Rynek, a nie zyczeniowe postrzeganie rzeczywistosci dyktuje prawa ekonomii! Lotnisko i owszem, ale nie dla prestizu, ale po dokladnym rozwazeniu wszystkich za i przeciw... Pozostaje miec tylko nadzieje, ze decydenci wiedza dokladnie, co i dlaczego robia! W chwili obecnej kazde miasto chce miec wlasne lotnisko. Nie zawsze jednak pokusza sie o rzetelne wyliczenia.
|
|
więc jest okazja aby inny przewoźnik przejął połączenie do Liverpoolu
|
|
więc jest okazja aby inny przewoźnik przejął połączenie do Liverpoolumoże nich wizzair o tym pomysli |
|
KOLEJNY SUKCES LUBELSKIEGO LOTNISKA
(W KRZAKACH)
|
|
Wielka afera ! czego nie pisza w innych miastach o tym, ze Ryan poucinal im loty? tylko tutaj bo w zimie nie bedzie lotow do Liverpoolu.
|
|
"Wypełnienie samolotów na tej trasie przekraczało 90 proc. – wyjaśnia Piotr Jankowski (rzecznik Portu Lotniczego Lublin).
– Podobna sytuacja dotyczy innych rejsów z Lublina. Największym powodzeniem cieszą się loty do Gdańska, które mają blisko 100 proc. obłożenia."
... jeśli jest tak dobrze ... to dlaczego jest tak źle ? :D
Lotnisko otwarto ponad 9 miesięcy temu (grudzień 2012).
I jedyne regularne kursy to 3 miasta : Oslo, Dublin i Londyn.
Wioska lubelska ma za mało bezrobotnych, którzy by fedrowali na Zachodzie i potrzebowali kursów do roboty ?
Nie sądzę.
|
|
żeby utrzymać ten lot obłożenie powinno być 130%. Proponuje tanie miejsca stojące, 40 postojówek rozwiązałoby problem. :) No i zysk murowany. Żeby obniżyć koszty dodatkowo zamontować 40 siedzeń w luku bagażowym - byłyby to tanie bilety dla biedoty. Wytrzymasz - dolecisz, nie wytrzymasz - zamarzniesz........
|
|
http://turystyka.wp.pl/kat,1036541,title,Ryanair-otwiera-loty-krajowe,wid,16022963,wiadomosc.html?ticaid=111608
|
|
Jakaś totalna masakra! :(((((
|
|
w KRZAKACH to cię spłodzili
|
|
Wielka szkoda ze tak sie stalo !!Czy nie moze przejac tej lini inny przewoznik skoro oblozenie wynosi 90% PO to mamy chyba nasze samorzady pozdrawiam
|
|
A może ci z Modlina coś przy tym majstrowali. Albo z Rzeszowa?
|
|
Lotnisko w Lublinie nie jest ważnym lotniskiem dla ryanair gdyż odbywa się z niego mało lotów. Linia nie może pozwolić sobie na zawieszenie lotów z prestiżowych lotnisk gdyż klienci przeszliby do konkurencji, a póki co takiej w Lublinie nie ma. Przypuszczam że ryanair nie wierzy też w możliwość rozwoju siatki połączeń i zwiększenia liczby odlotów ze względu na duża liczbę lotnisk w okolicy (Rzeszów, Warszawa, wkrótce Radom) a przez to ograniczoną liczbę klientów i dlatego traktuje to lotnisko jako mało ważne i cięcia wprowadzają w pierwszej kolejności właśnie tu.
|
|
Lotnisko w Lublinie nie jest ważnym lotniskiem dla ryanair gdyż odbywa się z niego mało lotów. Linia nie może pozwolić sobie na zawieszenie lotów z prestiżowych lotnisk gdyż klienci przeszliby do konkurencji, a póki co takiej w Lublinie nie ma. Przypuszczam że ryanair nie wierzy też w możliwość rozwoju siatki połączeń i zwiększenia liczby odlotów ze względu na duża liczbę lotnisk w okolicy (Rzeszów, Warszawa, wkrótce Radom) a przez to ograniczoną liczbę klientów i dlatego traktuje to lotnisko jako mało ważne i cięcia wprowadzają w pierwszej kolejności właśnie tu.... 100 % racji. Cała filozofia biznesu to słowo EKONOMIA. To ona decyduje o wszystkim. Zaklinanie rzeczywistości nic nie da. |
|
A może ci z Modlina coś przy tym majstrowali. Albo z Rzeszowa?W Rzeszowie tez ucięli loty, podobnie w Łodzi. Bardziej obstawiałbym to, ze planują zrobić w Modlinie swojego Hub-a i stad to cięcie. Skoro obłozenie tego kierunku było 90% to takiego połączenie sie nie kasuje raczej, wet na zimę. Zobaczymy co się bedzie działo w marcu 2014 i czy przywrócą ten Liverpool a może dadzą do Modlina :huh: |
|
Szczerze?mam to w nosie.Jeśli jest rentowne to obejmie ktoś inny i nie zamierzam popełniać samobójstwa z tego powodu
|
|
A co bedzie z kupionymi biletami ??????????????
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|