nie wiem... nawet teraz czesto się widzi trajtki które tamuja ruch bo kierowca musi wyjść poprawić szelki..
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Projekt mówi też o zakupie 30 nowoczesnych wiat przystankowych i 20 słupków. Na ulicach powinny się pojawić w 2011 r. Ratusz zakłada, że mogą być w nich towarzyszyć... toalety z bieżącą wodą. " W centrum miasta nie ma gdzie fizjologicznej potrzeby zalatwic a tu zobacz, wiaty przystankowe z wc i umywalkami byc maja - do wyborow POzostalo cos okolo 349 dni...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
może by tak zrobili wreszcie linię którą przejadę całą ulicę Głęboką, czy dalej mam jeździć naokoło i stać w korkach?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tuja napisał:
No nie wiem... nawet teraz czesto się widzi trajtki które tamuja ruch bo kierowca musi wyjść poprawić szelki..
To chyba po ukrainie jeździsz... JEstem kierowcą trolejbusu od ponad 20 lat i to o czym piszesz miało miejsce jeszcze 5-6 lat temu. Od tego czasu dużo się zmieniło za wyjątkiem: Ronda pod ZUsem - 1 stara zwrotnica, tzw klin ale w częsci koło orlenu i wspaniałego ronda trasy do nikąd - zwanej zieloną no i skrzyżowania piłsudzkiego-narutowicza-lipowa. Pozatymi newralgicznymi punktami mozna lecieć i po 60 km/h, ale nie pozwala na to stan nawierzchni naszych wspaniałych dróg. Najczęsciej zdarza się zgubić pały na rondzie HDK, ale to za sprawą nawierzchni, gdzie trzeba się trzymac kierownicy aby nie wypaść z fotela, bo tak buja wozem... Zresztą, osobiście jak zalicze 1 pałowanie w tygodniu to max... A w pierwszej kolejnosci powinni przebudować skrzyżowanie - narutowicza-lipowa-piłsudzkiego, bo tu rzeczywiście trolejbus staje sie zawalidrogą.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"123 nowe trolejbusy, które dojadą na Czechów, Kalinowszczyznę i Felin. Do tego 100 nowych autobusów i wiaty przystankowe z toaletami z bieżącą wodą." ...momencik, 1 kwietnia to dopiero za kilka miesięcy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
te druty nad miastem są nieestetyczne. te słupy, np. wzdłuż orkana, las słupów, latarnie oddzielnie, trakcja oddzielnie. beznadzieja, niegospodarność, złodziejstwo, głupota, itd. ja proponuję raczej iść w gaz. zwłaszcza, że wykupujemy owego gazu od Federacji Rosyjskiej zbyt wiele, toteż można by część zagospodarować. Wolę autobusy na gaz niż trolejbusy. Jestem estetą. Poza tym trolejbusy kojarzą mi się z robotniczymi miastami ZSRR (USSR) a nie EUROPEJSKĄ STOLICĄ KULTURY !! i niech mi nikt nie wmawia, że trolejbusy są bardziej ekologiczne od gazu, bo skąd się bierze prąd na ich napędzenie ? ze spalenia węgla. a jak wiadomo, gaz jest bardziej eko. od węgla. Poza tym od dawna mam plan na linię metra w Lublinie, szkoda, że nas nie stać nawet na wykopanie tunelu pod racławickimi, bo metro wzdłuż kraśnickiej, racławickich aż pod plac litewski marzy mi się od najmłodszych lat chociaż taka jedna linia - prawda, że racjonalna ?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież do wyborów jeszcze daleko !?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czechów, kalina, czuby...a co z Ponikwodą ile można się gnieść w 32,5,18? Tu też przydały by się trolejbusy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to brzmi jak budowa tunelu pod al. Raclawickimi
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przystanki z toaletami? A nie lepiej przeznaczyć te pieniądze na biletomaty oraz system informacji (tablice wyświetlające za ile minut przyjedzie dany autobus/trolejbus). Kto taki chory pomysł podsunął Panu Waislewskiemu? Cżyżby był to kolejny pomysł Pana Fica? Dlaczego na Czechów trolejbusy mają dojeżdżać (dookoła) jednym wąskim gardłem?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja już w nic nie wieżę* co w tym naszym mieście ma powstać* jak ona ma wyglądać.... Obiecanki cacanki a głupiemu radość!!!.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja już mu nie wierzę. za dużo obietnic tej ekipy zbója wasyla z PO. za dużo obietnic niespełnionych, za dużo prywaty. jeżeli chcecie wiedzieć, jak może prezydent miasta pracować, to zobaczcie ten link: jak można to zrobić a co zrobił zbój wasyl z po? strefę ekonomiczną... w której mają być produkowane foteliki dziecięce do samochodów. tzn, miały być produkowane, tak jak puszki i wiele innych rzeczy... Włocławek może, Lublin nie... sami odpowiedzcie sobie na pytanie "dlaczego?" Zbój Wasyl z PO - jestem na NIE
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Release napisał:
te druty nad miastem są nieestetyczne. te słupy, np. wzdłuż orkana, las słupów, latarnie oddzielnie, trakcja oddzielnie. beznadzieja, niegospodarność, złodziejstwo, głupota, itd. ja proponuję raczej iść w gaz. zwłaszcza, że wykupujemy owego gazu od Federacji Rosyjskiej zbyt wiele, toteż można by część zagospodarować. Wolę autobusy na gaz niż trolejbusy. Jestem estetą. Poza tym trolejbusy kojarzą mi się z robotniczymi miastami ZSRR (USSR) a nie EUROPEJSKĄ STOLICĄ KULTURY !! i niech mi nikt nie wmawia, że trolejbusy są bardziej ekologiczne od gazu, bo skąd się bierze prąd na ich napędzenie ? ze spalenia węgla. a jak wiadomo, gaz jest bardziej eko. od węgla. Poza tym od dawna mam plan na linię metra w Lublinie, szkoda, że nas nie stać nawet na wykopanie tunelu pod racławickimi, bo metro wzdłuż kraśnickiej, racławickich aż pod plac litewski marzy mi się od najmłodszych lat chociaż taka jedna linia - prawda, że racjonalna ?
Czy sieć szpeci? Sprawa gustu, według mnie dodaje uroku naszym zabytkom. Co do słupów na Orkana trzeba mieć pretensje do urzędników. Słupy w ciągu tej trasy są przystosowane do montażu na nich latarni. Na nowych odcinkach już nie będzie tego problemu, przetarg na wykonawstwo projektowe nakazywał zastosowanie słupów trakcyjno-oświetleniowych w jak największej liczbie. Co do kojarzenia się z ZSRR ciekawe. Polecam wybrać się do Czech, czy Szwajcarii(tam szczególnie było ZSRR xD ). Co do ekologiczności to chodzi o to że w miejscu w którym taki pojazd jest nie emituje trujących gazów, co ma ogromne znaczenie w ciasnym i zabytkowym centrum. Do tego sprawność silnika elektrycznego wynosi 90% i żaden silnik spalinowy go nigdy nie doścignie, bo tam sprawność jest równa 40%. Do tego w trolejbusach odchodzą takie rzeczy jak płyny eksploatacyjne, które trzeba utylizować bo też są szkodliwe dla środowiska. W trolejbusach jest mniejsze zużycie okładzin hamulcowych(trujące dla środowiska) ponieważ można hamować silnikiem. Do tego silnik elektryczny ma tę przewagę nad spalinowym że potrafi zwrócić energię do sieci , przez co można zaoszczędzić nawet 40% tejże. Dodatkowo trolejbus nie posiada skrzyni biegów więcej nie szarpie w nim, a moc jest wykorzystywana w 100%, no i nowoczesny silnik asynchroniczny jest praktycznie bezobsługowy. Tak więc skończmy ze stereotypem archaicznego trolejbusu bo to jest po prostu niewiedza. Natomiast co do projektu to mam dwa zastrzeżenia. Brak trakcji w centrum(najważniejszy kierunek ruchu), oraz brak planów na zakup taboru przegubowego przez ca będziemy się kisić w solówkach
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jak te!!! toalety beda wygladaly po tygodniu???????????
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydent przygotował plan rozwoju komunikacji miejskiej w Lublinie!!! Tak, tylko nie ten który aktualnie rządzi, ale jeszcze ekipa Pruszkowskiego. Plan był wykonany w 2005r, a zatwierdzony przez Radę Miasta w 2006. Teraz, po kilku latach zastoju, jest tylko zmieniany i to na gorsze !!! Pierwotny plan zakładał zminimalizowanie obecności autobusów w ścisłym centrum miasta i rozwój trakcji trolejbusowej, umożliwiający obsługę Śródmieścia przez cichsze i nie smrodzące pojazdy. Obecna ekipa zniszczyła ten plan. Teraz trolejbusy będą omijać centrum miasta al. Unii Lubelskiej i Unicką, a po Krakowskim Przedmieściu, Narutowicza, 3 Maja, Hempla będą kursować autobusy. Czechów nie będzie miał połączenia z al.Racławickimi. Nie będzie trakcji na Sławinek. Cieszę się, że w ogóle nie zaniechano planu, co mogło nastąpić, znając antytrolejbusowe nastawienie niektórych ważnych osób z ekipy Wasilewskiego i unijne miliony by przepadły. Niestety, zostało wyrwane serce projektu (ekologiczny transport na głównych kierunkach potoków pasażerskich, łączący Śródmieście z największymi sypialniami), co może mieć później wpływ na jego ocenę, tak jak niedopatrzenie urzędników w sprawie podwójnych słupów na ul.Orkana ma wpływ na postrzeganie nowej trakcji jako szpecącej otoczenie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a toalety to po co?chyba że autobusy będą jeździły z taką częstotliwością że trzeba będzie korzystać z toalet.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie jest smok w tej bajce? Król i królewicze są, a ja się pytam o smoka?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.