Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kunickiego: Przebudowa wiaduktu w tym roku się nie skończy

Utworzony przez lubelak, 22 sierpnia 2013 r. o 19:29 Powrót do artykułu
I to miał zrobić wszystko poprzedni wykonawca ? Oczywiste było że pojawiła się masa robót nieprzewidzianych o których PKP nie wiedziało lub nie chciało wiedzieć. Wieszanie psów przez internatów na poprzednim wykonawcy to niewiedza internautów. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobaczcie jaki miesiąc mamy obecnie.Robort drogowo-mostowe wymagają odpowiedniej temperatury i warunków atmosferycznych.Zbliżamy się do zimy.Chyba niech już ogłaszają przetarg na przyszłoroczny remont wiaduktu, tak jak na drogę 835 Lublin-Biłgoraj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam! Chętnie byśmy poczytali z jakich powodów poprzedni wykonawca opuścił plac budowy. Wymagania co do krótkich terminów,oraz jak najniższej ceny (kosztów) wykonania wcale nie pomagają ani nie przyśpieszą zakończenia tej budowy.Jak nam wiadomo jest "pod chmurką"-czyli zależna od wielu,wielu urzędników,a przede wszystkim od " Pogody".Chcielibyśmy wiedzieć również kto jest winien temu ,że poprzedni wykonawca "zrejterował" z tej budowy????. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Poza tym we wzorze umowy są zapisy umożliwiające jej ewentualne aneksowanie z uwagi na warunki pogodowe albo trudności z uzyskaniem uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi, w tym administracją publiczną. Generalnie zakładamy, że inwestycja zakończy się w tym roku, ale jeśli się nie da, to umowa zostanie aneksowana. - - wyjaśnia Andrzej Matysiewicz, zastępca dyrektora lubelskiego oddziału Centrum Realizacji Inwestycji spółki PKP Polskie Linie Kolejowe."   ... no to panie dyrechtorze Matysiewiczu ... co pan umieści w aneksie do umowy :   1. "warunki pogodowe" 2. "trudności w uzyskaniu uzgodnień ..." :D   Ma pan pole do popisu, żeby firma co remontuje nie poniosła kary za swoją obsuwę, he he. Czy w tym zapyziałym grajdole nic nie może być oddane w terminie ? Syberyjskie mrozy, kataklizmy, narzędzia z epoki neandertalskiej ... co jest przyczyną tego burdelu w remontach ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aż się dziwię że media nie nazywają go "Wiadukt w Budowie" ... mamy w tym temacie długie tradycje ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może jestem laikiem, ale uważam, że w pierwszej kolejności powinny być dokończone tunele dla pieszych i plac - te prace jeszcze w tym roku. Natomiast na następny rok powinno być przesunięte wykonanie jezdni (obniżenie jej, zlikwidowanie obecnych przejść pod tunelem dla pieszych). Często przechodzę pod tunelem jako piesza i uważam, że pilnie powinny być wykonane tunele dla pieszych. To co teraz się dzieje stwarza niebezpieczeństwo dla pieszych - przede wszystkim prowizoryczne schody zrobione z kratownic, które popękały, również prowizoryczne drewniane barierki nie zapewniają bezpieczeństwa, a samo przejście pod tunelem (tylko jedno dostępne) jest za wąskie i trudno minąć się z drugą osobą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wcale nie dziwię się ,Że poprzedni Wykonawca "uciekła" z placu budowy !!! Z powyzszego tekstu wynika,ze prawie wszystko trzeba uzgadniać , zdobywać uzgodnienia i pozwolenia ??? Co to zonacza ,że nie było tego ? A dlaczego kolej nie kontynuuje prac torowych i innych  - do nich należących - przecież PKP nie zeszło z placu budowy. Prosimy o rzetelne dziennikarskie wyjaśnienia !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tanie kino. Kino niekomercyjne. Kino festiwalowe. Klasyka kina B) Dyskusyjny Klub Filmowy 16 - spotkajmy się przed dużym ekranem https://www.facebook.com/Dkf16
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...