Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: A jednak zamkną ul. Fabryczną. Ruch powróci dopiero jesienią

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 21 stycznia 2019 r. o 18:28 Powrót do artykułu
Przez 1 maja puścić tylko te linie które jada kunickiego od tunelu a te które wolska prosto przez lubelskiego lipca. juz to widzę jak przegubowiec skręca z wolskiej w maja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Życzenie korporacji rozkazem dla ekipy ratuszowych piesków. A termin oczywiście i tak zostanie przekroczony, bo wszyscy wiedzą, że zunio nie ośmieli się egzekwować kar umownych.
 ile dziś za wpis płaci Nowogrodzka?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widocznie się nie dało bez zamykania Fabrycznej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla 5-10 robotników ( bo tylu tam pracuje) zamykać całą ulicę?
 Mają jeszcze sporo czasu. A jeśli się nie wyrobią to zapłacą kary wynikające z umowy i tyle w temacie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest jakaś kpina. W przetargu była wymagana przejezdność przez Fabryczną dla komunikacji. A to są koszty. Istnieje prawdopodobieństwo, że obecny wykonawca zaniżył ofertę, bo mógł przypuszczać, że będzie mógł całkowicie zamknąć ulicę. Prawdopodobnie z tego powodu zaawansowanie prac wynosi tylko 5%, aby wywrzeć nacisk na urzędników. Tym powinna zająć się prokuratura.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pracownicy PRD maja nadgodziny na forum? 3 min i już 3 minusy do mojej poprzedniej wypowiedzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a może niech tą komunikacja wróci na stałe na 1 maja... W każdym razie te co jadą potem przez kunickiego np. 6, 29.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I teraz z Dziesiątej do centrum to najszybciej będzie przez Kalinówkę, obwodnicą, przez rogatki od Lubartowa lub Warszawy ... Takie słowa jak planowanie, terminarz oraz logika są w UM Lublin nieznane! Mamy nauczyć się fruwać? Z Dziesiątej w żadnym kierunku nie można wyjechać bez remontu.m
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może zamiast profilować zakręt to lepiej puścić krótsze autobusy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Most wymieniają na Czechówce a nie na Bystrzycy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jesienią którego roku ?? Bo brak takiej informacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te bus-pasy wszędzie to bedzie klęska. Już na Muzycznej jest pusty bus-pas a obok... sznur-pas
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Życzenie korporacji rozkazem dla ekipy ratuszowych piesków. A termin oczywiście i tak zostanie przekroczony, bo wszyscy wiedzą, że zunio nie ośmieli się egzekwować kar umownych.
ile dziś za wpis płaci Nowogrodzka?
 Napewno mniej niż żukowa agencja pr co widać naocznie w plusowaniu, aż żygać się chce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest jakaś kpina. W przetargu była wymagana przejezdność przez Fabryczną dla komunikacji. A to są koszty. Istnieje prawdopodobieństwo, że obecny wykonawca zaniżył ofertę, bo mógł przypuszczać, że będzie mógł całkowicie zamknąć ulicę. Prawdopodobnie z tego powodu zaawansowanie prac wynosi tylko 5%, aby wywrzeć nacisk na urzędników. Tym powinna zająć się prokuratura.
 Dokładnie, kasa z unii ma swoje terminy, postawili urzędasów po murem to teraz na wszystko się zgodzą, choć niewykluczone że to ustawka obu stron - zawyżenie warunków do przetargu, zaniżenie cenowe wygranej oferty, zwłoka czasowa, rach ciach obniżenie wymagań i wykonawca zarabia jak nic. W GDDKiA siedzą wszystkie możliwe służby kontrolując wydanie każdej złotówki na ekspresówki, a tu proszę gdzie są kontrole? Proponuję zmasowane pisanie zawiadomień do CBA, może się zainteresują. Chociaż oni pilnują interesu Państwa, a nie obywateli, mieszkańców miasta którzym kolejny urządza się wielomiesięczne piekło komunikacyjne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam pytanie: jak brzmi nazwa firmy, która urządziła sobie składowisko gruzu na nowej nawierzchni mostu na rzece Bystrzycy ? Wystarczy spojrzeć na zdjęcie zamieszczone do artykułu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
remonty w mieście jako idea mi nie przeszkadzają. ale dlaczego, do ciężkiej choroby, rozkopywane jest 10 miejsc na raz? i żadne nie jest kończone na czas? tak trudno robić rzeczy jedną po drugiej, po kolei? jak bardzo zaawansowaną filozofią to jest, że nikt jeszcze na to nie wpadł, co?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fakt, remontować trzeba, rozszerzać i budować nowe ulice. Tylko k..rwa dlaczego czekano z tym 20 lat...? To w lublinie zabrakło "jasnowidzów" żeby przewidzieć, że samochodów przybędzie...?!?! Inne miasta np Rzeszów, Białystok itp. nie wspominając o zachodzie Polski radzą sobie z "szaleństwem kupowania samochodów" sukcesywnie od wielu lat inwestując w infrastrukturę drogową. A lublin: stadiony, csk, biurowce dla urzędasów, akły itp. a drogi leżały odłogiem i nagle trzeba sparaliżować miasto na kilka lat żeby mieszkańcy stojąc w korkach dokładnie odczuli że SĄ REMONTY... a jakże...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stop żukowej propagandzie na forum Dziennika Wschodniego. Dosyć durnowatych komentarzy i ogłupiania mieszkańców. Chcemy dobrze zarządzanego miasta, które rozwija się w sposób zrównoważony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PRZY OKAZJI REMONTU ZDEJMIJCIE TE SZMACIANE REKLAMY RODEM Z BANGLADESZU
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy ktoś jeździ nową ulicą od Jana Pawła do diamentowej obok budowanego wiaduktu? niezły slalom między rozpadlinami , ciekawe ile po oddaniu inwestycji będzie potrzeba czasu na zapadnięcie się drogi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...