Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Klimatyzacja, ładowanie telefonów i automaty biletowe. Nowe autobusy już wkrótce

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 5 lutego 2018 r. o 21:09 Powrót do artykułu
A tym czasem w Polsce, małe gminy np. Kórnik kupują już hybrydy, a nie model który w zasadzie od 3 lat wychodzi z produkcji...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co na to Lublinianin mówi? A no, że nie ma tam sracza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No rozumiałbym dumę MPK jakieś 10 lat temu, a dziś te autobusy to nic nadzwyczajnego i przeżytek. Ale jak ponoć firma mentalnie jest w latach 70 to to w sumie szczyt techniki. I płacić za bilety można bez pieniędzy w dziwnej maszynce !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK wydzierżawiło czyli co? MPK dalej ma na stanie tylko prezesa wartego ponad 20 tysięcy miesięcznie i stare dymiace graty a nowe autobusy należą do kogoś innego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja dzisiaj rano jechałem do pracy zimnym przegubowcem, z tak brudnymi szybami, że nie wiedziałem gdzie wysiąść. Gratuluję panie prezesie dobrego samopoczucia. Zapraszam do pańskich autobusów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na komórkę POniektórych stać a ładowanie to ślizganie się na tyłkach POdatników czy nasi prezent przed ruszeniem w siną dal?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziś rano linia 45 ścisk taki że szpilki nie wsadzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Generacja nieprodukowana seryjnie od 3 lat... a te wszystkie klimatyzacje, automaty biletowe przyjmujące płatności monetami i kartami, gniazda do ładowania telefonów komórkowych to teraz norma zamawiana w każdym przedsiębiorstwie zamawiającym nowe pojazdy. Wielkie mi halo. Warto wspomnieć że nie tak dawno MPK Lublin otrzymało tytuły najlepszego przedsiębiorstwa komunikacyjnego w Polsce i coś tam jeszcze i teraz to "najlepsze przedsiębiorstwo" kupiło autobusy starej generacji :D.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezesie o 8 lat za późno. Dziś te pańskie hiperautobusy spalinowe w starym nadwoziu z klimatyzacją i biletomatami to przeżytek !! A no tak, jeszcze nie pańskie, a wypożyczone !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A na liniach nad zalew nadal krótkie graty jeżdżą. Kiedy przeczytam, że jakiś nowy autobus - w marzeniach przegubowiec - zostanie skierowany na linię nr 15 lub 40? Zachęcam w tym tygodniu szanownych państwa z MPK i ZTM do podróży po 15:30 w kierunku Wrotkowa. Jakiś imbecyl zadecydował, żeby o tej porze w ferie z centrum prawie nic tam nie jeździło. Ścisk jest taki, że naprawdę marzy się prywatny samochód.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto z zimie chodzi w szpilkach . Załuż trzewiki i nie prane skarpety , wokół zaraz zrobi się lużniej .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze gorsze jak irex gdzie swiatla do jazdy dziennej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to nie jakiś odrzut produkcyjny ? Tego modelu nikt od 3 lat nie kupuje !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wtajemniczeni i ci którzy widzieli Solarisa IV generacji twierdzą że od Solarisa III generacji różni się tylko tym, że ma kilka siedzeń więcej dostępnych z tak zwanej niskiej podłogi, a wygląd i parametry ma dokładnie takie same. Więc czy ja wiem czy warto jest o czym dyskutować i czy to jakaś kolosalna różnica między III a IV generacją? nie sądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wow 2018 rok i klimatyzacja w MPK. Szok, jest czym się chwalić. Tylko jakoś w innych miastach to standard !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Adam napisał:
Wtajemniczeni i ci którzy widzieli Solarisa IV generacji twierdzą że od Solarisa III generacji różni się tylko tym, że ma kilka siedzeń więcej dostępnych z tak zwanej niskiej podłogi, a wygląd i parametry ma dokładnie takie same. Więc czy ja wiem czy warto jest o czym dyskutować i czy to jakaś kolosalna różnica między III a IV generacją? nie sądze.
 Właśnie, to jest to coś co się liczy oprócz wyglądu dla pasażerów. A co najzabawniejsze zakup nowej generacji wychodzi taniej jak wynajm tej starszej. Ale co tam, niech się pasażery cieszom że jadom !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
''Obsłużą takie linie jak 10,18,26 czy 57'', tylko, że te linie są obecnie obsługiwane przez 18 metrowe przegubowce, na trasach tych linii próżno było doszukiwać się starych jelczy, chyba, że w weekendy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.