80 % wypożyczeń jest za friko (max. czas jazdy to te darmowe 20 minut), a tylko 20 % wypożyczeń jest płatnych. To są oficjalne dane firmy NEXTBIKE. Tyle w temacie przyczyn stanu technicznego rowerów.
|
|
jezeli chodzi o bezpieczeństwo:
niebezpieczne to są twory nazwane "ścieżkami rowerowymi"
rowerzyście dają pierwszeństwo i złudne bezpieczenstwo a kierowcom fundują pojawiające sie nagle rowery!
|
|
Pora zwijać interes. W Warszawie już im naliczyli 600 tys. kary a będzie więcej.
|
|
Jak sie nie dba tak sie ma...
|
|
Przecież to miał być taki miś na miarę naszych możliwości. To czemu się dziwicie? Skończy się gwarancja na plac litewski to też będzie kupa narzekania.
|
|
Ten system to jeden wielki bubel i pieniądze w błoto. Czyli sukces na miarę Żuka...
|
|
i tak długo to przetrwało - w mięście gdzie mentalność ludzi jest jak mentalność komuchów - czyli państwowe to niczyje i można niszczyć
|
|
Bardzo dużo młodych jeździ we dwie osoby na rowerze dla jednej osoby. I łup w krawężnik. O następny. Stypendium biere, łojce też brały i punkty za pochodzenie były. Łolaboga przewieze koleżankę. Jakże fajno. Ogólnie w Lublinie użytkownicy nie szanują rowerów nextbike. Co do stacji - fuszera. Terminale telepały się w tamtym roku na większości stacji. Raz jeszcze wmurowywali. Same procesory w tych terminalach to porażka. Lepsza apka.
|
|
to są najtańsze rowery
tandeta - od dzisiaj nie jeżdzę miejskimi
|
|
Ratusz kontroluje stan. Ale Ratusz nie naprawia. Wolę by naprawiał a nie tylko kontrolował. Interes na miliony się kończy.
|
|
Urzędasy nie pedałują. Wolą zajmować miejsca parkingowe w centrum. Rowery niepotrzebne.
|
|
Faktycznie stan techniczny jest fatalny i opłakany. Nie wiadomo czy jak weźmiesz rower to dojedziesz. Mam jeszcze kasę na koncie, ale już od dłuższego czasu nie wypożyczam rowerów. Po prostu nie chcę się męczyć.
Skłonny jestem nawet więcej zapłacić za wypożyczenie byle tylko rowery były sprawne. Teraz niestety to loteria i losujemy dobry rower z wielu niesprawnych. Trudno znaleźć taki, który nie ma usterek, lub nie jest niemalże całkowicie zużyty. W mojej ocenie należy rozważyć wymianę rowerów na nowe.
|
|
Jak to W Lublinie - coś zrobią, przez jakiś czas nawet dbają a później zapominają. Budżet zapewne oscyluje w okolicach tego pierwotnego a sprzęt coraz starszy. Ot po "naszemu" zrobić, pochwalić się zapomnieć.
|
|
czy wraca wszsytko do normy , rower dla biedaków normalni ludzie jezdza rowerami dla przyjemnosci . A do pracy samochodem.wprowadzcie minimalne opłaty za wypozyczenie beda w lepszym stanie.
|
|
mam pytanie czemu w Lublinie niema zakazu jazdy rowerem po ulicy jak jest sciezka . ostatnio widzialem na uni jak facet robil korek bo panisko musi po ulicy .
|
|
Jak sie jezdzi po godzinach szczytu to nie jest tak zle :)
|
|
stan techniczny to jedno, ale duży problem jest z dostępnością rowerów, nextbike chyba zaniedbuje obowiązek "przerzucania" rowerów ze stacji, na których jest ich za dużo, na te, gdzie ich w danym momencie brakuje, ogólnie na systemie nie można polegać w regularnych dojazdach więc korzystam okazjonalnie
|
|
Zgadzam się, ścieżka poowinna w momencie skrętu w prawo za przejściem dla pieszych. Np przy Orfeuszu skręcając samochodem w prawo ze smorawińskiego w kompozytorów trzeba się obracać na siedzeniu kierowcy do tyłu bo widoczność do d. a i nie brakuje rowerzystów, którym wydaje się, że wysyłają mocno niebieskie sygnały świetlne i z pełną prędkością wjeżdżają na skrzyżowanie. |
|
To nie problem rowerów a bydła które na nich jeżdzi. Te rowery to nie modele marketowe , sa naprawdę dobrej jakości, gdyby każdy traktowal je jak swój własny to służyły by 10 lat bez napraw. Ale wystarczy 5% oszołomów wśród użytkowników i zniszczą wszystko. Sam widziałem nie jeden taki przypadek. Bydło musi się oswoić z nowościami , tak było z szybami na przystankach , musiało minąć wiele lat zanim bydło oswoiło się ze szkłem zamiast dykty.
|
|
Jest okazja, żeby nasz Romet zarobił na tej inwestycji. Bo na razie to szkopy mają zysk. Bo nasi Lublin POpierał mośków i szkopów a gojów miał w nosie.
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|