Niech ktos powstrzyma tą głupotę! Do cholery kto na swiecie kupuje jakieś autobusy (wątpliwej swoją drogą renomy) z zamiarem, że w swoim warsztacie będzie je przerabiał. Co z tego wyjdzie - nikt nie przewidzi skutków. Pamiętajcie, że biednego nie stać na tanie rzeczy. A w tym rzypadku pewnie tak będzie - zamiast kupić nowe dobre trolejbusy i je użytkować przez lata, kombinują jak koń pod górę... Co za miasto...
|
|
Podobna historia była z traktorami Pronar jak widać wyszło całkiem dobrze
|
|
Dlaczego ktoś chce koniecznie robić interesy z Białorusią ? Z Państwem ktore jest na skraju bankructwa....
Chyba każdy widzi, że są to same problemy:
- jakość produktów nie weryfikowana żadnymi unijnymi normami
- niestabilna sytuacja polityczna (a co jesli Łukaszenko wpadnie na pomysł zmiany profilu produkcji - czy ktoś sie sprzeciwi?)
- brak gwarancji dostaw części zamiannych w przyszłości.
To nie jest jedyny dostawca trolejbusów na świecie a nawet wśród naszych sąsiadów. Przykłady? Prosze bardzo - chociażby Skoda produkuje bardzo nowoczesne trolejbusy znane w wielu krajach Europy.
Czy warto w ogóle porównywać te dwie marki?
Ale nie, my zrobimy po swojemu....
|
|
Ale MPK chce montować trolejbusy z gotowych nadwozi, a nadwozia można by kupić choćby u Autosana, mają całkiem ciekawe autobusy miejskie.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|