Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tbilisi-to miasto partnerskie Lublina. Loty do Kutaisi w Gruzji z Warszawy i Katowic cieszą się popularnością.Może w wakacje chartery z Lublina do Tbilisi ?Lwów i Kijów bezdyskusyjnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stare Przysłowie : "- Czemuś biedny jest - boś głupi a -czemuś głupi - boś biedny" Sama lubelska rzeczywistość. I co tu począć ? Jak ma sie rozwijać region ? czy dalej będziemy POLSKĄ - "C" ? Kto torpeduje rozwój lotniska ikomu na tym zależy ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że nie mamy takiego swojego Gosiewskiego, co perony załatwiał swoim....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 
Kto torpeduje rozwój lotniska ikomu na tym zależy ???
a gdzie jest poseł od Palikota co węszy wokół a nie potrafi pomóc lotnisku?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Coś się chyba pomyliło, Carpatair a nie Air Carpatia  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że nie mamy takiego swojego Gosiewskiego, co perony załatwiał swoim....
Przydałby się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak to by chodziło o wrocław, szczecin, poznań czy gdańsk to takie przejście byłoby od razu, a jak Lublin to nie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Rzeszowa blisko, a stamtąd można polecieć praktycznie wszędzie. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...wlasnie byłem pierwszyraz na lotnisku,,,,takie male ze trudno poznac ze to lotnisko......a....tyle było chwalenia się  zwłaszcza przez Sobczaka....niewspolmiernie  dużo jest parkingow do calosci lotniska,,oraz,,,po co buduja tyle drog dojazdowych....wystarczyl by w zupelnisci dojazd od strony al. Witosa,,,,,skomplkowane jest samo parkowanie ,,,,,trudniej jest się polapac w tym wszystkim niż na okeciu,,,,wybudowali lotnisko i skomplikowali korzystanie z niego,,,w sumie dobrze ze jest to lotnisko ,,,ale dojazd ,parkowanie  sa utrudnione,,,,,no i po co ten szynobus który kosztowal z torem nie mało,,,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Sprawka, pan nie gada głupot. państwo nie dopłaca do Okęcia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Argumentacja powinna zawierać liczby pasażerów odprawianych przez dany port w chwili otrzymania stałego przejścia. Jeśli port przedstawi takie dane i nie otrzyma zgody trzeba działać ostrzej. Trudno zrozumieć że lubelszczyzna mająca min.Sportu, Skarbu, szefa komisji infrastruktury, region mający dobre chody w Funduszach Europejskich nie może załatwić sprawy za 1,5 milona złotych. Nikt chyba też nie ma wątpliwości, że sprawa jest pilotowana z tylnego siedzenia i komu lotnisko zaszkodziło. Nie wierzę że to sprawka warszawki dla której lublin czy modlin to uzupełnienie. Wskazywałbym na rzeszów, który przy podwojeniu liczby pasażerów w Lublinie zacznie ostre hamowanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sprawę trzeba cisnąć do tego momentu żeby szefowie słuzby celnej mieli na widok naszych ludzi odruch wymiotny. W tym kraju tylko ludzie którzy wchodzą oknem po wyrzuceniu drzwiami mają rację bytu. W normalnym kraju taka inicjatywa byłaby wspierana ale nie w tym chorym kraju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Glupota poraża.Niech ktoś mi wytłumaczy po kiego drugie lotnisko obok już istniejącego w Gdańsku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i innych służb (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w poronaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dopłacają w tzw. mojRzeszowie mozna by tam zrobić tymczasowe przejście i przenieść stałe do Lublina, ponadto gdyby Lublin-Świdnik miałby tyle dopłat co tzw. jasionka to siatkę by miał Lublin z tą kwotę dwa razy większą jak mojrzeszów i 0,9-1,2 mln pasażerów/rok
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Argumentacja powinna zawierać liczby pasażerów odprawianych przez dany port w chwili otrzymania stałego przejścia. Jeśli port przedstawi takie dane i nie otrzyma zgody trzeba działać ostrzej. Trudno zrozumieć że lubelszczyzna mająca min.Sportu, Skarbu, szefa komisji infrastruktury, region mający dobre chody w Funduszach Europejskich nie może załatwić sprawy za 1,5 milona złotych. Nikt chyba też nie ma wątpliwości, że sprawa jest pilotowana z tylnego siedzenia i komu lotnisko zaszkodziło. Nie wierzę że to sprawka warszawki dla której lublin czy modlin to uzupełnienie. Wskazywałbym na rzeszów, który przy podwojeniu liczby pasażerów w Lublinie zacznie ostre hamowanie.
bajka. co Rzeszow niby moze? myslisz, ze az tak wplywowych ludzi tam maja, ze wywieraja wieksze wplywy na rzad i ministerstwa niz min mucha i parlamentarzysci z lublina razem wzieci? jezeli tak, to ewidentnie widac, ze lubelscy sa beznadziejni skoro rzeszowscy potrafia zablokowac Lublin. poza tym w naszej czesci polski jest wystarczajacy rynek na oba lotniska obslugujace po ok 1mln pasazerow rocznie i nie wydaje mi sie zeby Lublin na Rzeszow czy odwrotnie oddzialywaly az tak niekorzystnie. a negatywne/podejrzliwe wypowiedzi zwykle swiadcza o malutkim ego wypowiadajacego sie, ktory za wszelka cene chce to ego polaskotac i sie dowartosciowac, a swoja niemoc usprawiedliwia zwalajac na wszystkich dookola. normalnie podejrzliwosc jak u prezesa - tfu! ;-/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy plebs nie rozumie że jedyną funkcją tego lotniska jest dostarczanie taniej siły roboczej do krajów Unii Jewropejskiej. ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Róbcie szybciej te nowe trasy, bo w przyszłym roku otwierają międzynarodowy Port Lotniczy Radom (jest już na ukończeniu), 120 km na zachód od Lublina. Oni na pewno będą chcieli nam odebrać część pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Do szewskiej pasji doprowadzają mieszkańców informacje, ile dopłaca państwo do Okęcia – stwierdził Lech Sprawka (PiS)."   ... Panie Sprawka, doucz się pan i nie gadaj głupot.   http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/55/1/tomasik-mamy-w-polsce-szesc-nierentownych-lotnisk-do-ktorych-wciaz-doplacamy.html   W Polsce mamy, z pominięciem warszawskiego, 5 lotnisk, które na siebie zarabiają. To porty w : Krakowie (3,2 mln pasażerów w 2012 roku), Gdańsku (2,9 mln pasażerów), Katowicach (2,6 mln pasażerów), Wrocławiu (2 mln pasażerów), Poznaniu (1,5 mln pasażerów).   Pozostałe 6 lotnisk jest nierentownych.   Lotniska, które odprawiają mniej niż 1 mln pasażerów rocznie, mimo inwestycji samorządów w modernizację i rozbudowę, ponoszą straty."    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Róbcie szybciej te nowe trasy, bo w przyszłym roku otwierają międzynarodowy Port Lotniczy Radom (jest już na ukończeniu), 120 km na zachód od Lublina. Oni na pewno będą chcieli nam odebrać część pasażerów.
 
Róbcie szybciej te nowe trasy, bo w przyszłym roku otwierają międzynarodowy Port Lotniczy Radom (jest już na ukończeniu), 120 km na zachód od Lublina. Oni na pewno będą chcieli nam odebrać część pasażerów.
I odbiorą -to pewne. Zwrócić należy uwagę na fenomenalne (geograficzne) położenie Radomia.A  (O)Posłowie lubelscy za mało lobbują, nie mają poparcia u tych co nie wymawiają e-r i to się przekłada na brak sukcesów bądź co bądź dość potencjalnej Lubelszczyzny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...