Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak usprawnić ruch w Lublinie? Jest plan do 2030 r.

Utworzony przez asd, 24 czerwca 2013 r. o 07:05 Powrót do artykułu
" ale także np. o przedłużeniu ul. Zana do Filaretów" - No to już jeden punkt mamy załatwiony, teraz czas na resztę.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w planach nikt lubelskiego urzędnika nie doścignie - w realizacji on nikogo już nigdy nie dogoni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przedłużenie Zana do Filaretów? Ciekawostka. Jak można wydłużyć ulice, które już się ze sobą krzyżują?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak można "wyprowadzić" ruch z centrum na nowe trasy przelotowe...skoro własnie nimi nie można dojechac do centrum !!!! Horror jaki kierowcom zafundował Ratusz nie prędko sie skończy...może przed 2020r ???? Dotyczy to głównie JPII, Armi Krajowej, Filaretów.....itd A już przebudowa skrzyżowania Filaretów i Głebokiej pokazało jak "bezmyślna" jest inzynieria ruchu w mieście !!! Było lepiej, choc wolniej skręcać w prawo.....teraz - kto szybszy i cwańszy ten lepszy.....A wystarczyło jedną nitkę ulicy poprowadzic bezposrednio do srzyżowznia z ul Sowińskiego dla jadących w ul Głeboką !!!!! A juz pomysł budowy sieci trolejbusowej na nowych trasach to pomysł wręcz z "księżyca" !!! "Trajtki" własnie powinny zastąpic komunikacje w centrum....a nie na wylotówkach.....gdzie odbywa sie tranzyt !!!! Widac łatwo i szybko Ratusz chce wydac Unijne dofinansowania tylko czy z sensem ??? Ambicjonalne pomysły moga tylko zaszkodzić w przyszłosci gdy trzeba będzie rozbudować siec dróg.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oświećcie mnie: gdzie na Nadbystrzyckiej jest linia kolejowa? A może jest w planach...?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oświećcie mnie: gdzie na Nadbystrzyckiej jest linia kolejowa? A może jest w planach...?
most kolejowy nad Bystrzycą przy skrzyżowaniu z Janowską
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oświećcie mnie: gdzie na Nadbystrzyckiej jest linia kolejowa? A może jest w planach...?
 
Oświećcie mnie: gdzie na Nadbystrzyckiej jest linia kolejowa? A może jest w planach...?
Na południe od ronda z Jana Pawła II, jest tam skrzyżowanie z ul Janowską i tam jest linia kolejowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko po co rozwijać to miasto bez przyszłości? Po co tam budować jak za kilkanaście lat zostaną sami emeryci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że w tych odległych liczbach, danych i statystykach zabrakło teraźniejszości, a mianowicie kosztów jakie wyłożono z publicznych pieniędzy na opracownie tego planu. Jakby ta inforamcja była w treści reporatarzu to byłby pełniejszy obraz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oświećcie mnie: gdzie na Nadbystrzyckiej jest linia kolejowa? A może jest w planach...?
Nie będzie oświecenia, bo takiej linii nie ma!!!! Janowska i owszem ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do wiaduktu to Nadbystrzycka, za wiaduktem już Diamentowa. Na tym odcinku ostatnio był tylko lifting i czuć fale jak się jedzie powyżej 40 km/h, buja jak na Unii Lubelskiej. Strasznie późno wypada remont raptem kilkuset metrów Kraśnickiej, to jakaś porażka. TZ powinna tez być budowana szybciej niż ulice na nierozwijającym się Czechowie. TZ po wybudowaniu dworca na Młyńskiej będzie niezbędna, chyba, że JP2 poszerzą do 2x3 a i to może nie wystarczyć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 Czy kogoś w końcu olśni że nasze centrum jest tak małe, że wystarczy zbudować dwa parkingi - przy Dolnej Panny Marii i Dolnej 3 Maja i nikt na własne życzenie nie będzie się wbijał do centrum i jeździł w kółko w poszukiwaniu miejsca do zaparkowania, tylko zostawi auto na parkingu i przejdzie się na piechotę? Przecież tu wszystko jest w odległości 5-10 minut "z buta." Można wyłączyć kolejne drogi w centrum z użycia, tylko co z autami ??? Czy osoby odpowiedzialne zauważą że najbardziej zawalona jest oś północ-południe na wysokości Czechowa i LSM i to powinien być priorytet?  Chyba szkoda mojego czasu.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie będzie oświecenia, bo takiej linii nie ma!!!! Janowska i owszem ma.
TO POPATRZ NA MAPE A POZNIE KRZYCZ. NADBYSTRZYCKA JEST DO MOSTU KOLEJOWEGO A OD MOSTU JEST UL. JANOWSKA . MOZE WARTO PRZESLEDZIC MAPKE MIASTA CO?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do wiaduktu to Nadbystrzycka, za wiaduktem już Diamentowa. Na tym odcinku ostatnio był tylko lifting i czuć fale jak się jedzie powyżej 40 km/h, buja jak na Unii Lubelskiej. Strasznie późno wypada remont raptem kilkuset metrów Kraśnickiej, to jakaś porażka. TZ powinna tez być budowana szybciej niż ulice na nierozwijającym się Czechowie. TZ po wybudowaniu dworca na Młyńskiej będzie niezbędna, chyba, że JP2 poszerzą do 2x3 a i to może nie wystarczyć.
Nastepny co nie zna mapy miasta Lublina. Kolego szanowny do wiaduktu jest Krochmalna a pozniej Diamentowa:).   Topografia miasta się kłania. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Genialne... najlepszym sposobem na korki w pierwszej kolejności jest zamknąć ulice w centrum...!!! Gratuluję naszym urzędnikom! W 2025 może coś się wybuduje!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakieś wybory idą że już kiełbasa się piecze w ognisku/????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdaje się, że zapomniano o przebudowie (budowie wraz z wiaduktem kolejowym) ważnego wylotu drogi krajowej nr 82 jakim jest ul. Turystyczna i to do węzła na obwodnicy Lublina. Ponadto do priorytetów należy zaliczyć udrożnienie ruchu na kierunku Północ - Południe (Poniatowskiego - Sowińskiego - Filaretów). Jeśli artykuł jest rzetelny, to przedstawione opracowanie strategii rozwoju sieci trąci powierzchownością (co na Boga wniesie w usprawnieniu ruchu przebudowa ul. Nadbystrzyckiej od JP II do torów kolejowych)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zwężanie ulicy to IDIOTYCZNY pomysł, więcej parkingów, najlepiej wielopoziomowych, najlepiej podziemnych i nie byłoby problemów. byłem w austrii zarówno w malutkich jak i dużych miejscowościach turystycznych, gdzie ruch jest ogromny i nie było problemu z korkami ani parkowaniem. parkingi podziemne, dobrze oznakowane i to juz wiele lat temu!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wrońska jest na pewno, lecz Wronkowska? To tylko Dominik Smaga może wskazac  w terenie i na planie miasta, ale czy potrafi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za głupota budować Trasę Zieloną na Czubach do Kraśnickich jak równolegle biegnie Jana Pawła II ???!!!   W południowej części powinien powstać brakująca cześć obwodnicy, oddalona od miasta, tak jak w artykule, od Kraśnickich przez Żeglarską, Abramowicką do węzła Witosa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...