Tylko dlaczego na schodach w podziemnym przejściu do lasu nie ma wjazdu dla wózków dziecięcych, inwalidzkich ewentualnie rowerów, których na pewno będzie tam dużo?
|
|
Jak rozumiem, na Diamentowej dopiero stawiają rusztowania pod płytę, a za półtora miesiąca chcą puszczać pociągi? A czy przypadkiem nie jest tak, że beton pełną wytrzymałość osiąga po 28 dniach? A co z czasem na szalowanie, zbrojenie, układanie podbudowy, torów, co z czasem na badania wytrzymałości, na odbiory?
|
|
Te schody to dokąd?
|
|
TO WIOSENNAOBIETNICA DOJAZDU DO WARSZAWY ZNOWU OKAZAŁA SIĘ PIS-OWSKĄ ŚCIEMĄ ????
|
|
Zawrót głowy od sukcesów...aby tylko Morawiecki zdążył przed wyborami wykonać rytualny przejazd drezyną po jednym torze, czym zamknie ostatecznie usta niedowiarkom
|
|
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz!
Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
|
|
Wspaniale, ponad 2 lata po zamknięciu linii i odcieciu 9 miasta w kraju od sensownych połączeń kolejowych remont rusza z kopyta :) oby tak dalej, to może przed wyborami w 2023 uda się uroczyście otworzyć chociaż jeden tor :)
|
|
Do mojego ulubionego lasu. Jak ja się cieszę. To będzie najpiękniejsze wejście do lasu jakie widziałem. :)
|
|
Panie redaktorze Smaga, proponujemy wycieczkę do Czesławic i do Piotrowic aby sprawdzić postęp robót przy budowie nowych wiaduktów kolejowych wzdłuż linii kolejowej nr 7 - Dęblin - Lublin.
Dopiero potem można pisać prawdę w artykule o terminach.
|
|
Tych automatów co gadają na dworcach przez megafony nie można w ogóle zrozumieć.
Dziwny komputerowy głos z fatalnym akcentem i intonacją. Dobrze że tablice informacyjne są i człowiek się może zorientować jaki pociąg jedzie.
|
|
Postępami prac, kolej mogła się chwalić 2 lata temu. Teraz to niech mnie w nos cmokną
|
|
Pasażer Stanisław Paluch zgłosi się....ble ,dle ble.Dziękuję,podróż koleją umila czas...
|
|
Oto esencja naszej kolonizacji: pociąg PKP między Katowicami a Krakowem (odleglośc 77 km) jedzie 2,5 godz.! Alternatywą jest płatna A4. Dwa duże miasta, w których żyje ponad milion ludzi, oddalone są od siebie o zaledwie 77 km. Wydaje się, że w dobie współczesnych technologii między obiema aglomeracjami powinna funkcjonować szybka kolej metropolitalna. Rzeczywistość jest jednak przerażająca. Najszybszy pociąg z Katowic do Krakowa w ciągu dnia jedzie ponad 2 godz., a jego średnia prędkość nie przekracza 39 km/h. Alternatywą jest korzystanie z zatłoczonego i płatnego odcinka autostrady A4, który decyzją rządu żydokomuny sld zarządzany jest przez prywatną spółkę na mocy tajnej umowy. Kolejne niby rządy NIC nie zmieniły.... Oto Polska Kolonia. XXI wiek.
|
|
"ch*j z Polską wschodnią". Tak mówili a teraz drą japy, że mało, że wolno, że będzie coś
|
|
Tak sie chwala wiec rozumiem ze te gorki, dolki, zakrety krzywo ulozone tory to celowe i maja po tym lada moment jezdzic pociagi?! To milego wykolejenia zycze
|
|
ale na schodach nie widać zjazdu na wózki i walizki, jak po takich wysokich schodach znieść czy wciągnąć ciężką walizkę( kilka poziomów)?
To jest problem na bardzo wielu dworcach. Ludzie starsi sobie nie poradzą. A gdzie będzie winda, przed wejsciem na schody?
|
|
Brak pełnego zadaszenia wiat ...ot Polska wschodnia
|
|
a jak dojść, dojechać do tych schodów? Nic nie widać, żęby coś się robiło w tym kierunku. Będzie przystanek-widmo, bo tam tylko latawcem!!!!!!!
|
|
akurat przystanek Lublin Zachód jest najmniej istotny w tym remoncie. Pociągi jeżdżą po torach a nie po peronach. I co to za głupie teksty, że tor zostanie otwarty na przełomie września i października, a pociągi pasażerskie pojadą dopiero 20 października? To co? będzie można piechotą wreszcie chodzić po torach do Dęblina? No bo co mi po takim otwarciu?
|
|
Gratuluję Panu redaktorowi wreszcie porównał informacje otrzymane z PKP PLK z taką stroną rozkładu jazdy PKP.
Przedstawiciele PKP PLK jawnie kłamią o torze na przełomie września i października. Ewentualny przejazd pociągu relacji Dęblin-Lublin w tym terminie z premierem i ministrem od kolei to będzie propaganda nie ruch regularny.
Do 18 października wszystkie IC i TLK jeżdżą nadal przez Łuków Radzyń Parczew i Lubartów. Strona rozkładu jazdy informuje o możliwej korekcie rozkładu po 18.10 i wprowadza pociągi Regio od Dęblina do Lublina. Pociągi IC i TLK na linii numer 7 w ogóle nie są przewidywane po 18.10.
Stacja Lublin przypomina krajobraz wojenny, wiadukt nad Diamentową miał 4 tory teraz ma jeden docelowo dla linii 68 do Stalowej Woli Rozwadów. To samo most na Bystrzycy.
Okazuje się, że łącznica przystanek osobowy Lublin Zachodni-Lublin Zemborzyce czyli mijanka stacji Lublin dla towarowych i pospiesznych z Warszawy(7) do Stalowej Woli(68) jest dopiero w fazie projektu a więc na nieokreślone kiedyś.
Z czym do ludzi kolejarze.
I taka śliwka w kompocie strona Rynek Kolejowy wyliczyła opóźnienie na 17 miesięcy, że do końca 2020 roku zostanie przywrócony ruch na obu torach.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|