Byly te tory przeznaczone dla polskiej produkcji skladow i komu to przeszkadzalo. Teraz wydadza na remont miluardy, na nowe sklady miliardy a pociag do warsz dojedzie 10 minut szybciej
|
|
Z pisem ku katastrofie. Opóźnień nie będzie.
|
|
"Nie da się wsiąść w pociąg do Krakowa". Albo władze PKP nie znają się na geografii, albo autor tego artykułu. Z Krakowa do Lublina można jechać przez ... Rzeszów! Z Krakowa wyjeżdża się 9:38, dojeżdża się do do Rzeszowa na 11:46, a z Rzeszowa wyjeżdża się o 12:30 i dojeżdża się do Lublina na 15:09. Gdyby władze PKP wprowadziły pociąg bezpośredni przez Rzeszów, to nie czekałoby się w Rzeszowie 44 minuty, tylko co najwyżej 5 minut. Można pojechać? - można! - tylko trzeba chcieć! Wojciech Górski.
|
|
Remont, budowa ok ale dlaczego na objezdzie do warszawy standardowe opóźnienie to min godzina. Wieczne problemy z taboret, zmiany lokomotywy z opóźnieniem a kolejarze nie widzą problemu?
|
|
W przyszłym roku zamykaja na kilka miesiecy odcinek Lublin Stalowa Wola z powodu elektryfikacji trasy. To i ta trasa odpadnie. |
|
przez Lubartów i Parczew jedzie się dużo lepiej niż przez Dęblin! Mniej hołoty! Dęblin to wiocha,koło Ryk, gdzie psy du..ami szczekają, a krowy walą placki na ulicach!Jaka to metropolia? Chamów tam bez liku!
|
|
Na dworcu w Dęblinie jest informacja, że komunikacja zastepcza na trasie Lublin-Pilawa będzie do 29 marca 2019
|
|
Rząd RP myśli, że jak zrobili nam połączenie z Izraelem, to juz pozostałe sprawy można olać...
|
|
Moi Państwo za moich czasów od 2000 roku nikomu nie przeszkadzało to że Lublin zmieniał lokomotywy A dodam jeszcze że właśnie w Lublinie rozłaczano wagony do Zamościa Chełma i Przemyśla Lublin to był potęgą kolei tu zawsze coś się działo byliśmy trzecim miastem który dostał zmodernizowane wagony pamiętnego pociągu pierwszego tlk Gałczyński który wjechał do Lublina a mieszkańcy nie wiedzieli czy to ich pociąg i pytali konduktorów czy to ten na Warszawę przestańcie narzekać i pomyślcie że po remoncie bedzie wygodniej szybciej lepiej i dostanie Lublin wiecej połączeń wrócą nocne pociągi z i do miasta częstsze do Stolicy A i będą pospiechy z i do Zamościa Chełma bełżca
|
|
Thales ? To będzie jeszcze dłużej...
|
|
A czy to nie ten specjalista Muszyński, były kandydat na prezydenta Lublina z ramienia PiS, podzielił na małe przetargi i tym samym opóźnił prace na torach? Tak pytam, może ktoś zna szczegóły sprawy?
|
|
Tenże. |
|
A od kiedy to państwowe było lepsze ?/. A jeszcze po zarządem "dobrej zmiany"(SIC).
|
|
Mam nadzieję, że ktoś, kto prohektował perony uwzględnił np. osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. W naszym kraju to najpierw wyremontują, a potem myślą jak dostosować dla niepełnosprawnych:(
|
|
W glowie się nie mieści by miasto wojewódzkie tak długo było praktycznie odcięte od stolicy. Jak można tak długo modernizować linię kolejową w 21 wieku?v
|
|
Myslę,że autorowi chodziło o pociąg bezpośredni, który do czerwca tego roku jeździł na trasie Lublin-Kraków od wielu, wielu lat. Sama z niego korzystałam. Podróż była krutsza niz teraz z przesiadkami.
|
|
czyli jak zwykle, terminy wstępne 'piknie' jak cholera, a w końcu wychodzi, że problemy tu, problemy tam.... przy takiej ilości ludzi biorących w tym udział, to każdy może być winny przesunięciom, nawet nie ma na kogo zwalić. poczekamy jeszcze do usranego 2020-go....
najlepsze, że *** wszystko naraz robią - kolej do warszawy, drogi do warszawy.... trza se motolotnie chyba kupić by latać bez korków i opóźnień.
|
|
Już w PLK nie pracuje,teraz chałupy + buduje w Białej. |
|
Mam nadzieję, ze po powrocie pociągów na trasę przez Dęblin, kolej zorganizuje dodatkowe połączenia przez Lubartów, Parczew, Radzyń i Łuków do Warszawy. Mieszkańcy tych miast teraz mają możliwość szybkiej bezposredniej podróży do stolicy
|
|
Jako student wsospu powiem jedno, wielka strata. Mimo tego że pociąg jest znacznie oddalony od uczelni, było to główne źródło transportu a w dodatku za grosze (ustawowa zniżka 51%). Czekamy na zakończenie prac z niecierpliwością.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|