Dzięki za taką komunikację. Przesiadam się do samochodu.
|
|
Niech pokażą lepiej wielszosci kierowcom jak klimatyzacji używać.....
|
|
Dlaczego zmniejszana jest częstotliwość kursów a nie zmniejszana jest cena biletów?
|
|
A kiedy będziemy mogli przejechać się zakupionym w cenie złomu nieklimatyzowanym, w połowie niskopodłogowym z prawie milionem przebiegu powarszawskim jelczem ?
|
|
Zaraz po remontach, pomalowaniu etc...znaczy gdzieś pażdziernik
|
|
Trasa przez Męczenników Majdanka jest coraz gorzej traktowana a przecież powstały tuż przy niej nowe osiedla. ZTM nie zauważa że tą trasą szczególnie w weekendy jeżdżą tysiące ludzi i czasem jest niesamowity tłok ale z kim tu dyskutować jak nie uwzględniają potrzeb ludzi i nie słuchają podpowiedzi. Za biurkiem wszytko pasuje.
|
|
Trzeba uwzględnić ze mieszkańcy chcą jeździć na cmentarz na Majdanek w godziwych warunkach a nie w tłoku w letnim upale. Czy jest to uwzględnione?
|
|
Niby dlaczego parę razy w roku MPK (czy inny organ) zmienia czyli zmniejsza ilość kursów pojazdów komunikacji miejskiej ? W tych okresach ludzie nie jeżdżą do pracy , do urzędów czy w jakiś innych sprawach ? Zmniejszona liczba kursów oznacza większy tłok w pojazdach komunikacji miejskiej , przeciążenie pojazdów , wku......nie pasażerów ... Niestety , korzystam z MPK i za każdym razem dostaję szału na te "zmiany" rozkładów .
|
|
Trochę to zabawne bo w miastach o podobnej wielkości co Lublin MPK jeżdżą 2 razy częściej niż w Lublinie a na wakacjach to jest jeszcze większą tragedia. A teraz jak Warbus przestanie obsługiwać linie w Lublinie to będą kursy co pół godziny większości linii w Lublinie. Dramat...
|
|
Raczej spekulowałbym więcej zmian na jesieni 2019, na wakacje wprowadzać zmiany po to by po wakacjach znowu zmieniać? Nieopłacalne. Zazwyczaj największe zmiany w trasach, czy uruchamianie nowych linii ogłaszano we Wrześniu( nowy rok szkolny), Październiku( nowy rok akademicki) a jak nie w tych miesiącach to albo Styczeń-Luty( w zależności kiedy ferie wypadały), Marzec, rzadziej Kwiecień. Inna kwestia to wydolność finansowa, uzyskane dotychczas środki aby móc przeprowadzić jakąś korektę czy to częstotliwości czy trasy czy uruchomiania linii nowych - warto tutaj zaznaczyć, że unijne dofinansowanie obejmuje zakup nowoczesnego taboru autobusowego niskoemisyjnego lub trolejbusowego, rozwój sieci trakcji trolejbusowej - kwestia zarządzania komunikacją miejską leży już po stronie ZTM Lublin, jako organu odpowiedzialnego za sprawne funkcjonowanie komunikacji miejskiej, wygodę pasażerów, dostosowywanie odpowiednio taboru i/lub częstotliwości pod realne potrzeby przewozowe.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|