Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ograniczaja kursy ale wydaja kasę na nowe auta,chcą pobierać opłaty za ilość przejechanych przystanków jak taxi niemal, wiaty przystankowe stawiają bezuzyteczne bo nie chronią przed niczym,itd. Cały Lublin... wycinają drzewa by zrobić park,postawili stadion i nic sie tam nie dzieje,torów nie mogą skonczyc itp.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Słuszna koncepcja, mozna by pójść dalej i calkiem zlikwidować komunikację miejską
 I wprowadzić opłaty dla mieszkańców za korzystanie z jezdni i chodników. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dewelo-durnie mają używanie. A tak na marginesie, ile kosztuje fundowanie bezpłatnych przejazdów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
15 milionów na nowy system sprzedaży biletów to co? pieniądze są? Tyle kasy ZTM wydaje i nie wiadomo komu to się opłaci. Jeśli będę płacić więcej z kilka przystanków to będę jeździć własnym samochodem albo taksówką. CZY TO NIE JEST WYRZUCENIE PIENIĘDZY?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mają rację ograniczając częstotliwość kursów. Mieszkam przy ul.Popiełuszki i praktycznie w kierunku centrum mam co 10 minut autobus. Zgoda że w godz 7-9 i 12-16 jest dużo pasażerów, nie było jednak przypadku abym się nie zabrał. Po co jednak w pozostałych godzinach gdy dosłownie jedzie 5 pasażerów taka częstotliwość co 10 minut? Wyrzucanie pieniędzy oraz zanieczyszczanie środowiska przez stare kopcące Jelcze to norma a zapłaci podatnik miejski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smutne że Żuk lekka ręką wydaje na bzdury typu referendum czy podwyżki dla urzędasów a na komunikację miejska brak pieniędzy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tej okazji zróbcie trochę buspasów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidować ztm - od razu znajdą się pieniądze zaoszczędzone na wypłatach dla "pracowników"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Narozdawali radni uprawnień do darmowych przejazdów różnym grupom to teraz nie ma kasy na świadczenie usług. Teraz widzę dwa wyjścia: 1. Wycofać wszelkie darmowe uprawnienia do przejazdów poza tymi ustawowymi. 2. Dać każdemu uprawnienia do darmowych przejazdów i wycofać wszystkie kursy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Eko Lublin no jeszcze podwyżki za bilety, zakaz wjazdu samochodów do centrum - wszyscy na piechotkę i mamy ekologiczny lublin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Narozdawali radni uprawnień do darmowych przejazdów różnym grupom to teraz nie ma kasy na świadczenie usług. Teraz widzę dwa wyjścia: 1. Wycofać wszelkie darmowe uprawnienia do przejazdów poza tymi ustawowymi. 2. Dać każdemu uprawnienia do darmowych przejazdów i wycofać wszystkie kursy
 Ty zdajesz sobie sprawę z tego, że "darmowe" to to jest tylko dla tych grup, miasto płaci ZTM za ich przejazdy? A w zasadzie podatnicy płacą. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brakuje 28 mln. A na referendum dla tebefała to, pooooszło chyba wiecej. No cóż, są priorytety.
 100/100
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
łysy powinien zwiększyć w zamian liczbę prezesów w MPK (oczywiście kolesi kolesi dewelo oraz dyrektorów w ztm). starczy na to nowych kredytów i swoi poczują się lepiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od ponad 2-3 lat kursują prawie puste autobusy - i to nawet w godzinach szczytu! Ile kasy już się zmarnowało? Ile sprzętu wytłukło się na tych kartofliskowych pseudo-drogach? Ile paliwa zmarnowano? ile zakopcono powietrza?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba oszczedzac zeby bylo na wynajem biur od bylych partyjnych kolegow z PO. Na to miliony sie zawsze znajdą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kiedyś mówiłem i dzisiaj powtórzę.....polikwidować trzeba duble linii oraz pomyśleć może nad modyfikacją tras ( wydłużyć może o 2 lub 3 przystanki ) tam gdzie komunikacja dojeżdża ale jest dublem . Dzielnica Głusk można coś pomyśleć nad wydłużeniem 38 do Dominowa , 17 do Głuska , 151 warianty do Jabłonna ( myślę że da rade na silniku) do Dąbrowicy np. 57 lub coś innego pomyśleć . 20 jest dublem do Racławickich potem 18 więc ,18 do Dębówki w Rejony Smug można 7 .Linia 29 do Budowlanej zamiast 20 itd można coś namieszać aby nie zmniejszać częstotliwości i aby wyszło oszczędniej ..... wspomniałem o 17 do Głuska a co z Ul. Wyzwolenia ? 16 i 73 w obie strony mogły by tam pojechać bo skoro część Dominowa przejęło by 38 nie ma konieczności aby 16 tam jeździła, 73 wydłużyć do dworca PkP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A no własnie dobrze że prezydent Żuk wkroczył - po co tyle kursów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wycofać uprawnienia dla niepełnosprawnych oni mają j tak darmowy transport z domu do ośrodków zdrowia czy rehabilitacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Należalo by rozwarzyć likwidacje czesci przystanków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mały off-topic: czy kontrakt na wazelinowanie POsunięć doktora dewelo-rozwoju m.in. na forum DW z dotychczasową agencją PR został przedłużony na 2020 rok? Pytam, bo ma się ku wieczorowi, a nadal wśród "najlepszych" komentarzy nie widać takich jak np. "za Pruszona komunikację miejską obsługiwały bryczki ciągnięte przez wygłodniałe szkapy". Szykują się jakieś zmiany w zakresie propagandy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...