Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Chętny tylko jeden dostawca nowych trolejbusów, na dodatek za drogi

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 czerwca 2019 r. o 11:50 Powrót do artykułu
czyli jeszcze mamy za mało stojących codziennie bezużytecznie trolejbusów na Grygowej ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niby ilu jest producentów Tego szajsu? O jakim przetargu mowa po zarżnięciu ursusa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zawsze mówiłem żeby iść w tramwaje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na jesieni szykuje się poważniejszy problem - poprzez rozwiązanie umowy Warbusa zniknie 30 autobusów, w tym 20 przegubowych. To z pewnością może odbić się na komforcie podróży, Na jesieni mogą być zmiany tras, mogą być zmiany przydziału taboru. Dostaniemy 28 pojazdów wycofywanych z Warszawy z roczników 2007 i 2008. Jednym słowem mogą być niemałe zawirowania w kursowaniu mpk. ZTM na pewno obmyśli dobrą strategię aby te niekorzystne zmiany nie były za bardzo dotkliwe dla pasażerów, na pewno nie będzie tragicznie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
URSUS padł to Solaris wykorzystuje. Jedyny na rynku producent.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trolejbus to przeżytek, w dodatku zawalidroga. W Lublinie powinny być tylko tramwaje i autobusy elektryczne. KONIEC !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Justyna właśnie poinformowała ze można zwiększyć kwotę na realizację zamówienia ..................? Opcja unieważnienia ze względu na brak funduszy w tym momencie całkowicie odpada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gościu zapomniałeś o rikszach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe czy to Będzie 3 czy 4 Generacja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ktoś nauczy kierowcow jak się klimatyzacji używa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś chyba zapomniał o elektrycznych autbusach. Do tego nie wymagają tyle miedzi nad ulicą, takich beznadziejnych słupów do których owa miedź jest przyczepiona, co nie wpływa i ogranicza estetykę miasta. Idę o zakład, że gdyby zezłomować tę miedź sukcesywnie eliminując strakcję i wyprzedając trolejbusy, wystarczyłoby na autobusy elektryczne. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chińczyki potrafio wszystko zrobić to i trolejbusy za pół ceny też zrobio i tanio LHS do Lublina przywiozo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
skoro na rynku jest jeden tylko producent i dostawca trolejbusu to nie stosuje sie ustawy pzp
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
URSUS padł to Solaris wykorzystuje. Jedyny na rynku producent.
 I całe szczęście, że padł i już nie będzie tych prototypów w Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest tez trzecia opcja...zamiast 15 kupic 10...tez bedzie ok.Jest takie stare polskie przyslowie...Jak Was Kumie nie stac,to się nie traccie.Nie rozumiem radnych mojej "wsi Lublin"...jak nie kupią 15-u,to nic nie kupią i ludzie beda jezdzili tym nieklimatyzowanym zlomem?Nie tylko u nas jest ten problem.Stolica tez go ma,włącznie z tramwajami...tam mniej wiecej 50% taboru jest przestarzala i ludzie sie kisza w upale.Kazde miasto liczy koszty.U nas jest za to prosto...KUPIMY TYLE ILE WYMYSLILISMY I PODNIESIEMY CENY BILETÓW...TERAZ WIELU DOSTAJE 500+ TO ICH STAC NA OPLATY.MOZE NIECH RADNI NAPISZĄ DO MORAWIECKIEGO JAK TO ROZWIĄZAĆ...ON JEST "fachowcem"OD TAKICH KOMBINACJI.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedyny producent ale chyba tylko na polskim rynku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Prezydencie Miasta Lublin Krzysztofie moja Koleżanka zawsze mawiała "tanie mięso psy jedzą" - patrząc po nabytkach urzędu (urzędników) Miasta Lublin tj. Ursusa (gdzie lubelskie mpk zaczyna już przeznaczać pojedyncze egzemplarze trolejbusów Ursus (Bogdan) na tzw. dawców części zamiennych) i byle jakich (prototypowych dla Lublina) Autosanów (chociaż to też Polska Firma) to te słowa sprawdzają się w 100 procentach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli jeszcze mamy za mało stojących codziennie bezużytecznie trolejbusów na Grygowej ?
 Tak, oczywiście. Teraz w wakacje w Niedziele na lini będzie niespełna 20 trolejbusów na lini, podczas gdzy MPK posiada na stanie aż 120 trolejbusów !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest szczyt niegospodarności. W momencie kiedy są potrzebne autobusy spalinowe to kupuje się niepotrzebne trolejbusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co dalej?1 To proste, znajdziemy kolejnego bieda-producenta z Białorusi, Kazachstanu, Etiopii i kupimy kolejne niepotrzebne trajtki kurzące się na zajezdni! Chwała ZTM-u!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...