Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelski Rower Miejski traci na popularności. Sprawdziliśmy stan rowerów, nie jest dobrze

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 sierpnia 2017 r. o 20:42 Powrót do artykułu
80 % wypożyczeń jest za friko (max. czas jazdy to te darmowe 20 minut), a tylko 20 % wypożyczeń jest płatnych. To są oficjalne dane firmy NEXTBIKE. Tyle w temacie przyczyn stanu technicznego rowerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jezeli chodzi o bezpieczeństwo: niebezpieczne to są twory nazwane "ścieżkami rowerowymi" rowerzyście dają pierwszeństwo i złudne bezpieczenstwo a kierowcom fundują pojawiające sie nagle rowery!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pora zwijać interes. W Warszawie już im naliczyli 600 tys. kary a będzie więcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak sie nie dba tak sie ma...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież to miał być taki miś na miarę naszych możliwości. To czemu się dziwicie? Skończy się gwarancja na plac litewski to też będzie kupa narzekania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten system to jeden wielki bubel i pieniądze w błoto. Czyli sukces na miarę Żuka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i tak długo to przetrwało - w mięście gdzie mentalność ludzi jest jak mentalność komuchów - czyli państwowe to niczyje i można niszczyć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dużo młodych jeździ we dwie osoby na rowerze dla jednej osoby. I łup w krawężnik. O następny. Stypendium biere, łojce też brały i punkty za pochodzenie były. Łolaboga przewieze koleżankę. Jakże fajno. Ogólnie w Lublinie użytkownicy nie szanują rowerów nextbike. Co do stacji - fuszera. Terminale telepały się w tamtym roku na większości stacji. Raz jeszcze wmurowywali. Same procesory w tych terminalach to porażka. Lepsza apka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to są najtańsze rowery tandeta - od dzisiaj nie jeżdzę miejskimi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratusz kontroluje stan. Ale Ratusz nie naprawia. Wolę by naprawiał a nie tylko kontrolował. Interes na miliony się kończy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Urzędasy nie pedałują. Wolą zajmować miejsca parkingowe w centrum. Rowery niepotrzebne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Faktycznie stan techniczny jest fatalny i opłakany. Nie wiadomo czy jak weźmiesz rower to dojedziesz. Mam jeszcze kasę na koncie, ale już od dłuższego czasu nie wypożyczam rowerów. Po prostu nie chcę się męczyć. Skłonny jestem nawet więcej zapłacić za wypożyczenie byle tylko rowery były sprawne. Teraz niestety to loteria i losujemy dobry rower z wielu niesprawnych. Trudno znaleźć taki, który nie ma usterek, lub nie jest niemalże całkowicie zużyty. W mojej ocenie należy rozważyć wymianę rowerów na nowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to W Lublinie - coś zrobią, przez jakiś czas nawet dbają a później zapominają. Budżet zapewne oscyluje w okolicach tego pierwotnego a sprzęt coraz starszy. Ot po "naszemu" zrobić, pochwalić się zapomnieć.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy wraca wszsytko do normy , rower dla biedaków normalni ludzie jezdza rowerami dla przyjemnosci . A do pracy samochodem.wprowadzcie minimalne opłaty za wypozyczenie beda w lepszym stanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mam pytanie czemu w Lublinie niema zakazu jazdy rowerem po ulicy jak jest sciezka . ostatnio widzialem na uni jak facet robil korek bo panisko musi po ulicy .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak sie jezdzi po godzinach szczytu to nie jest tak zle :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
stan techniczny to jedno, ale duży problem jest z dostępnością rowerów, nextbike chyba zaniedbuje obowiązek "przerzucania" rowerów ze stacji, na których jest ich za dużo, na te, gdzie ich w danym momencie brakuje, ogólnie na systemie nie można polegać w regularnych dojazdach więc korzystam okazjonalnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
jezeli chodzi o bezpieczeństwo: niebezpieczne to są twory nazwane "ścieżkami rowerowymi" rowerzyście dają pierwszeństwo i złudne bezpieczenstwo a kierowcom fundują pojawiające sie nagle rowery!
 Zgadzam się, ścieżka poowinna w momencie skrętu w prawo za przejściem dla pieszych. Np przy Orfeuszu skręcając samochodem w prawo ze smorawińskiego w kompozytorów trzeba się obracać na siedzeniu kierowcy do tyłu bo widoczność do d. a i nie brakuje rowerzystów, którym wydaje się, że wysyłają mocno niebieskie sygnały świetlne i z pełną prędkością wjeżdżają na skrzyżowanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie problem rowerów a bydła które na nich jeżdzi. Te rowery to nie modele marketowe , sa naprawdę dobrej jakości, gdyby każdy traktowal je jak swój własny to służyły by 10 lat bez napraw. Ale wystarczy 5% oszołomów wśród użytkowników i zniszczą wszystko. Sam widziałem nie jeden taki przypadek. Bydło musi się oswoić z nowościami , tak było z szybami na przystankach , musiało minąć wiele lat zanim bydło oswoiło się ze szkłem zamiast dykty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest okazja, żeby nasz Romet zarobił na tej inwestycji. Bo na razie to szkopy mają zysk. Bo nasi Lublin POpierał mośków i szkopów a gojów miał w nosie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...