no i nici z pieniędzy na nowe linie...:)
|
|
długo ktoś nad tym myslal. swietny artykul.
|
|
Polak zawsze wykabinuje
|
|
smaga....zlituj sie
|
|
Łatwiej jest zaoszczędzić nawet 1000 zł: po prostu wypiąć się na te podwyżki z MZK i UM i po prostu nie jeździć ich autobusami
|
|
Paliwo, samochody tanieją a bilety drożeją? Dzięki. Nasuwa sie myśl, ze jakieś kredyty trzeba spłacać .
|
|
Niektórzy ludzie żyją od pierwszego do pierwszego a Ci o takich oszczędnościach... masakra.
Eh komunikacja miejsca to dno w naszym mieście a po podwyżkach będzie jeszcze większym dnem już teraz nawet licząc koszty amortyzacji używania własnego środka lokomocji wychodzi lekko drożej od komunikacji lekko ... a plusów jest zdecydowanie więcej możesz wozić co chcesz ze sobą nikt śmierdzący Ci nie stoi nad tobą koło ciebie możesz sobie słuchać radia jakiego chcesz na głos a nie w słuchawkach... możesz nawet podjechać gdzie chcesz a nie gdzie jest przystanek. ceny komunikacji miejskiej powinny lecieć do dołu a nie do góry inaczej ludzi nigdy się nie wywali z ich przyjemnych aut bo to zawsze plus a zapomniałem o klimatyzacji zawsze masz ze sobą w swoim aucie ustawioną tak jak chcesz.
Jest tylko jeden minus nie możesz czytać książki, ale ja to załatwiłem audio bookami.
|
|
W koło to samo. Najlepiej dwa autobusy i jedna linia. Wtedy bilety będą po 20 groszy. Wciąż nikt nie rozumie że miasto rośnie i więcej linii.
|
|
Biletomaty na przystankach i w autobusach, nowe mpk'i ( w wielu wifi), klimatyzacja, ogrzewanie, elektroniczne wyświetlacze na przystankach... jak dla nie w ciągu ostatnich lat MPK przeszło ogromny rozwój.
|
|
I tak powinno być. Jest to pierwszy kontakt z miastem. Nie ma wstydu.
|
|
Każda taka podwyżka kończy się drastycznym zwiększeniem aut w mieście i ogromnymi korkami, które już teraz są problemem. Transport publiczny powinien być szybki i tani. Spójrzmy na Warszawę. Tam miesięczny jest tańszy niż u nas, a trasy kilkakrotnie dłuższe. Tam ludzie wręcz sprzedają samochody, bo nie są im do niczego potrzebne. Ta podwyżka na dłuższą metę MPK niewiele da. Ci co zapłacą więcej niekoniecznie pokryją straty tych którzy na zawsze przesiądą się do aut. Generalnie skończy się to totalnym paraliżem Lublina.
|
|
Brawo RADNI MIASTA!!!!!!!!!!!!!!! Aby wyrwać z kieszeni ludziom!!!!!!!
|
|
przecież w trosce o bezpieczeństwo pasażera zatrudniono ,,speca"od spraw bezpieczeństwa.drugiego od promocji ,a przecież dobremu fachowcowi należy dobrze płacić!a nuż ucieknie do konkurencji!Farsa!za nasze piniądze!do roboty,tych fachowców i rzeczników!
|
|
panie smaga te wypociny to wstyd. pisze pan jak sprawny inaczej pod względem umysłowym. dlaczego nie napisał pan, że ceny biletów w lublinie dorównały cenom biletów w największych miastach polski, tylko w tych miastach za 3.40 jadę kilkanaście kilometrów. szkoda, że nie napisał pan ile mieszkańców lublina kosztuje ztm - czyli kamińska i jej rodzina oraz wielcy specjaliści czyli ludzie z układów żuka. panie smaga, gdyby miał pan odwagę dziennikarza, to nie pisał by pan debilnych pseudoporad w stylu kolorowych brukowców.
Ostatnio edytowany 18 grudnia 2015 r. o 19:29
|
|
ropa tanieje,bilety lotnicze też,za to w Lublinie na odwrót,o co chodzi?
|
|
Jest wielka zmiana na plus, kominacja lubelska jest na poziomie europejskim.
|
|
ropa tanieje,bilety lotnicze też,za to w Lublinie na odwrót,o co chodzi?Jakiś partyjny ryj musi mieć "wziątkę". No bo jak uzasadnić podwyżkę cen przy deflacji, która jest już chyba drugi rok...? |
|
Bo w Lublinie ludzie zarabiają grosze , a muszą płacić jakby pracowali co najmniej w Warszawie
|
|
A co w Warszawie inne minimum? Szkoda czytać.
Zwykle opluwanie.
|
|
Takze zuko niech sie nie dziwi, ze ludzie nie chca jezdzic autobusami i niech dalej wycina drzewa.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|