Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ojtam ojtam..... :) w czyms musimy być pierwsi :D:D:D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież wiemy lepiej i jesteśmy ekspertami w każdej dziedzinie... Skoro znak informuje jakie jest ograniczenie prędkości to wystarczy się do niego zastosować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a może prawda jest taka że w woj.lubelskim policjanci i straż miejska zajmują się tylko ujawnianiem wykroczeń związanych z przekraczaniem prędkości? Tak więc statystyki podają że wśród innych wykroczeń słabo ujawnianych tylko przekraczanie prędkości stanowi tu problem. Bo statystyki i kłamstwo to to samo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niby skąd wytrzasnęła policja te 73%. Mają tylko liczbę przekroczeń, a skąd procenty. Jeśli na 10 kierowców 7 przekroczy szybkość to bedzie  70 %. Ale równie dobrze na dziesieciu kierowców trzech przekroczy szybkośc dwukrotnie to będzie nie 60% ale 30%!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto to robi takie badania i po co, przecież we wszystkich województwach procent kierowców, którzy przekraczają prędkość jest taki sam 100%. Ktoś widział kierowce, który na terenie zabudowanym jedzie 50 km/h?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ważna jest statystyka , ile osób procentowo ginie w wyniku ruchu drogowego !!! To mówi o tym,  który region najszybciej się cywilizuje !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może dlatego tak jest bo mamy duży odsetek debilnie ustawionych znaków. Czy wy myślicie ludzie, że nad ustawieniem np. ograniczenia do 40 km/h to się zbiera krąg modrych głów, które analizują i radzą??? Zapewniam, że nie, przyklądem tego jest wylotowa z Lublina w stronę s-ki, gdzie jakiemuś debilowi mimo ekranów za głośno było a drugi debil wkopał znak 60 na drodze dwu jezdniowej i Policja tylko zaciera ręce i łapie groźnych piratów. Takich przykładów są setki, w samym Lublinie można wskazać ze 30 przykładów debilnie ulokowanych ograniczeń.  W Europie zachodniej znaki stawia się tam, gdzie są potzrebne a u nas stawia się tam, gdzie sobie zarządca chce lub gdzie straże biznesowo miejskie i wiejskie mogą ukręcić na tym mega lody. Dlatego wielu obywateli ma  głęboko w d... niektóre ograniczenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Artykuł nierzetelny! Na jakiej podstawie oszacowano te statystyki, do czego się odnoszą? Liczę na rozszerzenie tych informacji. Bo jeżeli jest to liczba wykrytych i ukaranych przypadków przekraczania prędkości w stosunku do ilości kierowców to jest to bzdura. Jedyną miarodajna informacja może pochodzić z ukrytego pomiaru prędkości wszystkich pojazdów na drodze i podanie procenta przekraczających. Ktoś robił takie badanie? Bo z tytułu wynika że to policja Lubelszczyzny jest najbardziej wydajna w wyłapywaniu piratów co nie znaczy że jest ich tu najwięcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może dlatego tak jest bo mamy duży odsetek debilnie ustawionych znaków. Czy wy myślicie ludzie, że nad ustawieniem np. ograniczenia do 40 km/h to się zbiera krąg modrych głów, które analizują i radzą??? Zapewniam, że nie, przyklądem tego jest wylotowa z Lublina w stronę s-ki, gdzie jakiemuś debilowi mimo ekranów za głośno było a drugi debil wkopał znak 60 na drodze dwu jezdniowej i Policja tylko zaciera ręce i łapie groźnych piratów. Takich przykładów są setki, w samym Lublinie można wskazać ze 30 przykładów debilnie ulokowanych ograniczeń.  W Europie zachodniej znaki stawia się tam, gdzie są potzrebne a u nas stawia się tam, gdzie sobie zarządca chce lub gdzie straże biznesowo miejskie i wiejskie mogą ukręcić na tym mega lody. Dlatego wielu obywateli ma  głęboko w d... niektóre ograniczenia.
Super napisane sedno sprawy, mozna mnożyc przyklady. Postawiony znak do 30km/h a spokojnie bezpieczna prędkość to 70km/h a powód ograniczenia to kilka dziur na drodze, których nie mozna załatać bo taniej jest postawić znak ograniczający. To jest Polska samorządna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 Mieszkam przy drodze z ograniczniem do 40 km... Droga 4m szerokosci.. Jest bardzo niebezpiecznie ... Szybkosc przekraczaja nagminnie wszyscy..  To swiadczy niezbicie o kompletnym buractwie mieszkancow ! No coz im biednirj tym wiecej zakompleksionych tlukow i drogowych idotow!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaraz zaraz kierowcy z województwa lubelskiego czy kierowcy w województwie lubelskim - niby to samo, a sedno sprawy zupełnie inne !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 Mieszkam przy drodze z ograniczniem do 40 km... Droga 4m szerokosci.. Jest bardzo niebezpiecznie ... Szybkosc przekraczaja nagminnie wszyscy..  To swiadczy niezbicie o kompletnym buractwie mieszkancow ! No coz im biednirj tym wiecej zakompleksionych tlukow i drogowych idotow!
Zwiń asfalt bucu lub całą drogę najlepiej,bu,ha,ha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
125 km/godz to ja po uni lubelskiej jeżdzę.Oczywiście po 2 piwach bo jak mniej wypiję to nie siadam za kółko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Filaretów przy Pana Tadeusza jadąc do Głębokiej-ograniczenie do 40km/h, a kierowcy pędzą ile fabryka dała. Policji tam nie widziałam ani razu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak dobrych   szerokich dróg powoduje ze kierowcy chcą nadrobić stracony czas ?2 .Pojęcie przekraczanie nie jest precyzyjne -czy przekroczenie 10 km  do znaku to b.wielki problem.?Dlaczego jedyne miasto wojewódzkie nie posiada 100procent drogi ekspresowej do  Warszawy -Białegostoku -Rzeszowa czy Autostrady doTerespola
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najmniejsza ilośc w Polsce drów wielopasmowych o podwyższonej dopuszczalnej prędkości i od razu widać efekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie Europy wschodniej jeszcze nie zdążyli zrozumieć, że szybka jazda nie przybliża do celu. Szybciej jadać nie znaczy, ze będzie prędzej w celu. Szybka jazda nie zwiększa przepustowości ulic. Zwiększa tylko zagrożenia i wypadkowość   Na zachodzie zamyka się centra miast dla samochodów i zwęża ulice, u nas odwrotnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najwyraźniej wciąż za małe kary za przekroczenia prędkości. Proponuję nagrywać kierowców łamiących przepisy w rażący sposób i wysyłać materiał na komendę Policji. Wtedy na drogach będzie się jeździć bezpieczniej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Glupoty piszą .Wystarczy pojechać do Warszawy.Tam wszyscy jeżdżą szybciej niż nakzują przepisy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konfident pierwsze to ciebie nagrać jak jeździsz dopiero innych nagrywaj . Pałkarz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.