Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lekarze będą pracować krócej. Ucierpią pacjenci. "To zdezorganizuje pracę"

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 31 października 2017 r. o 15:55 Powrót do artykułu
Jeśli nie bedą brać dyżurów wiecej niż do tej pory cieawe z czego będą spłacać kredyty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobra zmiana. Polska w ruinie....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niech spadają stażyści - rezydenci zapłacą 400 tyś za studia o ile byli na bezpłatnych !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem lekarzem z 38 letnim stażem pracy i broń mnie Panie Boże, abym trafił jako chory na rezydenta!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po prostu szybciej wyjadą za granicę i tam szybko spłacą kredyt i z czystym sumieniem zostaną za granicą bo nie ma do czego wracać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo! To będzie najlepsza forma protestu! Pieniądze szybko się znajdą!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z terrorystami się nie negocjuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
. Przestańcie im dawać dowody wdzięczności i ograniczcie możliwość dorabiania w prywatnych gabinetach, a dopiero potem podnoście płace.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale co, będą wychodzić w trakcie operacji czy jak? Nie wypiszą do końca recepty? Przestąpią nad leżącycm na SORze pacjentem jak przez próg?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Radziwiłł już się boi i właśnie podpisał podwyżki o ok 400 - 500 PLN z wyrównaniem od lipca 2017. To są grosze ale trzeba cisnąć dalej te miękkie parówy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz