Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak odkorkować to skrzyżowanie? Nasz Czytelnik ma pomysł, co na to Urząd Miasta?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 30 listopada 2016 r. o 07:06 Powrót do artykułu
Rzeczywiście niewiele to zmieni, pas do skrętu w lewo jest za krótki i kierowcy jadący prosto/skręcający w prawo i tak będą blokować skręcających w lewo na wiadukt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wtedy korek na wiadukcie będzie do orfeusza...coś za coś
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najwyraźniej 28 milionów złotych wydane na "nteligentny" system sterowania ruchem, to za mało, by zrobić tam normalną sygnalizację świetlną. Piszę normalną, bo to co jest teraz jest nienormalne. Jak się p. rzecznik tam wybierze swoim własnym autem albo z pryncypalem, to zrozumie gdzie jest problem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trepy z UM niczego nie potrafią poza braniem kasy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Konrad ma rację wystarczy zrobić sprawiedliwie, dla wszystkich i wykonać srzyżowanie bezkolizyjne, proste
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
wtedy korek na wiadukcie będzie do orfeusza...coś za coś
Nie będzie, gdyż te samochody i tak nie są w stanie przejechać na swoim zielonym. Im sie nic nie pogorszy bo i tak stoją w korku i nie wykorzystują całej zielonej fazy. Tam w godzinach szczytu jest zatkane prawie na całym odcinku od świateł z racławickimi do świateł przy Popiełuszki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tunel i po problemie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W końcu października 2016r na IV Ogólnopolskim Kongresie Przedsiębiorczości w Lublinie prezydent Żuk oświadczył, że Lublin stara się o tytuł SMART CITY. A marszałek Sosnowski stwierdził, że Lubelszczyzna będzie polską KRZEMOWĄ DOLINĄ. Kilkaset osób znających miejscowe realia /w tym prof. Pomorski i Załuska/ słuchało tego z zażenowaniem. A kilka osób z p. J.Muchą z zachwytem. Zwykłych ludzi, mieszkańców Lublina nie było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"wydaje się nie być docelowo skuteczne" - a może po prostu to k..u.r.w...a sprawdźcie?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowieku o czym Ty mówisz ? Ja codziennie wyjeżdżam w Popiełuszki z ulicy Junoszy i to muszę się wpychać bo nikt mi nie da się włączyć do ruchu. Jak już się wepcham to stoje i czekam żeby móc pojechać na prosto bo przecież wszyscy skręcający w lewo zamiast zjechać do osi jezdni stoją na środku a ja czekam po 3 zmiany świateł aż dojade do skrzyżowania. Pozatym 90% aut jedzie właśnie w lewo a pozostałe 10% jedzie na prosto lub w prawo - wieć zastanów się kto kogo blokuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakazać jeździć Popiełuszki. Szkodliwa emisja spalin. Ludzie niewidomi mają utrudnione przejście no kierowcy stają na pasach dla pieszych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a przesz miala byc ynteligentna ta sygnalizacja :D:D:D hahaha tak samo jak jej twórcy i pomysłodawcy :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem kiedy wreszcie do ludzi dotrze, że nie da się zmniejszyć korków bez zmniejszenia liczbh samochodów. Zmiana świateł w jednym miejscu spowoduje wzrost korka w drugim. Co miesiąc w Lublinie samochodów przybywa. Zastanawiam się kiedy lud wreszcie zauważy, że to nie wina władzy tylko wina ilości samochodów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Problem rozwiąże zmniejszenie ilości samochodów. Jak sie ludzie przesiada do trolejbusów to poprawi. Potrzeba tylko wszedzie buspasow żeby te były szybkie. Innego wyjścia nie ma. Można tunel budować ale ten tylko zwiększy ruch samochodowy, co przelozy sie na korki w innych miejscach. Błędne koło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba jeszcze nie ten czas aby podjąć taką decyzję, ale im szybciej tym lepiej. Dosyć półśrodków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co tam Popiełuszki, po Lublinie prawie nie da się już jeździć! Żuk obsługując deweloperów  zapomniał  o mieszkańcach Lublina, którzy to muszą jeżdzić codziennie do pracy, stać w korkach po godzinie w jedną stronę i spłacić te fanaberie typu stadion dla promila obywateli! Pod koniec drugiej kadencji zabrał się za drogi i tam, gdzie nie ma największej potrzeby!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Być może należałoby zburzyć budynki po jednej stronie jezdni by dobudować po 2 dodatkowe pasy w każdą stronę. Wtedy w jednym kierunku zmieści się więcej samochodów. Innego wyjścia nie widzę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Litości. Niech trolle poszukają w internecie na YT filmów o tym, jak i dlaczego powstają korki. Podpowiem - nie chodzi bezpośrednio o liczbę aut... Podpoweidź nr 2: setka skrzyżowań ze światłami nie poprawi sytuacji...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WIĘCEJ ŚCIEŻEK DLA ROWERÓW I BUSPASÓW !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Urzędnik teraz będzie analizował miesiącami, zamawiał ekspertyzy, przenosił z biurka na biurko, debatował ... zamiast po prostu przestroić sygnalizację na próbę (np. tydzień), postawić jakiegoś ciecia żeby liczył auta i sprawdzał jak to działa. Modyfikacja poprzez działanie. Ale nie, w urzędzie muszą popierdzieć w stołek i porobić problem z rozwiązania problemu ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...