Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kryzys komunikacyjny w Lublinie. Ratują linie autobusowe kosztem trolejbusowych

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 lipca 2019 r. o 15:12 Powrót do artykułu
Jak mawiał Stefan Kisielewski "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju!". Dlaczego nie ma "kryzysów" piekarniczych czy gastronomicznych? Bo tego aby zapewnić ludziom bułki czy obiad pilnują rządni zysku "prywaciarze" a nie urzędnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kosztem 158 to nie jest rozwiązanie. Na tej linii i tak jest ciasno. ZTM nie radzi sobie i czas pomyśleć o reorganizacji tego tworu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
12-letnie jelcze zamiast nowych merców - oto symptom "rozwoju" Koziego Grodu - miasta, dla którego wzorcem jest Detroit.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pierwszą rzeczą, którą zrobiono w reakcji na kryzys komunikacyjny, było  zwiększenie obsady trolo-farmy zajmującej się wazelinowaniem zuczka i jego partaczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydent z pisu by sobie nie poradził. Tupolew dzwonił by na Nowogrodzka z placzem co ma robić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz (d)efekty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydent z pisu by sobie nie poradził. Tupolew dzwonił by na Nowogrodzka z placzem co ma robić.
 Gdyby był inny prezydent (a nawet z PiS u) to nie doszłoby do takiego kryzysu komunikacyjnego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli nawet brakuje trolejbusów z alternatywnym napędem i trzeba je zabierać z innych linii. Porażka ZTM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hej pisie trolle, za te wszystkie wpisy o Detroit, Nowogrodzka płaci podwójną stawkę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz (d)efekty
 Widzimy, widzimy. Defekty twojego mózgu który objawia się wklejaniem w kółko tego samego komentarza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała owadu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała owadu.
 Chwała PISowsku trollu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk nie myśli o mieszkańcach tylko deweloperach i swoich procesach za nielegalne funkcje w Spółkach Skarbu Państwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hej pisie trolle, za te wszystkie wpisy o Detroit, Nowogrodzka płaci podwójną stawkę?
 Zauważyłem, że pisowskie trolle meldują się pod każdym artykułem maksymalnie do 10 min od jego publikacji. Po tym czasie zapewne centrala obcina im pensje, dlatego muszą biedaczki nerwowo wciskać f5 co kilka sekund. Ciekawe czy chociaż dostają z partii jakieś dopłaty do maści na pęcherze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz (d)efekty
Widzimy, widzimy. Defekty twojego mózgu który objawia się wklejaniem w kółko tego samego komentarza.
 Zobacz (d)efekty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kosztem 158 to nie jest rozwiązanie. Na tej linii i tak jest ciasno. ZTM nie radzi sobie i czas pomyśleć o reorganizacji tego tworu
  A czy z linii 158 korzystają deweloperzy? POza tym ZTM pełni ważną funkcję, gdyż najmuje biurowiec od dewelo-dobrodzieja, który POświęca swoje siły, aby rozwijać Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała owadu.
Chwała PISowsku trollu.
 Jesteś zbyt brutalny. Niech jednak zostanie "owadu". Należy mu się jednal jakiś szacunek, a nie wyzwiska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kosztem 158 to nie jest rozwiązanie. Na tej linii i tak jest ciasno. ZTM nie radzi sobie i czas pomyśleć o reorganizacji tego tworu
 No, szczególnie w wakacje. Jest tak ciasno, że normalnie ludzie oknami wypadają. Przecież to jest jedynie tymczasowe rozwiązanie a nie zmiana na stałe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kosztem 158 to nie jest rozwiązanie. Na tej linii i tak jest ciasno. ZTM nie radzi sobie i czas pomyśleć o reorganizacji tego tworu
A czy z linii 158 korzystają deweloperzy? POza tym ZTM pełni ważną funkcję, gdyż najmuje biurowiec od dewelo-dobrodzieja, który POświęca swoje siły, aby rozwijać Lublin.
 Ładnie wam piorą mózgi. Nawet pod artykułem o komunikacji miejskiej spam o deweloperach. Jestem za tym, żeby prezes zaczął przeprowadzać testy IQ dla kandydatów na trolli internetowych, bo żal patrzeć na niektóre wypocone w wielkich bólach komentarze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
12-letnie jelcze zamiast nowych merców - oto symptom "rozwoju" Koziego Grodu - miasta, dla którego wzorcem jest Detroit.
 Docelowo komunikacja miejska ma być wygaszana. Plebs z Koziego Grodu do poruszania się będzie używać korporacyjnych hulajnog, a wszystkie skwery zostaną zamienione na darmowe parkingi dla samochodów udostępnianych przez korporacje na minuty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...