Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
PO co się prosić ! Panie Żuk , stać was było na krowę { lotnisko } , kupcie więc i cielę {samoloty} .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk to dobry negocjator. Wynegocjował z Lufą połączenie do Frankfurtu to i z Wizz Air się dogada, jestem o tym przekonany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A komu potrzebne powietrze z Lublina ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze by było, ponieważ wiadomym jest fakt, że to właśnie ze ściany wschodniej, najwięcej ludzi wyjechało za granicę i tu jest duże zapotrzebowanie na nowe kierunki. Osobiście latam często do Szwecji do Goteborga i muszę jeździć do Warszawy co jest sporym utrudnieniem. Myślę,że lot do Goteborga był by strzałem w dziesiątkę, bo ze Sztokholmu to jednak za daleko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak powietrze to trzeba traktować tych,którzy tylko krytykować umieją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a dublin???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a dublin???
WizzAir, niestety, wcale nie lata do Irlandii:( Jedynie Belfast, ale to w północnej. pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale jak to? Przecież LUZ nie dopłaca!   Gdyby połączenia nie były dotowane to nie byłoby potrzeby angażować w to lokalne władze. Żuk dobry negocjator? Ty chyba nie wiesz jak wyglądają negocjacje z tanimi liniami. Dopłacasz to dostajesz, nie dopłacasz to nie dostajesz. LUZ jako nowy przewoźnik musi dopłacać dużo więcej niż inne porty. Jak urząd wyłoży na stół z 5 mln na rok, to będą nowe kierunki i wynik na poziomie portów w Szczecinie czy Bydgoszczy, jak nie to będzie latał Carpatair i najgorszy wynik w kraju ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drogi Irku g.... wiesz a udajesz eksperta :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk to dobry negocjator. Wynegocjował z Lufą połączenie do Frankfurtu to i z Wizz Air się dogada, jestem o tym przekonany.
Gdzie ta lipa rosła?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odkąd przegonili Muszyńskiego z lotniskiem dzieje się coraz lepiej, trzymam kciuki żeby to były owocne negocjacje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisku nic nie pomoże co roku będzie gorzej i na razie się to sprawdza. To jest padaczka i obojętnie gdzie by nie otworzyli nowego połączenia to wystarczającej ilości pasażerów nie będzie. Trzeba się zastanowić jak inaczej wykorzystać pas startowy i infrastrukturę lotniska. Nie wiem może jakieś wyścigi motocykli, może jakiś most powietrzny z ciuchami z lumpeksów, strzelnica też by się przydała. Może ktoś ma inne propozycje ...???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja propozycja jest taka by wieśniaki i cebulaki takie jak wiesiek nie zabierały głosu w tej sprawie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby LUZ doplacal to FR by nie skasowal Dublina i Liverpoolu. Wizz to pozadna tania linie nie to co FR. A co do negocjacji to dobrze ze negocjuja a nie placa tak jak Jesionka lub inne porty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przywrócić loty do Liverpoolu zawsze był pełny samolot plissss
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zdecydowanie powinno wrócić połączenie z Dublinem, więc przydadzą się też negocjacje z Ryanair :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowe połączenia nie zależą tylko od przewoźnika i lotniska w Świdniku. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę lotniska do których pasażerowie ze Świdnika mieliby lecieć. Np. lotnisko w Londynie, Dublinie czy Manchesterze to nie są jakieś małe, regionalne porty lotnicze i trzeba znaleźć lukę w rozkładzie lotów na tyle dużą aby samolot mógł bezpiecznie wylądować i wystartować. Przyklepanie lądowania i startu w Świdniku jest proste bo tych operacji jest bardzo mało. Niestety jest to o wiele trudniejsze w przypadku lotnisk, które wykonują kilkaset operacji w ciągu dnia. Tak więc trochę cierpliwości i zaufania do władz lotniska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Coz...jak by obnizyli ceny do porownywalnych z Warszawskimi to I talk by podwoili...na poczatku stycznia oplacalo mi sie skoczyc busem do warszawy za 30 czy 35zl I zaoszczedzilem ponad 600 hmmm
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponowalbym loty do Eindhoven. Dużo lubelakow jest w Holandii i Belgii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem powinno się zdecydowanie zwiekszyć liczbe lotów do wielkiej brytani. Uważam że Lotniska Bristol, Manchester i Edynburg nie powinny podlegać negocjacjom, muszą być obowiazkowymi pozycjami na mapie połączeń.Amsterdam i Bruksela rownież inaczej o zadym progresie mowy byc nie moze.   Pozdrawiam Emigrant.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.