Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin: Awaria radiolatarni naprawiona

Utworzony przez Pre, 10 lutego 2013 o 09:00 Powrót do artykułu
"Port nie poinformował o utrudnieniach ..." bo osoby za to odpowiedzialne nie miały czasu ! Przecież wczoraj były ostatki, to chyba wszyscy zabalowali i w d...e mieli pasażerów, ich rodziny itd !!! Przecież nie ważny jest jakiś pasażer tylko comiesięczna wypłata, bez względu na to ile samolotów i pasażerów się odprawi !!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nikt nie pomyślał o urządzeniu zastępczym w czasie awarii, ciekawe co się dzieje w Warszawie, Gdańsku, Katowicach czy innych miastach jak taka awaria się zdarzy czy też zamykają lotniska, a może tam takie awarie nigdy się nie zdarzyła
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pre napisał:
"Port nie poinformował o utrudnieniach ..." Przecież nie ważny jest jakiś pasażer tylko comiesięczna wypłata, bez względu na to ile samolotów i pasażerów się odprawi !!!
o to to Co tam jacyś pasażerowie z torbami w halo odlotów, niech siedzą i czekają nie wiadomo na co.... Ew. można ich przetrzepać mimo że i tak nie odlecą.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomyłka w tekście ! To lubelskie kartoflisko a nie lotnisko !
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lef napisał:
Pomyłka w tekście ! To lubelskie kartoflisko a nie lotnisko !
nie przesadzaj. Lotnisko jest ok, gorzej z niektórymi osobami tam zatrudnionymi. Myślą że pasażerowie są dla nich a nie odwrotnie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
nie przesadzaj. Lotnisko jest ok, gorzej z niektórymi osobami tam zatrudnionymi. Myślą że pasażerowie są dla nich a nie odwrotnie.
Szczera prawda, najpierw ktoś z lotniska mówi że samolot nie wylądował bo miał usterkę później zmienia zadnie i mówi że jest awaria radiolatarni, jaki wniosek, sam nie wie mówi, nie orientuje się w sprawach dotyczących lądowań, lotnictwa, nie weryfikuje togo co ma powiedzieć, czy to jest prawdziwa informacja, po prosu plecie i powtarza to co ktoś mu powiedziała, a ten kto mu to powiedział też nie ma pojęcia co się zepsuło, co się zdarzyło. Czyli brak kompetencji ludzi przekazujących informację, typowy dla ludzi zatrudnionych po znajomości.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z tymi co mieli wczoraj lecieć? Wrócili do domów?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Awaria może się przytrafić zawsze i wszędzie. Dla malkontentów: niedawno odbył się Super Bowl w USA;100 mln widzów przed TV, transmisja na cały świat, 30 sek. reklama 4 mln dolarów. I co? I nagle gaśnie światło na pół godziny! Awaria. I co wy na to? Nie róbcie z tego juz takiej tragedii narodowej
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
awaria naprawiona ! dobre i jak tu nie mówić o pismakach
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ci pasazerowie co mieli wczoraj lecieć do Luton zostali przewiezieni do Warszawy i stamtąd o 6 wylecieli. Nie zmienia to jednak faktu iż lotnisko lubelskie działa slamazarnie i mało profesjonalnie. Jedyne wytłumaczenie to że się uczą dopiero ale i tak marna to pociecha.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak Ci ktorzy mieli loty na wczoraj wrocili do domow. Nikt z informacji ani obslugi lotniska nie informowal mojej mamy az do godz 19 a ja w tym czasie bylem juz w trasie gdyz mieszkam bardzo daleko od Luton. Ok 19.30 mama zadzwonila do mnie ze lot jest odwolany i nastepny mozliwy lot bedzie dopiero w przyszlym tygodniu. To jakas porazka . Zapytalem czy mozna zamienic na lot z Okecia do innych miast Liverpool Doncaster? Powiedzieli w informacji ze nie ma takiej mozliwosci. Porazka jakas dopiero po tel wykomamym do Wizz air przebookowalismy bilet na pon do Liverpool zenada jednym slowem obsluga na lotnisku przykro ze z taka niekompetencja musimy borykacsie na kazdym kroku
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ktoś powinien się tłumaczyć z tego chaosu informacyjnego. Nie z awarii jakiegoś urządzenia ale z potraktowania pasażerów.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jest prawdą, że pasażerowie polecieli dzisiaj, z Warszawy o 6:00. Owszem kilkunastu (dokładnie 16 osó poleciało, bo w porę zadzwonili do Wizz'a i się przebukowali. Reszta stała w gigantycznej kolejce do biura linii a biuro, nie było w stanie zapewnić usługi na jakimkolwiek poziomie. Rozumiem, że pracownicy lotniska nie znają się na tym co robią i nie potrafią obsługiwać ruchu lotniczego. Uczą się, popełniają błędy i mam nadzieję, że za jakiś czas się nauczą. Jednak to, co wyprawiał wczoraj personel Wizzair, przechodziło ludzkie pojęcie. Arogancja, niekompetencja i lekceważenie przywodziły na myśl skojarzenia z kolejkami za mięsem w siódmej dekadzie ubiegłego wieku.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwie uwagi : 1. baprawy urzadzenia radiolatarni nie mogli wykonać pracownicy Portu - bo jest ono objęte gwarancją i musiał to zrobić serwis wabryczny 2. za informacje odpowiada Przewoznik - wykorzystując informacje na lotniskach. To fakt,ze to dopiero 3 loty dziennie i mozna uczyć sie na błedach - ale co bedzie jak zaczną się loty czarterowe i nowe połaczenia - w tym krajowe ???
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Awaria radiolatarni naprawiona Awarię chyba można usunąć, a nie naprawić...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki personel Wizz ? przeciez na lotnisku nie ma nikogo od wizzaira czy ryana ! obsługa zajmują się pracownicy portu
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
asd napisał:
Awaria radiolatarni naprawiona Awarię chyba można usunąć, a nie naprawić...
awarię można też naprawić.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
warto to przeczyta; http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/678975,nowe_lotniska_nowe_klopoty_terminal_w_lublinie_moze_podzielic_losy_modlina.html
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No wreszcie usunęli tą awarie bo ludzie nie mieli już jak się dostać do Chełma przez Rejowiec i Motycza:)))
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No, przeciez juz masa osob wziela nagrody, premie za dobrze wykonana prace. Kilku naszych radnych i nieradnych tez sie reklamowalo z okazji "dobrze" wykonanej pracy!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.