Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin. Do Frankfurtu polecimy z BMI

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 10 sierpnia 2016 r. o 14:15 Powrót do artykułu
To bardzo dobrze, mniej ważne jest czy to LH czy to inny przewoźnik, latał do Frankfurtu i/lub Monachium, ważne aby latał 5-6 na tydzień i był w systemie Lufthansy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
samolot powinien mieć 45-100 miejsc, ale częstsze loty 5-6 razy na tydzień
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Loty mają byc 7 razy w tygodniu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super tylko Heathrow czy Frankfurt oba to wielkie huby a potem dalej w świat tylko reklama musi być
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super wiadomość
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko ładnie ale ta linia ma latające trumny 17 letnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To bardzo dobrze, mniej ważne jest czy to LH czy to inny przewoźnik, ważne aby latał do Frankfurtu i/lub Monachium, aby latał 5-6 na tydzień i był w systemie Lufthansy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lufa ma jeszcze starsze nawet 21 letnie a BMI REGIONAL ma też 5 letnie i co ty na to.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Radzę dokładnie sprawdzić co lata na stosownych stronach oraz oglądać historie lotów. Lufa wysyła do LUZ 6-7-letnie E190, natomiast flota BMI to 15-17 letnie E135 i E145, których nawet LOT sie już pozbył. Szkoda, że linia która wydaje się sensowna ma takie złomy, no cóż oszczędność kosztem bezpieczeństwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dziwi mnie, że połączenie z tak ogromnym makroregionem, jak region lubelski okazało się być nierentowne. być może nie dołożono należytych staran, aby skutecznie rozreklamować to połącznie, zorganizować przewozy z lotniska do innych miast w regionie, nie wiem też, jak jest z polityką cenową... brak doświadczenia w zarządzaniu lotniskami ze strony zarządu? być może. wszakże doświadczenie zdobyte na stanowisku głównego księgowego mpwik niekoniecznie musi się przekładać na sukces w zarządzaniu portem lotniczym (co innego zaksięgowanie kilku rachunków, a co innego optymalizacja kompleksowej infrastruktury, praca w międzynarodowym kontekście i współpraca z liniami lotniczymi i lotniskami). czy naprawdę nie ma w calej polsce kandydatów z doświadczeniem w pracy na lotnisku / w lotnictwie??? podpowiem, ze przez doradców personalnych na pewno by się ktoś znalazł – trzeba tylko chcieć. rada nadzorcza? ta, czy inna czerstwa, razowa twarz, nazwiska znane z polityki, nie wiem, co towarzysze mieli wspólnego z transportem lotniczym (za to na rolnictwie tradycyjnym znają się wszechstronnie). ******airport.lublin.pl/o-nas/wladze-spolki.html *********.pl/artykul/500883,krzysztof-wojtowicz-nowym-czlonkiem-zarzadu-portu-lotniczego,id,t.html tutaj trzeba się wziąć do roboty, a nie uprawiać politykę! poza tym dziwi mnie, ze połączenia z lotniskiem lublin obsługiwane są wyłącznie przez przewozników zagranicznych. widać rodzimemu lotowi też nic się nie opłaca. dlatego tak to wszystko funkcjonuje, jak funkcjonuje - jakby chciało, a nie mogło....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no a jeszcze niedawno te polaczenia mialy perspektywy - przynajmniej w oczach lufthansy: ******airport.lublin.pl/lotnisko/aktualnosci/lufthansa-wiecej-lotow-na-trasie-lublin-frankfurt.html i co - raptem sie nie oplaca??? to jak te badania marketingowe byly zrobione????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to pisiorów żółc zaleje znowu :)))  ale maja za to super wojewode alleluja, flaga w dół i do produ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mamy jeszcze za mało kultury korporacyjnej w aglomeracji. Za mało po angielsku udostępniamy komercji Świdnik. Musimy mieć więcej nazw ulic rozpoznawalnych międzynarodowo. Więcej biur klasy A plus większy impuls industrializacyjny. A tak to idzie dobrze, są warunki do rozwoju, konkurencyjny rynek z dużymi zasobami wiedzy. Chociaż BMI nie są jakoś mocno popularne. To regularnością mogą sprowadzić explorerów biznesu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żywotność samolotu pasażerskiego obliczona jest na mniej więcej 25 lat. prawidłowo eksploatowany taki samolot jest ciągle bezpieczny tylko przewoźnicy giganci mogą sobie pozwolić na wymianę floty co 5 lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Lublina wraca LOTNICTWO SZUWAROWE. Co to za latające TRUMNY będą nad naszym niebem się poruszać ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli ktoś chce się bawić w liczenie lat samolotów to Ił 62 "Kościuszko" miał 4 lata i był najmłodszy we flocie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...