czyli jeszcze mamy za mało stojących codziennie bezużytecznie trolejbusów na Grygowej ?
|
|
A niby ilu jest producentów Tego szajsu? O jakim przetargu mowa po zarżnięciu ursusa?
|
|
zawsze mówiłem żeby iść w tramwaje...
|
|
Na jesieni szykuje się poważniejszy problem - poprzez rozwiązanie umowy Warbusa zniknie 30 autobusów, w tym 20 przegubowych. To z pewnością może odbić się na komforcie podróży, Na jesieni mogą być zmiany tras, mogą być zmiany przydziału taboru. Dostaniemy 28 pojazdów wycofywanych z Warszawy z roczników 2007 i 2008. Jednym słowem mogą być niemałe zawirowania w kursowaniu mpk. ZTM na pewno obmyśli dobrą strategię aby te niekorzystne zmiany nie były za bardzo dotkliwe dla pasażerów, na pewno nie będzie tragicznie.
|
|
URSUS padł to Solaris wykorzystuje. Jedyny na rynku producent.
|
|
Trolejbus to przeżytek, w dodatku zawalidroga. W Lublinie powinny być tylko tramwaje i autobusy elektryczne. KONIEC !
|
|
Pani Justyna właśnie poinformowała ze można zwiększyć kwotę na realizację zamówienia ..................?
Opcja unieważnienia ze względu na brak funduszy w tym momencie całkowicie odpada
|
|
Gościu
zapomniałeś o rikszach
|
|
Ciekawe czy to Będzie 3 czy 4 Generacja.
|
|
A ktoś nauczy kierowcow jak się klimatyzacji używa?
|
|
Ktoś chyba zapomniał o elektrycznych autbusach. Do tego nie wymagają tyle miedzi nad ulicą, takich beznadziejnych słupów do których owa miedź jest przyczepiona, co nie wpływa i ogranicza estetykę miasta. Idę o zakład, że gdyby zezłomować tę miedź sukcesywnie eliminując strakcję i wyprzedając trolejbusy, wystarczyłoby na autobusy elektryczne.
|
|
Chińczyki potrafio wszystko zrobić to i trolejbusy za pół ceny też zrobio i tanio LHS do Lublina przywiozo
|
|
skoro na rynku jest jeden tylko producent i dostawca trolejbusu to nie stosuje sie ustawy pzp
|
|
URSUS padł to Solaris wykorzystuje. Jedyny na rynku producent.I całe szczęście, że padł i już nie będzie tych prototypów w Lublinie |
|
Jest tez trzecia opcja...zamiast 15 kupic 10...tez bedzie ok.Jest takie stare polskie przyslowie...Jak Was Kumie nie stac,to się nie traccie.Nie rozumiem radnych mojej "wsi Lublin"...jak nie kupią 15-u,to nic nie kupią i ludzie beda jezdzili tym nieklimatyzowanym zlomem?Nie tylko u nas jest ten problem.Stolica tez go ma,włącznie z tramwajami...tam mniej wiecej 50% taboru jest przestarzala i ludzie sie kisza w upale.Kazde miasto liczy koszty.U nas jest za to prosto...KUPIMY TYLE ILE WYMYSLILISMY I PODNIESIEMY CENY BILETÓW...TERAZ WIELU DOSTAJE 500+ TO ICH STAC NA OPLATY.MOZE NIECH RADNI NAPISZĄ DO MORAWIECKIEGO JAK TO ROZWIĄZAĆ...ON JEST "fachowcem"OD TAKICH KOMBINACJI.
|
|
Jedyny producent ale chyba tylko na polskim rynku
|
|
Panie Prezydencie Miasta Lublin Krzysztofie moja Koleżanka zawsze mawiała "tanie mięso psy jedzą" - patrząc po nabytkach urzędu (urzędników) Miasta Lublin tj. Ursusa (gdzie lubelskie mpk zaczyna już przeznaczać pojedyncze egzemplarze trolejbusów Ursus (Bogdan) na tzw. dawców części zamiennych) i byle jakich (prototypowych dla Lublina) Autosanów (chociaż to też Polska Firma) to te słowa sprawdzają się w 100 procentach.
|
|
czyli jeszcze mamy za mało stojących codziennie bezużytecznie trolejbusów na Grygowej ?Tak, oczywiście. Teraz w wakacje w Niedziele na lini będzie niespełna 20 trolejbusów na lini, podczas gdzy MPK posiada na stanie aż 120 trolejbusów !!! |
|
To jest szczyt niegospodarności. W momencie kiedy są potrzebne autobusy spalinowe to kupuje się niepotrzebne trolejbusy.
|
|
Co dalej?1 To proste, znajdziemy kolejnego bieda-producenta z Białorusi, Kazachstanu, Etiopii i kupimy kolejne niepotrzebne trajtki kurzące się na zajezdni! Chwała ZTM-u!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|