Pic na wodę chodzi o wydojenie kierowców z kasy
|
|
skoro jest mniej przestępstw to dlaczego przesuwają z dochodzeniówki do drogówki?w normalnych firmach zwalnia sie pracowników ze zbędnych etatów ale niestety nie w "prywatnej ochronie Donalda T" czytaj policji
|
|
Boją się komuniści panicznie WIOSNY , nabór robią gdzie się da, łapanki nawet z ulicy. |
|
I co, że bedzie wiecej miśków w tajnych samochodach, to skrzyżowaniu na Diamentowej będzie bezpieczniej? Niezła logika.
Ja myślę, że to jest reakcja na spadek wpływów do budżetu z madatów oraz przygotowanie do otworzenia S17, gdzie dopiero bedą żniwa. Chłopaki z drogówki już sie pewnie nie mogą doczekać.
|
|
na mnie nie zarobią bo jeżdżę przepisowo w ciągu 5 lat tylko jeden mandat za przekroczenie prędkości o 14 km/h od straży miejskiej na ograniczeniu do 40 km/h :/
|
|
Obliczenia żyda vinsenta z fotoradarów wzięły w łeb,no to trzeba wszystkie pały wygonić na drogi aby podciągnęli ten ujemny bilans. |
|
90% mandatów za drogowe wykroczenia jest właśnie za przekraczanie prędkości o kilkanaście km/godz w obszarze zabudowanym albo na jakichś drastycznych i mało uzasadnionych ograniczeniach.To że ty zapłaciłeś tylko jeden mandat nie jest dowodem na to, że ty jeździsz "przepisowo" tylko na to, że mało jeździsz i że jedynym przepisem, który interesuje psy są urzędowe ograniczenia prędkości, poza tym dozwolone jest wszystko. Dopraszam się łaskawego egzekwowania prawa w pełnym wymiarze a także bezwzględnego karania pieszych, rowerzystów, operatorów maszyn rolniczych itd., którzy nagminnie łamią nie tylko przepisy ale także najbardziej podstawowe zasady dyktowane przez zdrowy rozsądek. |
|
Zastanawiam się w jakim stopni dodatkowy etat za kierownicą auta wyposażonego w wideorejestrator ma wpływ na poprawę bezpieczeństwa pieszych o których mowa w artykule? Ewidentnie należy zwiększyć liczbę patroli pieszych, widząc taki patrol pieszy się zastanowi gdzie przechodzi i czy przypadkiem nie na czerwonym.
Dodatkowe etaty w drogówce to spełnienie rozkazów centralnych - domykamy budżet. Wideorejestratory to świetne narzędzie zarobkowe które ma znikomy wpływ na poprawę bezpieczeństwa. Znacznie większy wpływ ma edukacja kierowców oraz - ale to każdy wie że największy udział w bezpieczeństwie - stan infrastruktury drogowej.
Jeżeli chce się obywateli zastraszać to stosowane są kary a jeżeli chcemy coś zmienić w sposób cywilizowany należy podjąć działania prewencyjne nie oparte na systemie kar.
|
|
Jest dokładnie tak, jak piszesz. Ja np. swój ostatni mandat dostałem jakieś 5 lat temu - właśnie za prędkość. Przegiąłem zdrowo - należało mi się. Tylko dlaczego srebro jechało za mną przez 15km? Jechało za mną dlatego, że mieli jeszcze nadzieję na jakąś podwójną ciągłą, wyprzedzanie na krzyżówce. Tak działa drogówka z LTM. Nie chodziło przecież o bezpieczeństwo, bo by mnie od razu zatrzymali za prędkość x2 poza zabudowanym. Od tamtego czasu poruszam się z bacikiem na dachu i też nie ma żadnego mandatu. |
|
Na skrzyżowaniu Diamentowej z Wrotkowską postawić światła trzeba, a z Krochmalną wcale nie jest lepiej...
Na temat Kunickiego nic sie nie mówi, ale przez fatalny stan "asfaltu" oraz brak świateł na skrzyżowniu z Głuską jest również wiele wypadków, na szczęście nikt jeszcze nie zginął, ale przez dziury w szosie ludzie nagle hamują i powodują tym kolizje. W miejscach gdzie tylko to możliwe i jest duży natlok pieszych powinno się robić przejścia podziemne, albo nadziemne (np. ul. Solidarności, Dr. M. Majdanka, Fabryczna, Krańcowa, Diamentowa, Zana...
|
|
wpływy z podatków maleją, trzeba jakoś ratować budżet.
|
|
Ale w tej policji są "mózgi", jak więcej wypadków to wypuścić psiarnię na ulice. A przecież prościej by naprawić drogi i ilość wypadków diametralnie się zmniejszy. Ale wiadomej partii wiadomo o co chodzi. Ludzie zaczynają szeptać to trzeba wprowadzić zamordyzm i państwo policyjne dlatego będzie więcej psiarni na ulicach. Podobnie jak z radarami które miały służyć "bezpieczeństwu obywateli" a służą do łupienia obywateli
|
|
COŚ ma być wczesną wiosną,dlatego pały się tak mobilizują.
|
|
Więcej DROGÓWKI A MNIEJ PATROLI PREWENCJI !
Spytajcie się o to!
JAK BEDĄ COŚ DEMOLOWAĆ TO SIĘ NIE DOCZEKAMY NA PATROL!
|
|
Ach ta statystyka wzrost o 40% liczby ofiar śmiertelnych brzmi lepiej niż o 7osob. Założenia budżetowe trzeba wyrobić szkoda tylko ze im sie nie uda.
|
|
dojenie kasy i nic więcej
zobaczycie, że statystyki się nie poprawią!
to głupi piesi pchają się pod koła, sam takich sytuacji miałem mnóstwo,
a kilku kierowców miało pecha, że im wyszli przed maskę i już statystyki rosną
|
|
Diamentowa/Wrotkowska do złudzenia przypomina rondo, a rondem nie jest. Czy kogoś dziwi , że znajdujący się na "nierondzie" są przekonani że są na rondzie i wymuszają pierwszeństwo? Do tego skręcający z "nieronda" w lewo we Wrotkowską mają ograniczoną widoczność na miszczuf prostej pędzących w kierunku Krochmalnej.
Jeszcze lepsze jest "nierondo" Diamentowa/Krochmalna - wygląda jak rondo, nazywa się Rondo Represjonowanych Żołnierzy-Górników, a rondem nie jest!!!
A zjechać z niego w lewo w Krochmalną po prostu się nie da nie wymuszając pierwszeństwa na pędzących od Diamentowej.
Sprawę bezpieczeństwa w tych miejscach załatwiłoby zrobienie z "nierond" rond, tyle że to chyba za odważny pomysł dla "inrzynieruf od róhó"
A co do sieci i prędkości: cała Witosa od Doświadczalnej do Młyna Krauzego ma ograniczenie do 40 km/h i znak roboty drogowe. Robót drogowych nie ma, ale suszara i krokodyl w cytrynie czuwają
|
|
dobrze gadasz-wreszcie ktoś rozgarnięty |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|