Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelskie: Kolej chwali się planami. Na których trasach skrócą się podróże?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 20 grudnia 2016 r. o 09:28 Powrót do artykułu
Żeby skrócić podróż do Zamościa o 50 minut to trzeba wybudować nową linię kolejową, prostą jak strzała. Żadne łącznice nie spowodują skrócenia czasu podróży aż o 50 minut.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze że budują trakcję elektryczną na linii Lublin - Stalowa Wola to zwiększy również przewóz towarów w kierunku Przemyśla, Krakowa i na Słowację
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję podzielić Koleje na jeszcze więcej spółek i będzie lepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łącznice, szczególnie ta w Rejowcu powstały dla obsługi RUCHU TOWAROWEGO, a nie osobowego. Łącznica ta była zelektryfikowana, do stacji Żulin, na której miała być dokonywana zmiana trakcji. Trakcja osobowa, poprzez łączniki skróci owszem czas przejazdu do samego Zamościa, ale stacje Zawada i Rejowiec zostaną pozbawione tych połączeń. Zresztą prowadzenie trakcji spalinowej, po liniach zelektryfikowanych ( Rejowiec- Lublin) nie jest eko(nom/log)icznym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do gościa z godziny 12: Do Zamościa jeżdżą już teraz szynobusy w większości przypadków jeśli nei we wszystkich. Zatem i teraz jeżdżą spalinowe pojazdy tą trasą. Dzięki temu m.in. może być Zamość Wschód końcowym realcji (zmina kierunku bez objazdu lokomotywy wokół składu) Do gościa z 9:28: Nie bierzesz pod uwagę, żee z te 50 minut nie wynika ze zwiększenia prędkości ale: a) skrócenia o kilka kilometrów trasy koło Rejowca - w tym wyelminowanie jazdy po torach stacji Rejowiec dwa razy (niska szlakowa bo zwrotnice) b) skrócenia o kilka kilometrów trasy koło Zawady (niska szlakowa na stacji Zawada. c) skasowania postojów ze zmianą kierunku jazdy (trzeba by sprawdzić ile, ale nawet w szynobusie to może być po dobre 10 minut na każdą stację) Skrócenie o 50 minut da godzine dwadzieścia. 80 minut na mniej niż 100 km daje podróżną rzzedu 60-70 czyli przy szlakowej rzędu 100 bez problemu dla osobowego. A ze dla busów będzie konkurencja.... bo czas porównywalny a komfort większy....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto jeździ koleją do Zamościa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na wuj inwestować w Zamojszczyznę??? Trzeba postawić przede wszystkim na rozwój aglomeracji lubelskiej tj. Lublina, Świdnika, Łęcznej i okalających Lublin powiatów tj. lubelskiego, świdnickiego, łęczyńskiego, ewentualnie jeszcze puławskiego i lubartowskiego. Przyspieszyć budowę S17 do Warszawy i S19 Rzeszów-Białystok, zmodernizować trasę kolejową do Warszawy. Trzeba postawić na rozwój aglomeracji lubelskiej bo to ona jest lokomotywą regionu i ona kiedyś może za 10, może za 20 lat pociągnie wszystkie pozostałe regiony Lubelszczyzny! Ale na pewno jeszcze nie teraz!!! Tak jest wszędzie na świecie, tak powinno być i w Polsce. Taką poiitykę prowadził rząd PO-PSL. PiS niech się lepiej zajmie sprawami rolnictwa, bo ten problem bardziej dotyczy mieszkańców Zamojszczyzny!!!! PSLowiec z Konopnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast się chwalić niech kolej weźmie się do roboty. Bo co z tego że są plany jak dzisiaj poranny pociąg spóźnił się ok 40 minut a wczoraj o ok. 30. Dla mnie ważne jest to aby żetelnie wywiązali się z umowy jaką ze mną zawarli sprzedając mi bilet.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chętnie bym się dowiedział jak same łącznice skrócą czas przejazdu o 52 minuty. Średnia 26 minut skrócenia czasu przejazdu na funkcjonowaniu jednej łącznicy brzmi rewelacyjnie, ale ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...