Skrzyżowanie powinno być bezwzględnie dwupoziomowe.
|
|
Myślę, że rondo rozwiązałoby w tym miejscu kwestię wypadków do których niestety dość często dochodzi a jednocześnie nie byłoby to drogie rozwiązanie.
|
|
Niestety skrzyżowanie nawet po oddaniu ZOL nie będzię obsługiwać tylko ruchu lokalnego. Kraśnicka będzię barczo ruchliwą drogą dojazdową do węzła Konopnica i dalej do Kraśnika/Kielc/Krakowa i mostu w Kamieniu.
Tedy będzie prowadziła praktycznie jedyna i najkrótsza droga dojazdowa w kierunku południowo-zachodnim dla Węglina, Czubów, LSM. Kto z tych dzielnic jadąc np. do Kraśnika będzie jechał do węzła Dąbrowica/Sławinek by dostać się na obwodnicę ??.
|
|
Jakby patafiany z Konopnicy nie protestowali przeciwko obwodnicy Lublina to skrzyżowanie zyskałoby charakter lokalny już w momencie oddawania do użytku mostu w kamieniu (przy założeniu, że ta część obwodnicy byłaby realizowana razem z trasą S 17) i nie byłoby potrzeby wydawani 4mln zł na jego przebudowę...
|
|
niestety po budowie ZOL planują wzdłuż tej drogi malutkie rondo, które będzie blokować ruch jak rondo w Kołbieli. Po dodaniu ruchu na osi Lublin-Kraśnik droga ta będzie koszmarem. Dobrze ktoś napisał wcześniej- tu powinny być rozwiązania bezkolizyjne z dużym węzłem na obwodnicy.
|
|
Szczyt chamstwa wieśniaków co się pobudowali i nie sprawdzili którędy będzie biec obwodnica Lublina. Kiście się wsioki, nic nie przebudowywać. Wystarczy poczekać aż ruch zmaleje po wybudowaniu północnego odcinka obwodnicy. A no tak zapomniałem, Cugowski jak był senatorem pozałatwiał co trzeba i zrzekł się mandatu...
Szczyt chamstwa i głupoty i własnej krótkowroczności.
|
|
Konieczna sygnalizacja świetlna bo i tak kiedys nawet na szczeblu lokalnym będzie potrzebna i skrzyżowanie dwukierunkowe. Pozatym zapewnienia ze przebudowa na przelomie 2014/15 czyli trzeba od razu przyjac 2017 bo tak jest jak warunkiem przetargu jest najtańsza oferta. Dodatkowo niedbałość ludzi którzy wybierają firmy krzaki z tych ofert przechodzi ludzką głupote tak jak teraz np. z obwodnicą Bełżyc na której się nic nie dzieje bo firma która wygrała nie miała ani ludzi ani sprzętu do jej budowania a inna firma która zajmowała się wycinką drzew razem z nimi gdzieś zniknęła i nie można jej znaleźć. Podziękujmy wszystkim niekompetentnym i mającym portfele obywateli naszego regionu w dupie osobom.
|
|
Sobczak wszystko obieca,gorzej z wykonaniem,Oni z gumoflilcowymi muszą mieć o czym mówić przed wyborami.Zrobią szybko to tematu nie będzie.Tak jak teatr 38 lat i do wyburzenia!
|
|
niestety po budowie ZOL planują wzdłuż tej drogi malutkie rondo, które będzie blokować ruch jak rondo w Kołbieli. Po dodaniu ruchu na osi Lublin-Kraśnik droga ta będzie koszmarem. Dobrze ktoś napisał wcześniej- tu powinny być rozwiązania bezkolizyjne z dużym węzłem na obwodnicy.Po oddaniu ZOL to właśnie ona przejmie główny ruch tranzytowy więc na tym skrzyżowaniu takiego znowu wielkiego koszmaru nie będzie. Przebudowa i zwiększenie przepustowości jest oczywiście konieczne ale uważam że rondo w zupełności wystarczy. O sytuacji rodem z Kołbieli nie ma mowy. Tam krzyżują się dwie drogi krajowe bardzo obciążone ruchem tranzytowym. Po wybudowaniu obwodnicy ta część drogi Lublin-Kraśnik będzie służyć wyłącznie jako dojazd i zjazd z drogi S19 czyli znaczenie bardziej lokalne niż krajowe. Poza tym główny węzeł drogi 747 z S19 ma być wybudowany oczywiście w ciągu S19 a nie na starej DK19. Proponuję pogrzebać w Google i prześledzić plany ZOL. Myślę że to co niektórych uspokoi. |
|
Moim zadaniem najlepsze było by rondo,wiele miast odchodzi od sygnalizacji np ; skrzyzowani w Koszaline na Słupsk zrobli rondo. Rondo w Kołbieli powoduje to ze stoisz w korku a Zakręcie, rondo musi byc zrobione : z głową; rondo wyhamuje prędkość samochodów i pieszy moze spokojnie przejsc . Pare osób tam już zginęło na przejscie ,najwyzsza pora zmienic to . Spróbujcie wyjechać na drogę z opola na lublin -krasnik to nabierzecie pokory trochę
|
|
...ale zdjęcie to chyba od czapki:) W.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|