Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kasjerki z Lublina o klientach: Wyżywają się na nas

Utworzony przez zxcv, 22 marca 2011 r. o 07:06 Powrót do artykułu
W Realu stojąc w kolejce do kasy to każdemu mogą puścić nerwy. Ten market ma chyba najdłuższe kolejki. Niestety obrywa się kasjerom, a nie szefostwu, a to ono powinno zwiększyć obsadę kas. Spytacie o koszty - to i tak obecnie po zmianach wystroju najdroższy (poza Tesco) market w Lublinie, ale skoro innym opłaca się przy mniejszej ilości klientów to dlaczego miałoby się im nie opłacać. Widocznie w Realu zdali sobie sprawę z tego, że mieszkańcy nowych osiedli i tak nie mają wyjścia i przyjadą do nich, bo najbliżej, a więc olać klientów - oskubać z kasy i jeszcze kazać czekać w kolejkach gigantach, podczas, gdy 2/3 kas jest wolnych.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale np. w świdnickim Kauflandzie jest akurat odwrotnie - to kasjerki są niegrzeczne i wyżywają się na klientach.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buraki stoją w kolejce i wdaje się im że jak mają "piniędze" to zwalnia ich od szacunku do innych.A słoma z bucików wystaje.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cos w tym jest, odnośnie najdłuższych kolejek w REAL'u. Od zawsze wiekszość kas jest zamknieta, a klienci stoja po 20 minut w kolejce do kasy, do tego zawsze jest problem z cena jakiegos produkty przy kasie itp. Nie jest to wina kasjerek oczywiście, im i tak brawa za cierpliwość bo niejedna miala na pewno chec pierd..nac to wszystko juz wiele razy. Co do jakości obsługi w Kaufland jak i Tesco w Lubartowie: kasjerzy sa bardzo mili a jesli komuś zdarzy sie gorszy dzień, to trzeba te osoby zrozumieć, w końcu nam nerwy tez puszczają, a to sa tylko ludzie, którzy sa poddawani jak by nie bylo dużej presji.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pewnie najbardziej sa zdenerwowani w niedziele zamiast z rodzina milo spedzac czas to co na zakupy zawsze to spacer po hipermarkecie mozna komus zwalic niedziele bo co przeciez to kasjera wina ze cena nie tkia ze kas za malo ja mage ludziom tylko wspolczuc bo majac nawet toka prace jaka jest w hipermarketach musza ja szanowac czasami dla tych ludzi jest to jedyne zrodlo dochodu
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to między katolikami, normalka.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZZ napisał:
Ale np. w świdnickim Kauflandzie jest akurat odwrotnie - to kasjerki są niegrzeczne i wyżywają się na klientach.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZZ napisał:
Ale np. w świdnickim Kauflandzie jest akurat odwrotnie - to kasjerki są niegrzeczne i wyżywają się na klientach.
hehheheh, ciekawi mnie która??? i kogo jaka sytuacja spotkała?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zero szacunku pracowałam w supermarkecie na Czubach i sama wypełniałam tą ankietę. Nieraz sie zdarzyło że odchodziłam z kasy z płaczem bo jakiś klient się nade mną pastwił bo śmietana z dobrą datą dla niego śmierdzi a tak ciężko to zrozumieć że nie ja ją produkowałam, a tak poza tym śmietana za 70 gr. nie jest pierwszej klasy więc czego klient oczekuje? Oczywiście spotkałam się tez z niemiłą obsługą kasjerek niektóre z nich nie nadaja się do obsługi klienta. A i jeszcze jedno niektórzy klienci bywali w sklepie 8 razy dziennie(poparte obliczeniami:))czy naprawde tak trudno jest zrobic liste raz i kupic wszystko niż chodzic 8 razy za kazdym razem narzekajac że jest duza kolejka a ja jestem starsza i nie moge stać w kolejce a 8 razy do sklpeu przyjsć moge???
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
REAL dno. Zawsze, zawsze trzeba stać w kolejkach!! Pindzie dowodzące kasjerkami tylko michę cieszą zamiast posadzić dodatkowe osoby na kasach. To jest brak szacunku dla klienta, dlatego nie robię tam zakupów, tylko w osiedlowych sklepikach.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brednie.Jeśli kasjerka jest w miarę sprawna i miła,to oszołoma,który się nad nią wytrząsa należy bezwzględnie tępić. Inna sprawa,że w kasach siedzą mimozy poszkodowane przez los i stęczą z cierpiętniczą miną do klientów.Bo ono np. skończyło studia i musi kiblować na kasie-niech idzie wykładać na uczelnię albo badać zjawiska kosmiczne za dużo większą kasę.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To bardzo przykre. Nie spodziewałem się. ze jest tyle chamstwa. Ja zawsze jestem grzeczny dla kasjerek, a teraz będę jeszcze milszy, by wynagrodzić im chamstwo innych.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mosquito napisał:
Jak to między katolikami, normalka.
morda śmieciu!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
asdqeq napisał:
REAL dno. Zawsze, zawsze trzeba stać w kolejkach!! Pindzie dowodzące kasjerkami tylko michę cieszą zamiast posadzić dodatkowe osoby na kasach. To jest brak szacunku dla klienta, dlatego nie robię tam zakupów, tylko w osiedlowych sklepikach.
A pomyślałeś może, ze nie mają kogo posadzić? To nie jest mała firemk, w której jedna osoba pracuje na 5 etatów od kierownika po sprzątaczkę i robi w danej chwili, to co potrzeba. Na kase nie posadzą ochroniarza a kasjerki na zapleczu nie siedza i nie czekają aż będa potrzebne. To jest wina polityki marketu, który pozwala zatrudnić określoną liczbę osób na dane stanowiska (a jeszcze musza się takie osoby znaleźć, myślisz, ze tak łatwo znaleźć osobę na kasę, która nie zrezygnuje po 1-2 dniach? Są też takie, które znikają jak tylko dostaną skierowanie na badania lekarskie, masa studentów, która nie przychodzi do pracy, bo mają imprezę typu "umarła mi babcia" - 5 w ciągu 2 miesięcy itd.), weź pod uwagę, że ktos może się rozchorować, ktoś może być na urlopie a limitu godzin pracy trzeba przesytrzegać, bo to nie jest sklepik osiedlowy, gdzie zmusisz pracownika do pracy po 12 gopdzin 7 dni w tygodniu. Taki market ma od rzu najazd PIP i kolejni pracownicy zamiast robić swoje obsługują inspektorów z PIP.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak jest wszedzie,nie tylko w supermarketach.W lublinie jest wyjatkowe buractwo.Klient nie znosi jak czegos nie ma.Od razu zaczynają się wyzwiska itp.Jak powiem klientowi,że coś jest niedostępne to od razu chce właściciela.Bo jak ja mu mogłem powiedzieć ,że czegoś nie ma .On to widział na allegro. Zobaczcie co się dzieje w empikach.Ludzie uważają je za czytelnie,całymi godzinami potrafią siedzieć.sklepy traktuje się jak wzorcownie.Idzie ogląda ,ocenia a potem uważa się za cwaniaka bo kupi na allegro albo on to już czytał w empiku.Wielki klient
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie tylko w marketach na kasach... uwierzcie, że sprzedawca w "prestiżowych" butikach wcale nie ma lżej. Oczywiście nie wszyscy klienci są opryskliwi, znaczna część to bardzo mili i kulturalni ludzie. Poza tym to tylko z boku wygląda tak, że ktoś stoi przy ladzie i się uśmiecha. Towar nie znajdzie się sam na sklepie, nie ułoży na zapleczu. To często pudła ważące po 30kg, które trzeba nosić. Sklep sam się nie posprząta itd, itp. Ach i kwestia wykształcenia. Wystarczy spojrzeć na rynek pracy w Lublinie, totalna pustka. A na głosy typu "jak się nie podoba, to nie pracuj" jest jedna odpowiedź - "to co, mam iść żebrać?"
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
klient napisał:
Brednie.Jeśli kasjerka jest w miarę sprawna i miła,to oszołoma,który się nad nią wytrząsa należy bezwzględnie tępić. Inna sprawa,że w kasach siedzą mimozy poszkodowane przez los i stęczą z cierpiętniczą miną do klientów.Bo ono np. skończyło studia i musi kiblować na kasie-niech idzie wykładać na uczelnię albo badać zjawiska kosmiczne za dużo większą kasę.
Dokładnie mam te same spostrzeżenia A już najgorsze kasjerki są w E.Leclerc na Zana - powolne mimozy, plotkują sobie w trakcie obsługi klienta, papier zmieniają tak długo, że jak już widzę, że się skończył - to zmieniam kolejkę. Dzień dobry trzeba im dwa razy powtarzać - bo nie raczą odpowiedzieć.. Z kolei zupełnie inna atmosfera jest w Biedronce - jak wydłużają się kolejki, otwierane są nowe kasy, kasjerki (i kasjerzy też - pykają towarem z prędkością światła - ja nie nadążam pakować, do tego są po prostu miłe - dzień dobry, do widzenia, siateczkę? zapakować? jak się chce coś już przy kasie wymienić albo któraś się pomyli w naliczaniu - to się nie czeka pół godziny na reakcję! Pozdrawiam serdecznie panie i panów na kasach w Biedronce na Lwowskiej i Jana Sawy Robicie kawał dobrej roboty! Szanujecie mój czas i sprawiacie, że zakupy mogą być przyjemne
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JA ROBIE w Leclercu przy Zana i w Tesco zakupy 2 x w tygoniu OD CZASU POJAWIENIA sie tych hiparmektow w Lublinie 9 mam karty klienta). Stojae w koljkach da kas, ale TYLKO RAZ w Leclercu spotkalam sie z NIEKULTURALNYM ZACHOWANIEM MLODEGO MEZCZYZNY ( ze 2 lata temu) w stosunku do starszej kasjerki. Jestem przerazona , ze tak duzo ZMECZONYCH PRACA KASJEREK (tak, to ciezka praca). CZY KASJERZY sie tez skarza? Nie wiem, czy te badania KORELUJA z MASOWYMI, CODZINNYMi SKARGAMI KASJEROW na agresje kliento do Dyrekcji? Czy moze to PRZESADNY LAMENT - a nuz dostana od wspolczujacych podwzyke ?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Anna napisał:
A pomyślałeś może, ze nie mają kogo posadzić? To nie jest mała firemk, w której jedna osoba pracuje na 5 etatów od kierownika po sprzątaczkę i robi w danej chwili, to co potrzeba. Na kase nie posadzą ochroniarza a kasjerki na zapleczu nie siedza i nie czekają aż będa potrzebne. To jest wina polityki marketu, który pozwala zatrudnić określoną liczbę osób na dane stanowiska (a jeszcze musza się takie osoby znaleźć, myślisz, ze tak łatwo znaleźć osobę na kasę, która nie zrezygnuje po 1-2 dniach? Są też takie, które znikają jak tylko dostaną skierowanie na badania lekarskie, masa studentów, która nie przychodzi do pracy, bo mają imprezę typu "umarła mi babcia" - 5 w ciągu 2 miesięcy itd.), weź pod uwagę, że ktos może się rozchorować, ktoś może być na urlopie a limitu godzin pracy trzeba przesytrzegać, bo to nie jest sklepik osiedlowy, gdzie zmusisz pracownika do pracy po 12 gopdzin 7 dni w tygodniu. Taki market ma od rzu najazd PIP i kolejni pracownicy zamiast robić swoje obsługują inspektorów z PIP.
Jeśli kasjerki są obciążone do granic możliwości właśnie przez to że REAL ma swoich klientów gdzieś, co okazuje długimi kolejkami. Na kasach siedzą ludzie z outsourcingu, wiec nie mydl oczu. Pytanie dlaczego uciekają?????? Bo zamiast posadzić 15 kas jest 7 i ludzie tego nie wytrzymują, a nie wytrzymują bo jest za mało kas(jest jeszcze kilka hipermarketów w Lublinie, a stoi się tylko w REALu więc chyba ktoś z menadżerów nawala?)! Więc mówisz, że klienci REAL muszą stać po 15-20min bo jest PIP? Ty się zastanów jak coś napiszesz bo ja płacę ja wymagam, ten sklep jest dla klienta! Ja swoje 20min wyceniam więcej niż zaoszczędzę kupując u was, dlatego omijam was łukiem! A najbardziej niemili dla kasjerek są właśnie osoby zatrudnione w REAL!!!!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dajcie spokój!Przecież to miłosierny ,katolicki naród,szanujący bliźniego(poza Swiadkami Jehowy,bo ich najchętniej by powybijał!!!)i mówienie ,że się wyżywa -jest być może nadużyciem......A ,i wieszający krzyże wszędzie,gdzie się tylko da.........!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.