Zaczynamy zbierać owoce dewelo-rozwoju.
|
|
Zrobić huspasy by zachęcić ludzi do korzystania z komunikacji miejskiej po czym ograniczać liczbę kursów autobusów. Brawo Lublin!!
|
|
Coraz więcej bloków powinno oznaczać więcej mieszkańców i więcej wpływów z podatków. Coś się nie zgadza doktorowi ekonomii ?
|
|
Zróbmy droższe parkowanie, ograniczmy miejsca parkingowe, powiekszmy strefę, utrudnijmy życie kierowcom, żeby się przesiedli do autobusów.
.
.
.
Zróbmy mniej kursów, niech autobusy jeżdżą rzadziej.
No mózg roz...any.
|
|
Zaczynamy zbierać owoce dewelo-rozwoju.
Chyba raczej owoce polityki "milosciwie nam panujących", którzy zabrali samorządom kasę z podatków, a narzucili konieczność większych wydatków i teraz miasta muszą szukać oszczędności gdzie się da.
Idź płatny trollu, podziękuj swojemu "zleceniodawcy".
|
|
I co z tego że coraz więcej nowych bloków i nowych mieszkańców jak Ci nowi mieszkańcy płacą podatki w Pcimiu Dolnym, itp
|
|
Zróbmy parkingi na obrzeżach Lublina dla podmiejskich i podnieśmy dla nich ceny biletów, a później zmniejszamy liczbę kursów. Rozwój miasta zawrotny.
|
|
Coraz więcej bloków powinno oznaczać więcej mieszkańców i więcej wpływów z podatków. Coś się nie zgadza doktorowi ekonomii ?Taaa... Jakich podatków? Od nieruchomości? Bo dochodowy ci geniusze z góry zabrali, żeby sfinansować sobie wszystkie fanaberie służące kupowaniu głosów, jak 500+, 13 emerytów, emerytury dla kur domowych itp. Cos ci się nie zgadza, geniuszu? Czy nie ogarniasz wszystkiego i bierzesz jako argument jakiś mało znaczący ***rel, który akurat ci pasuje? |
|
Najważniejsze, że "odpowiedni" ludzie, mają odpowiednie pensyjki w Spółkach Miejskich, a co tam mieszkańcy, niech sobie radzą, zwrócimy się do nich jak będzie głosowanie by nas poparli, naobiecujemy później zrobimy swoje.
|
|
Będą liczyć pasażerów. Co z tego skoro przynajmniej 50% z nich jeździ za darmo. Wystarczy spojrzeć na to kto korzysta z komunikacji miejskiej. Uczniowie i ludzie starsi (darmowy przejazd), ew studenci i emeryci (ulgi). Ludzie 30-50 lat, pracujący, płacący pełna opłatę rzadko korzystają z komunikacji miejskiej.
|
|
Dla Zespołu Trutni Miejskich rezydującego w szklanej wieży najętej od dewelocwaniaka konieczność przewożenia "plebsu" to jak dopust Boży. Znacznie fajniej się "pracuje" organizując przetargi na nowe zabawki typu autobusiki na baterie albo nowe systemy poboru opłat za grube miliony.
|
|
Zobacz (d)efekty.
|
|
Budujcie stadion żulowy za 160 baniek conajmniej . Na 7 max 9 spotkań ligowych w sezonie .
|
|
lublin się zwija, to POczątki agonii
|
|
Czy ktoś tu wcześniej pisał o całkowicie nieodpłatnej komunikacji miejskiej dla wszystkich z niej korzystających?
Dobrze, że te socjotechniczne i polityczne działania i zapędy ograniczono do dzieci i osób w podeszłym wieku, bo inaczej na każdej linii byłby tylko jeden kurs na dobę. Wpiszcie sobie w terminale, że to pierwszy zwiastun potężnych problemów miasta, którym zarządza dr ekonomii.
|
|
Bardzo dobra decyzja. Jeszcze więcej bezużytecznych trolejbusów będzie stało na zajezdni.
|
|
Lublin w powiecie lubelskim wymiera, mieszkańców coraz mniej, zadłużenie rośnie, POrażka.
|
|
***s://******.pl/z-roku-na-rok-w-lublinie-ubywa-mieszkancow-to-tak-jakby-wyludnic-dwie-dzielnice/
|
|
ALE 400 000 000 ZŁ NA STADION DLA PRYWATNEGO KLUBU ŻUŻLOWEGO TO JEST!!!! TO JEST JUŻ KONIEC ŻUKA I MIASTA ZADŁUŻONEGO NA 1 600 000 000ZŁ
|
|
Jak to możliwe? w mniejszych i większych miastach sąsiednich komunikacja miejska się rozrasta, np. Chełm, Rzeszów, Puławy, Radom, Zamość, itp. a Lublin kaput.
|
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|