Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolej chwali się postępami na przebudowie torów z Lublina do Dęblina. Sprawdziliśmy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 września 2019 r. o 22:05 Powrót do artykułu
Tylko dlaczego na schodach w podziemnym przejściu do lasu nie ma wjazdu dla wózków dziecięcych, inwalidzkich ewentualnie rowerów, których na pewno będzie tam dużo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak rozumiem, na Diamentowej dopiero stawiają rusztowania pod płytę, a za półtora miesiąca chcą puszczać pociągi? A czy przypadkiem nie jest tak, że beton pełną wytrzymałość osiąga po 28 dniach? A co z czasem na szalowanie, zbrojenie, układanie podbudowy, torów, co z czasem na badania wytrzymałości, na odbiory?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te schody to dokąd?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TO WIOSENNAOBIETNICA DOJAZDU DO WARSZAWY ZNOWU OKAZAŁA SIĘ PIS-OWSKĄ ŚCIEMĄ ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawrót głowy od sukcesów...aby tylko Morawiecki zdążył przed wyborami wykonać rytualny przejazd drezyną po jednym torze, czym zamknie ostatecznie usta niedowiarkom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz! Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wspaniale, ponad 2 lata po zamknięciu linii i odcieciu 9 miasta w kraju od sensownych połączeń kolejowych remont rusza z kopyta :) oby tak dalej, to może przed wyborami w 2023 uda się uroczyście otworzyć chociaż jeden tor :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do mojego ulubionego lasu. Jak ja się cieszę. To będzie najpiękniejsze wejście do lasu jakie widziałem. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie redaktorze Smaga, proponujemy wycieczkę do Czesławic i do Piotrowic aby sprawdzić postęp robót przy budowie nowych wiaduktów kolejowych wzdłuż linii kolejowej nr 7 - Dęblin - Lublin. Dopiero potem można pisać prawdę w artykule o terminach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tych automatów co gadają na dworcach przez megafony nie można w ogóle zrozumieć. Dziwny komputerowy głos z fatalnym akcentem i intonacją. Dobrze że tablice informacyjne są i człowiek się może zorientować jaki pociąg jedzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Postępami prac, kolej mogła się chwalić 2 lata temu. Teraz to niech mnie w nos cmokną
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażer Stanisław Paluch zgłosi się....ble ,dle ble.Dziękuję,podróż koleją umila czas...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oto esencja naszej kolonizacji: pociąg PKP między Katowicami a Krakowem (odleglośc 77 km) jedzie 2,5 godz.! Alternatywą jest płatna A4. Dwa duże miasta, w których żyje ponad milion ludzi, oddalone są od siebie o zaledwie 77 km. Wydaje się, że w dobie współczesnych technologii między obiema aglomeracjami powinna funkcjonować szybka kolej metropolitalna. Rzeczywistość jest jednak przerażająca. Najszybszy pociąg z Katowic do Krakowa w ciągu dnia jedzie ponad 2 godz., a jego średnia prędkość nie przekracza 39 km/h. Alternatywą jest korzystanie z zatłoczonego i płatnego odcinka autostrady A4, który decyzją rządu żydokomuny sld zarządzany jest przez prywatną spółkę na mocy tajnej umowy. Kolejne niby rządy NIC nie zmieniły.... Oto Polska Kolonia. XXI wiek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"ch*j z Polską wschodnią". Tak mówili a teraz drą japy, że mało, że wolno, że będzie coś
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak sie chwala wiec rozumiem ze te gorki, dolki, zakrety krzywo ulozone tory to celowe i maja po tym lada moment jezdzic pociagi?! To milego wykolejenia zycze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale na schodach nie widać zjazdu na wózki i walizki, jak po takich wysokich schodach znieść czy wciągnąć ciężką walizkę( kilka poziomów)? To jest problem na bardzo wielu dworcach. Ludzie starsi sobie nie poradzą. A gdzie będzie winda, przed wejsciem na schody?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak pełnego zadaszenia wiat ...ot Polska wschodnia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jak dojść, dojechać do tych schodów? Nic nie widać, żęby coś się robiło w tym kierunku. Będzie przystanek-widmo, bo tam tylko latawcem!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
akurat przystanek Lublin Zachód jest najmniej istotny w tym remoncie. Pociągi jeżdżą po torach a nie po peronach. I co to za głupie teksty, że tor zostanie otwarty na przełomie września i października, a pociągi pasażerskie pojadą dopiero 20 października? To co? będzie można piechotą wreszcie chodzić po torach do Dęblina? No bo co mi po takim otwarciu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gratuluję Panu redaktorowi wreszcie porównał informacje otrzymane z PKP PLK z taką stroną rozkładu jazdy PKP. Przedstawiciele PKP PLK jawnie kłamią o torze na przełomie września i października. Ewentualny przejazd pociągu relacji Dęblin-Lublin w tym terminie z premierem i ministrem od kolei to będzie propaganda nie ruch regularny. Do 18 października wszystkie IC i TLK jeżdżą nadal przez Łuków Radzyń Parczew i Lubartów. Strona rozkładu jazdy informuje o możliwej korekcie rozkładu po 18.10 i wprowadza pociągi Regio od Dęblina do Lublina. Pociągi IC i TLK na linii numer 7 w ogóle nie są przewidywane po 18.10. Stacja Lublin przypomina krajobraz wojenny, wiadukt nad Diamentową miał 4 tory teraz ma jeden docelowo dla linii 68 do Stalowej Woli Rozwadów. To samo most na Bystrzycy. Okazuje się, że łącznica przystanek osobowy Lublin Zachodni-Lublin Zemborzyce czyli mijanka stacji Lublin dla towarowych i pospiesznych z Warszawy(7) do Stalowej Woli(68) jest dopiero w fazie projektu a więc na nieokreślone kiedyś. Z czym do ludzi kolejarze. I taka śliwka w kompocie strona Rynek Kolejowy wyliczyła opóźnienie na 17 miesięcy, że do końca 2020 roku zostanie przywrócony ruch na obu torach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...