Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Co lusterek nie ma kierowca, widziałam juz takie sytuacje jak przycina kogoś centralnie w drzwiach i noe chce otworzyć , dopiero jak ludzie zaczynaja go opierdzielac łaskawie otwiera
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK Lublin! I wszystko jasne!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo pojazdami komunikacji miejskiej jeżdżą piraci co maja za nic bezpieczeństwo pasażerów i innych użytkowników dróg. Codziennie autobusy z Głębokiej skręcają ze złego pasa aby ominąć korek nawet 5 samochodów, blokując przy tym pasa do jazdy na wprost. A co wyprawiają kierowcy trolejbusów pod zusem ? To jest mistrzostwo.... z środkowego pasa potrafią skręcić w prawo, lewo lub pojechać prosto. Oczywiście kierunkowskaz włączą jak skręcają. Zmiana pasa na środku ronda (linia 161) w ciemno i spychanie kierowców innych samochodów to standard !! A to wszystko pod samą komendą drogówki !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeżeli odjechał z miejsca wypadku - to ucieczka czyli paragraf
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bydło nie kierowcy jeżdzi za kierownicą autobusów, kiedyś przycięli mi wózek z dzieckiem !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Malec dalej dyrektorem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Torebkę się trzyma z przodu. Drzwi nie przytną i kieszonkowiec nie okradnie. Człowiek uczy się całe życie i głupi umiera.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od kiedy autobusy jeżdżą na wstecznych. Za ostatnimi drzwiami nie ma już kół.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo pojazdami komunikacji miejskiej jeżdżą piraci co maja za nic bezpieczeństwo pasażerów i innych użytkowników dróg. Codziennie autobusy z Głębokiej skręcają ze złego pasa aby ominąć korek nawet 5 samochodów, blokując przy tym pasa do jazdy na wprost. A co wyprawiają kierowcy trolejbusów pod zusem ? To jest mistrzostwo.... z środkowego pasa potrafią skręcić w prawo, lewo lub pojechać prosto. Oczywiście kierunkowskaz włączą jak skręcają. Zmiana pasa na środku ronda (linia 161) w ciemno i spychanie kierowców innych samochodów to standard !! A to wszystko pod samą komendą drogówki !!!
Można na tym rondzie suwakiem skręcać w lewo są wymalowane znaki poziome na jezdni sprawdziłem z czystej ciekawości a nawet jest zapis w przepisach że jeżeli gabaryty pojazdu itd.Więc przestań piszczeć przygłupie jak frajerzy z kod o łamaniu przepisów,no to bywaj zdrów kretynie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można na tym rondzie suwakiem skręcać w lewo są wymalowane znaki poziome na jezdni sprawdziłem z czystej ciekawości a nawet jest zapis w przepisach że jeżeli gabaryty pojazdu itd.Więc przestań piszczeć przygłupie jak frajerzy z kod o łamaniu przepisów,no to bywaj zdrów kretynie
  Jaki gabaryt ? O czym ty piszesz. Pojazdy ponad ponadnormatywne powinny być odpowiednio oznakowane i pilotowane !! A na pewno nie jeździć na linii. To że w lewo zalegalizowali owszem, ale wytłumacz mi czemu 42 w prawo skręca z tego samego pasa ? Tak z środkowego !! Też gabaryt ? Dziwne, autobusy przegubowe mogły skręcać z właściwego !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
AUTOBUS FIRMY IREX
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bydło nie kierowcy jeżdzi za kierownicą autobusów, kiedyś przycięli mi wózek z dzieckiem !!!!
Bydło to oni muszą wozić niestety... A wózka z dzieckiem raczej nikt Ci celowo nie przyciął. Teraz większość pojazdów jest wyposażona w tzw. ciepły guzik, który czasami potrafi przyciąć właśnie takie przedmioty. Poza tym w autobusach są przyciski, którymi można zasygnalizować kierowcy potrzebę opuszczenia pojazdu z wózkiem dziecięcym/inwalidzkim i wtedy szofer wie, że drugie drzwi trzeba otworzyć manualnie z pulpitu. Wystarczy trochę pomyśleć, a nie tylko lecieć jak ciemna masa. Kierowca to też nie jasnowidz i za wszystkich "pasażerów" nie jest w stanie myśleć. A w zapchanym autobusie w lusterku naprawdę nie widać zbyt wiele, szczególnie w przegubowcu, a jeszcze do tego jak jest przełamany to już w ogóle. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JAK JEŻDŻĄ KIEROWCY MPK ? WJAZD ZA SYGNALIZATOR NA CZERWONYM ŚWIETLE TO NORMA, WJAZD NA SKRZYŻOWANIA BEZ MOŻLIWOŚCI KONTYNUOWANIA ZJAZDU TO NORMA, ZJAZD NA PRZYSTANEK BEZ WŁĄCZONEGO KIERUNKOWSKAZU TO NORMA, BLOKOWANIE SKRZYŻOWANIA PRZEZ CO TWORZĄ SIĘ ZATORY TO NORMA, KONTYNUOWANIE JAZDY NA WPROST Z PASA DO LEWO SKRĘTU TO NORMA, WYMUSZANIE PIERWSZEŃSTWA PRZY ZMIANIE PASA TO NORMA. WIĘC TO CO SIĘ STAŁO NIE POWINNO DZIWIĆ, AROGANCJA I NONSZALANCJA TYCH KIEROWCÓW NA DRODZE - NIE WSZYSTKICH RZECZ JASNA - TO NORMA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki gabaryt ? O czym ty piszesz. Pojazdy ponad ponadnormatywne powinny być odpowiednio oznakowane i pilotowane !! A na pewno nie jeździć na linii. To że w lewo zalegalizowali owszem, ale wytłumacz mi czemu 42 w prawo skręca z tego samego pasa ? Tak z środkowego !! Też gabaryt ? Dziwne, autobusy przegubowe mogły skręcać z właściwego !!
Przejdź się lepiej do ronda przy ZUS'ie i zobacz oznakowanie poziome i pionowe przy jezdni. I przestań kłapać ozorem. Najwięcej zawsze mają na temat prowadzenie autobusu teoretycy co nawet za kółkiem nie siedzieli, albo półgłówki z osobówek co w 70% nie powinni mieć prawa jazdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przejdź się lepiej do ronda przy ZUS'ie i zobacz oznakowanie poziome i pionowe przy jezdni. I przestań kłapać ozorem. Najwięcej zawsze mają na temat prowadzenie autobusu teoretycy co nawet za kółkiem nie siedzieli, albo półgłówki z osobówek co w 70% nie powinni mieć prawa jazdy.
  Konkret na podstawie jakiego oznaczenia 42 skręca w prawo z Zana w Filaretów z środkowego pasa ?? Idź do okulisty lub jeśli wygrałeś prawo jazdy w chipsach to je oddaj...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TO NIE KIEROWCY SĄ WINNI TYLKO PRZEWOŻONA PRZEZ NICH TRZODA .TĘPA I NIE MAJĄCA POJĘCIA JAK SIĘ ZACHOWAĆ.ŻADEN NORMALNY KIEROWCA NIE BĘDZIE PILNOWAŁ PASAŻERÓW.A POZA TYM 1600 ZŁ ZA CODZIENNE WSTAWANIE O 3 RANO I WYSŁUCHIWANIE PRETENSJI O SPRAWACH NA KTÓRE KIEROWCY WPŁYWU NIE MAJĄ ROBIĄ SWOJE.KUPCIE SOBIE WŁASNE AUTA ALBO ZAMÓWCIE TAXI I PO PROBLEMIE.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szybkość dziennika epatuje. Wczoraj to już było na l u b l i n 112.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie widział bo nie patrzył w lusterka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od czasu wywalenia PKS Zielona Góra, linię 10 obsługuje Mirex swoim nienajnowszym autobusem przegubowym. W nowych autobusach wystarczy stanąć za blisko dzwi a te się nie dadzą zamknąć. Jeśli starsza pani wysiadała w tylnej części za przegubem, a autobus stał złamany na przystanku, kierowca zwyczajnie nie miał szans jej zobaczyć. Jasne że powinien się bardziej zainteresować krzykami pasażerów, ale pewnie rozkład gonił itp. Pozostaje pani życzyć tylko szybkiego powrotu do zdrowia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podobno kobieta ma 70 lat, widziałam sama nie raz jak osoby w jej wieku wysiadają z autobusu, siedzą do ostatniej chwili a, potem rapem jak autobus ma zamykać drzwi to biegiem lecą, bo sobie przypomniały , że mają wysiąść i potem o mało ich nie przycina, albo właśnie tak jak tej torebkę, czy coś innego. Osoby starsze też powinny uważać, bo potem są takie wypadki, a wina zwalana jest na kierowcę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...