Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
@REDAKCJO Przepiszcie chociaż coś wiarygodnie odsyłam na stronę ZTM - Linią w pełni niskopodłogową będzie również linia nr 44, natomiast wybrane kursy linii nr 5 w dzień powszednie i nr 18 w weekendy zostaną wydłużone do Snopkowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę wyjaśnić mieszkańcom po co zostało stworzone stanowisko w MPK dla radnego miejskiego KRWCZYKA (kolega partyjny prezydenta miasta). Jakie to przynosi kożyści, bo z tego co powszechnia wiadomo to jego zaroki są na poziomie 7 000 zł miesięcznie. Żądam wyjaśnienia po co w firmie przewozowej jaka jest MPK jest stanowisko ds. promocji komunikacji !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wielki SKANDAL.LUDZIE WYJDĄ NA ULICE BO NIE WYTRZYMAJA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
joey - opanuj się bilety ludzi którzy jeżdżą codziennie (okresowe) nie drożeją a jeśli ktoś codziennie jeździ i kasuje normalne to jest... delikatnie mówiąc niezamądry bo to i tak mu się nijak nie opłaca, aha i bilety drożeją niewiele podłóg tego ile zdrożało paliwo...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ramach zachęcania ludzi do przesiadania się do komunikacji miejskiej miasto... ogranicza kursy i zwiększa ceny biletów. Machiavelli by tego lepiej nie wymyślił. Moje dalsze propozycje: aby zachęcić ludzi do przesiadania się na rowery należy wprowadzić odpłatność za korzystanie ze ścieżek rowerowych, wprowadzić obowiązkowe płatne przeglądy rowerów co miesiąc i ograniczyć możliwość jazdy rowerami po godz. 15-tej i w weekendy. Aha, kolejnym krokiem może być pomysł zachęcania ludzi do chodzenia piechotą. W ramach tego można przerobić część chodników na parkingi, zainstalować bramki pobierające opłaty na co bardziej popularnych odcinkach chodników (oczywiście z zakazem chodzenia z ich pominięciem) i wprowadzić Kartę Pieszego Pasażera, wyrobienie której kosztuje 500zł, z corocznym przedłużeniem za jedyne 139,99 zł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Beret - Genetic Patriot napisał:
W ramach zachęcania ludzi do przesiadania się do komunikacji miejskiej miasto... ogranicza kursy i zwiększa ceny biletów. Machiavelli by tego lepiej nie wymyślił. Moje dalsze propozycje: aby zachęcić ludzi do przesiadania się na rowery należy wprowadzić odpłatność za korzystanie ze ścieżek rowerowych, wprowadzić obowiązkowe płatne przeglądy rowerów co miesiąc i ograniczyć możliwość jazdy rowerami po godz. 15-tej i w weekendy. Aha, kolejnym krokiem może być pomysł zachęcania ludzi do chodzenia piechotą. W ramach tego można przerobić część chodników na parkingi, zainstalować bramki pobierające opłaty na co bardziej popularnych odcinkach chodników (oczywiście z zakazem chodzenia z ich pominięciem) i wprowadzić Kartę Pieszego Pasażera, wyrobienie której kosztuje 500zł, z corocznym przedłużeniem za jedyne 139,99 zł.
wiesz że autobusy nie jeżdżą na wodę a paliwo ciągle drożeje? A może twoim zdaniem, aby zachęcić mieszkańców Lublina do jezdzenia komunikacją miejską w ogóle należy zlikwidować coś takiego bilety, a wszyscy niech jezdzą za darmo. Mieszkam na Sławinku i linia nr 18 jest obsługiwana przegubowym autobusem, który zazwyczaj w połowie jeździ pusty. To chyba dobrze, że MPK postępuje racjonalnie, zwłaszcza, że w innych miastach bilety są jeszcze droższe i naprawdę nie ma powodów do narzekania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zapraszamy serdecznie zarzad MPK do autobusow nr 26 i 31 po godzinie 7 rano, niech się przekonają jak to wygląda od strony pasazera a nie jezdza swoimi wypasionymi autami i cwaniakują jak to autobusow za duzo... Lublin schodzi na psy coraz bardziej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak ktoś dojeżdza codziennie do szkoły/pracy to przy bilecie 90dniowym na 1 linie jeden bilet wyjdzie mu 0.77zł. Moim zdaniem nie można narzekać. Mowa oczywiście o normalnym. a jak ktoś korzysta sporadycznie to wysokie ceny biletu jednorazowego są pomysłowym posunięciem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mario92 napisał:
@REDAKCJO Przepiszcie chociaż coś wiarygodnie odsyłam na stronę ZTM - Linią w pełni niskopodłogową będzie również linia nr 44, natomiast wybrane kursy linii nr 5 w dzień powszednie i nr 18 w weekendy zostaną wydłużone do Snopkowa.
Najbardziej by się sprawdziła 18-ka, bo 5-ka nie kursuje tak rano żeby można było dojechać do pracy. Może ktoś wkońcu pomyśli o zmianach tak, by ludzie w pełni mogli korzystać z komunikacji i frekwencja była by większa. Pozdrawiam !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
andy napisał:
To chyba dobrze, że MPK postępuje racjonalnie, zwłaszcza, że w innych miastach bilety są jeszcze droższe i naprawdę nie ma powodów do narzekania.
WARSZAWA, 2 razy wyższe pensje, 2 miliony ludzi, autobusy, tramwaje, metro. Setki kilometrów komunikacji miejskiej. I to wszystko za jedyne 220 zł (normalny bilet 90-dniowy na całą komunikację). http://www.ztm.waw.pl/?c=110&l=1 U nas taki sam bilet kosztuje 216 zł (tylko 4 zł mniej niż w Warszawie). Bez komentarza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
WARSZAWA, 2 razy wyższe pensje, 2 miliony ludzi, autobusy, tramwaje, metro. Setki kilometrów komunikacji miejskiej. I to wszystko za jedyne 220 zł (normalny bilet 90-dniowy na całą komunikację). http://www.ztm.waw.pl/?c=110&l=1 U nas taki sam bilet kosztuje 216 zł (tylko 4 zł mniej niż w Warszawie). Bez komentarza.
Porównaj ceny paliw w Warszawie i w Lublinie... No chyba że te w Warszawie jeżdżą na innym paliwie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...