połączenie tylko 3 razy w tygodniu w godzinach gdy masę najważniejszych przesiadek jest niemożliwych moim zdaniem to było przyczyną że lublin wybierał wawę. Biznes chciał loty rano i codziennie. Jakie to udogodnienie jak nie ma czym wrócić. Dwa loty w okresie letnim to 80%-90% obłożenia. Problemem była zima.
|
|
"biorąc pod uwagę odległości między lotniskami, na które lata lufthansa w polsce, pokrycie naszego kraju jest lepsze nawet niż niemiec - zwraca uwagę wagner. podkreśla, że wszystkie trasy spółki do polski spisują się dobrze, w tym także najnowsze: do lublina i bydgoszczy." ******pasazer.com/news/28741/gosc,pasazera,frank,wagner,lufthansa.html
|
|
Lufa to był bardziej prestiż dla Lubelskiego lotniska niż zysk.Myśle że przeżyjemy odejście tego przewoźnika,tym bardziej że chodzą słuchy że kto inny ma przejąć to połączenie z Portu Lotniczego Lublin od 2017 roku.
|
|
dodając do tego co wyżej trudno oczekiwać że lubelski biznes mając tak rozległą ofertę okęcia wybierze na siłę tak słaby biznesowo rozkład. Porównać można porty jak się robi coś na tych samych zasadach
|
|
Uruchomcie trasy do Belina i Zurichu
|
|
Po prostu loty Warszawa - Frankfurt są tańsze niż loty Lublin - Frankfurt. Cała filozofia biznesu. Biznesmen lubelski dostaje się do Warszawy w 3 godziny i tam ma masę lotów gdzie chce.
|
|
"biorąc pod uwagę odległości między lotniskami, na które lata lufthansa w polsce, pokrycie naszego kraju jest lepsze nawet niż niemiec - zwraca uwagę wagner. podkreśla, że wszystkie trasy spółki do polski spisują się dobrze, w tym także najnowsze: do lublina i bydgoszczy." ******pasazer.com/news/28741/gosc,pasazera,frank,wagner,lufthansa.html
|
|
Tylko codzienne loty mają sens dla biznesu może Adria podejmie rękawice bo to to samo co lufthansa
|
|
Oooo nie
|
|
Ale nikomu sie nie chce tluc autobusem z Warszawy do Lublina - masakra szkoda
|
|
Spokojnie, przed kolejnymi samorządowymi wyborami albo referendum o odwołanie obecnie sprawujących lokalną władzę nastąpi wyasygnowanie środków publicznych na przywrócenie zawieszonej linii. Swoją drogą to ciekawe dlaczego ten przewoźnik tylko u nas nie zarabiał?
|
|
Wydocznie się chce skoro Lufthansa twierdzi, że połączenie z Lublina do Frankfurtu jest nierentowne. |
|
ciekawe co będzie jak wizzair powie ze baza mu się nie opłaca w Lublinie, a w sezonie zimowym widać było że nie jest zadowalającą. Wizzair zawieszał loty.
|
|
a będzie tak jak w Łodzi i Bydgoszczy raz lepiej raz gorzej, ale tak na poważnie może od wiosny wróci połączenie do Frankfurtu lub Monachium np sześć razy w tygodniu 1 2 3 4 5 i 7
|
|
Kolejny sukces prezydenta po likwidacji proamy (200 miejsc pracy) i baxterze (300 miejsc pracy). Sytuację uratuje tylko otwarcie kolejnej biedronki
|
|
jakie to produkty produkuje port lotniczy Lublin ?
|
|
Tak wszystko zrobi się samo nic nie wiedziałem o tym połączeniu wszyscy myślą że jak już otworzyli interes to wszyscy to wiedzą/
|
|
powinni pozbyć się WIZZAIR, to co 10 lipca wykręcili pasażerom z Luton Do Lublina w locie o godz.8,25 nie mieści się w normalnych kategoriach, kilkanascie osob nie poleciało bo przewoznik skrócił o 15 minut odprawę bagażową, niektórzy porzucili bagaz aby tylko odlecieć /mieli odprawy internetowe/, część probowala przebukowac bilety . niestety bez skutku a samolot odleciał z prawie godzinnym opóźnieniem, kpiny z pasażera ktory za wszystko płaci
|
|
Zmywakowo dla roboli,a nie lotnisko! Zaorać i nie dokładać z kieszeni biednych lubelaków!
|
|
i to jest przyklad rozwoju Lublina
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|