Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Buspasy będą dostępne dla wszystkich kierowców?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 20 marca 2019 r. o 08:06 Powrót do artykułu
Buspasy generują gigantyczne korki - to fakt! Dowód? Na Piłsudskiego nie ma buspasa - wystarcza jakoś "śluza" dla trajtków! I wszyscy kierowcy zadowoleni. A temat Tysiąclecia ciągle wraca, bo ktoś bezmyślnie wrąbał buspas na głównej drodze przelotowej Lublina. Brawo!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"jakiś dzban wymyślił buspas w ściślym centrum" - zgoda, w centrum nie powinno być buspasów, bo do centrum powinien być zakaz wjazdu wszystkim poza: autobusami, taksówkami, rowerami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"ileż można czytac o tej komunikacji dla biedoty" - jest i głos milionera.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież BMW potrafi latać to po co stoisz w korku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy generują gigantyczne korki - to fakt! Dowód? Na Kraśnickiej nie ma buspasów. Korki są. Na Głębokiej nie ma buspasów. Korki są. To samo na: Narutowicza, Sowińskiego, Armii Krajowej, DMM i wszystkich pozostałych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"jakiś dzban wymyślił buspas w ściślym centrum" - po co wjeżdżać do centrum samochodem? Tam i tak nie ma gdzie zaparkować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinny być korytarze powietrzne, drogi lądowe jedni autami drudzy dronami helikopterami wteedy nie byloby korkow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest jeszcze nieprzygotowany na buspasy- bardzo proszę o rozwiniecie i podniesienie poziomu komunikacji publicznej, obniżenie cen biletów! Dopiero później ograniczajcie dostęp aut do centrum. Kolejna sprawa- bardzo proszę o włączenie urzędników również w zakazy, bo to kuriozum np. pod urzędem marszałkowskim i urzędem komunikacji, aby całe parkingi były zarezerwowane dla urzędników! a przepraszam bardzo gdzie jest PETENT?? i nie piszcie proszę, że tak się nie da , bo jak zwiekszyć jakość i obniżyć ceny ? otóż, komunikacja publiczna jest i tak dofinansowana, więc element ekonomii nie wchodzi tu w grę, a z czasem na pewno zyski będą większe. teraz bilety są drogie w porównaniu do jakości usług więc dzięki- wolę się pomęczyć w aucie niż za niewiele mniej cisnąć się w smrodzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto to sprawdzi ilu jest pasażerów w aucie osobowym jadącym buspasem. I tak duża ilość samochodów jedzie buspasem, ich kierowcy mają to gdzies( w głębokim poważaniu)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest jeszcze nieprzygotowany na buspasy- bardzo proszę o rozwiniecie i podniesienie poziomu komunikacji publicznej, obniżenie cen biletów! Dopiero później ograniczajcie dostęp aut do centrum. Kolejna sprawa- bardzo proszę o włączenie urzędników również w zakazy, bo to kuriozum np. pod urzędem marszałkowskim i urzędem komunikacji, aby całe parkingi były zarezerwowane dla urzędników! a przepraszam bardzo gdzie jest PETENT?? i nie piszcie proszę, że tak się nie da , bo jak zwiekszyć jakość i obniżyć ceny ? otóż, komunikacja publiczna jest i tak dofinansowana, więc element ekonomii nie wchodzi tu w grę, a z czasem na pewno zyski będą większe. teraz bilety są drogie w porównaniu do jakości usług więc dzięki- wolę się pomęczyć w aucie niż za niewiele mniej cisnąć się w smrodzie
  Bilety w Lublinie są względnie tanie (szczególnie te okresowe). Problemem komunikacji w Lublinie jest właśnie to, że nie jest konkurecyjna w stosunku do samochodów, bo stoi w korkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hahahhaha co za kretyn się wypowiada - przecież buspasy są po to żeby w szczytach komunikacyjnych zniechęcić ludzi do korzystania z samochodów na rzecz komunikacji miejskiej.....a likwidacja ich w tych godzinach to całkowite zaprzeczenie idei ich powstania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli w mieście inspiracji chodniki służą do parkowania lub jazdy rowerem, to osobówki na bus pasach nikogo nie powinny dziwić. Ludzie - przecież to jest paranoja!
 Potrącił cię jakiś rowerzysta?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
puścić tam torowisko tramwajowe z trawą i nie będą janusze jeździć. Na zachodzie na liniach tramwajowych stosuje się specjalne rozwiązania, żeby autobusy mogły przejeżdżać, a osobówki nie :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Potrącił cię jakiś rowerzysta?" samochód także mnie nie potrącił na chodniku, ale czego to ma dowodzić. Chodniki nie są do jeżdżenia po nich rowerami. Do jazdy rowerem służy jezdnia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"jakiś dzban wymyślił buspas w ściślym centrum" - zgoda, w  centrum nie powinno być buspasów, bo do centrum powinien być zakaz wjazdu wszystkim poza: autobusami, taksówkami, rowerami.
 Po Solidarności jeżdzą setki ciężarówek,których kierowcy nie chcą płacić za obwodnicę i skracają sobie drogę z Chełma do Kraśnika.Dużo jest ukraińskich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest jeszcze nieprzygotowany na buspasy- bardzo proszę o rozwiniecie i podniesienie poziomu komunikacji publicznej, obniżenie cen biletów! Dopiero później ograniczajcie dostęp aut do centrum. Kolejna sprawa- bardzo proszę o włączenie urzędników również w zakazy, bo to kuriozum np. pod urzędem marszałkowskim i urzędem komunikacji, aby całe parkingi były zarezerwowane dla urzędników! a przepraszam bardzo gdzie jest PETENT?? i nie piszcie proszę, że tak się nie da , bo jak zwiekszyć jakość i obniżyć ceny ? otóż, komunikacja publiczna jest i tak dofinansowana, więc element ekonomii nie wchodzi tu w grę, a z czasem na pewno zyski będą większe. teraz bilety są drogie w porównaniu do jakości usług więc dzięki- wolę się pomęczyć w aucie niż za niewiele mniej cisnąć się w smrodzie
 Również na Lipwej przy UM parkują za frico cywilne samochody gdzie wg znaku mogą tylko pojazdy Centrum Zarządzania. Kryzysowego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Potrącił cię jakiś rowerzysta?" samochód także mnie nie potrącił na chodniku, ale czego to ma dowodzić. Chodniki nie są do jeżdżenia po nich rowerami. Do jazdy rowerem służy jezdnia.[/quote]   [quote]"Potrącił cię jakiś rowerzysta?" samochód także mnie nie potrącił na chodniku, ale czego to ma dowodzić. Chodniki nie są do jeżdżenia po nich rowerami. Do jazdy rowerem służy jezdnia.
 Jak wszyscy rowerzyści zaczną jeżdzić po jezdni to dopiero uszczęśliwią kierowców.Tak żle i tak niedobrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba nigdy nie jechałeś rowerem po Kraśnickiej czy Solidarności
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Jak wszyscy rowerzyści zaczną jeżdzić po jezdni to dopiero uszczęśliwią kierowców" - tu nie chodzi o uszczęśliwianie kogokolwiek, ale o przestrzeganie przepisów. Z dzieckiem nie można przejść spokojnie chodnikiem. Rowerzyści boją się jeździć rowerem po jedni, dlatego piesi mają się bać rowerzystów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
puścić tam torowisko tramwajowe z trawą i nie będą janusze jeździć. Na zachodzie na liniach tramwajowych stosuje się specjalne rozwiązania, żeby autobusy mogły przejeżdżać, a osobówki nie :)
 TRAMWAJ! to jest sposób na przyciągnięcie części ludzi do transportu publicznego!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...