Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Korki z ulicy Diamentowej w Lublinie szybko nie znikną. Urzędnicy się tłumaczą

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 13 listopada 2019 r. o 20:36 Powrót do artykułu
Mamy 2 winnych... rząd który doprowadził do farsy z przebudową trasy kolejowej. Czekano z wyrzuceniem Włochów. Drugi winny to miasto Lublin które od lat wpuszcza deweloperów na Wrotków i do Zemborzyc. I nie zapewnia żadnego wyjazdu. Bloki rosną obok Zalewu w szalonym tempie. Ciekawe jak wyjadą stamtąd ludzie. Oczywiście deweloperzy oddadzą bloki wezmą kasę a na mieszkańcach spadnie cały ciężar budowy dróg. Już dawno temat poszerzenia Janowskiej z budową nowego wjazdu pod torami i nowego skrzyżowania Nadbystrzycka Jana Pawła powinien być załatwiony. Południowa część miasta jest zupełnie odcieta od centrum a będzie gorzej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co komu po ich tłumaczeniach? Ogromnie poważnym problemem jest zatwardziałość urzędników w odmawianiu zbudowania nowej ulicy (na zachodnim brzegu Bystrzycy), która połączyłaby wprost (bez pośrednictwa ul. Diamentowej) os. Nałkowskich oraz osiedla w pobliżu Zalewu Zemborzyckiego z ulicami: Janowską i Nadbystrzycką. Oni ubzdurali sobie "park" (kolejną "żyłę złota" dla "dzieci szczęścia) - kosztem wieku tysięcy mieszkańców Wrotkowa. Zachowują się jak wrodzy wobec ludności okupanci. Samorząd terytorialny to rak na Polakach i Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest inwestycja kolei a nie miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rząd kaczyńskiego przez rok nie zrobił nic żeby przebudowa trwała po zejściu Włochów. Oprócz oszukiwania rząd PiSu nic nie umie. Ma-sa-kra
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP jak zwykle daje dupy po całości. Kolejarze potrafią jedynie rozbierać i rozgrzebywać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niby w czym ma pomóc Policja.? Korki są z powodu zwężenia pod wiaduktami to w czym oni pomogą. Będzie jeszcze gorzej. To jest wina urzędników że nie panują nad remontami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Diamentowa to jedyny sensowny objazd, nic tu mądrzejszego wymyślić nie można było. Pytanie dlaczego inwestycja PKP się tak ślimaczy? Miasto wiadukty postawiło w tempie ekspresowym. Można? Można.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miasto sobie szybko poradziło ze swoją inwestycją a kolej to pewnie będzie się z tym grzebać do 2029, jedna wielka żenada, pisiewicze z dobrej zmiany potrafią tylko brać pieniądze, zwykły remont torów i wiaduktów ich po prostu przerasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
skoro urzędnicy z Krochmalnej zawinili to zapraszamy ich w odblaskowych kamizelkach w godzinach szczytu na skrzyżowanie, niech spojrzą kierowcom w oczy i usłyszą epitety pod ich adresem. Wykonawca już zna te lamenty. Czas na winnych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest inwestycja kolei a nie miasta
  • Co lublinianom po samorządzie, podlizującym się oligarsze i lekceważącym mieszkańców? Skoro ma kto nakładać oraz pobierać podatki i opłaty kolalne, to ma też kto walczyć o prawa lublinian - w tym: domagając się poszanowania praw luinian w związku z pracami przy linii kolejowej.
  • Co po wiadukcie na północ od linii kolejowej, skoro trzeba było zrobić wiadukt nad ul. Diamentową oraz most drogowy po południowej stronie linii kolejowej? Dwa nowe wiadukty w okolicy i układ drogowy kapituluje przed wykonawcą "prac torowych" - to jest oczywista kpina!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sprawa wydaje się prosta. Orzełowski ma po sobie posprzątać, dlatego jeszcze został w csk. Jak już posprząta, to obie strony się pożegnają. A samo ograniczenie ilości wicedyrektorów i zapisanie tego w statucie jednostki to bardzo dobry pomysł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to nie miejscy urzędnicy są winni tylko PKP
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Deweloperzy stawiający kloce w okolicach zemborzyckiej zażyczyli sobie bezsensownego wiaduktu, no to plebs musi swoje odcierpieć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na czas zamknięcia Janowskiej powinna być udrożniona Diamentowa (a tym czterem fachofcom co się tam plączą dać tydzień wolnego) - po 2 pasy ruchu w każdą stronę i było by normalnie! Ale ratusz ma ludzi gdzieś...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może napiszmy prawdę że organizacje ruchu nadzoruje . "Zajmuje" się też zieloną falą i bardzo pomaga wszystkim kierowcom wyznaczając buspasy i ścieżki dla pedalarzy gdzie się tylko da czy nawet nie da.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może napiszmy prawdę że organizacje ruchu nadzoruje Wydział zarządzania ruchem i mobilnością urzędu miasta lublin . "Zajmuje" się też zieloną falą i bardzo pomaga wszystkim kierowcom wyznaczając buspasy i ścieżki dla pedalarzy gdzie się tylko da czy nawet nie da.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Policja tutaj nic nie usprawni, może robotnikom płacić nadgodziny trzeba i wtedy wyrobią się z robotą? Epitety rozdraznionych kierowców piwinni wysłuchać ci, którzy pozwolili na zwężenie pod mostem i zamknięcie Janowskiej w tym samym czasie!!!! Ludzie to nie wakacje ani ferie, już półtora roku i nie widać końca!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ozłocę tego kto wymieni choć jedną inwestycję kolejową która nie łapała poślizgów i nie utrudniała uporczywie życia kierowcom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie zwalać na miasto winy bo to kolej decyduje kiedy który etap robi i miasto nie ma nic do gadania w tym temacie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kupię kajak, no chyba że kolejarze mają w planie zamknąć Bystrzycę... a co, na bogato. Ps: te komunikaty gdzie będą wyświetlane? na zemborzyckiej czy janowskiej ? Bareja po prostu....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...