Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jedziesz dzisiaj samochodem? Wstydź się!

Utworzony przez P., 22 września 2009 r. o 08:26 Powrót do artykułu
Ja mam się wstydzić? Niech raczej wstydzi się ten, który wymyślił zasady jazdy bez biletu: na stronie MPK czytamy, że bezpłatny przejazd jest dla kierowcy na podstawie dowodu rejestracyjnego (dowód rejestracyjny jest dowodem, że jestem kierowcą - dziwne), a więc: - rano odwożę dziecko do szkoły i żonę do pracy - trzeba kasować 2 bilety (bo nie może być 3 kierowców) - ja mam kilka spraw do załatwienia, więc biorę samochód, ale samochód jest zarejestrowany na żonę, czyli ja też nie mogę jeździć bez biletu Nie mam wyboru: albo samochód, albo jazda z kasowaniem biletów; promocja nie jest dla mojej rodziny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przejazd rowerowy w Lublinie a na fotce most w Puławach w dmiu otwarcia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
akcja fajna tylko szkoda że w godzinach pracy więc pewnie nie będzie za dużo chętnych, dla tych co nie będą mogli dziś pojechać będą mieli szanse w najbliższy piątek na Masie Krytycznej. zbiórka o 18.00 na Pl Litewskim.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżdżę z mężem do pracy samochodem.I dzisiaj niby on jedzie autobusem za darmo a ja płacę za bilet????Nic z tego.Mam w nosie dziwne akcje i nie mam zamiaru się wstydzić Poza tym-samochodem wracam z pracy 20 minut a autobusem 1,15. AF3D5P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz