Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jakież to lubelskie: zrobić dwie estakady i zamknąć muędzy nimi połączenie - pod szyldem prac przy linii kolejowej. Czy miejscy urzędnicy wystartowali w jakimś konkursie na debilizmy lub ktoś im podmienił tabletki (np. o smaku malinowym w miejsce miętowego)?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie miasta wina że PKP nie potrafi nic zrobić na czas.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taką jedną estakade to powinni na Jana Pawła/AK nad rondem zrobić, właszcza że Węglinek rośnie. Drugie to tunel pod rondem Diamentowa-Wrotkowska, zwłaszcza że teren na to pozwala. No ale jeśli Krańcowa ma stać to może niech tak zostanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zunio przetnie wstęgi otwierające kolejne autostrady śródmiejskie w odPOwiednim momencie, który wskażą mu PR-owcy. A że PO tych uroczystościach korki będą dokładnie takie same jak wcześniej, to już - jak POinformuje kieliszek - wina wyłącznie kierowców, którzy nieodPOwiedzialnie POsiadają samochody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zunio przetnie wstęgi otwierające kolejne autostrady śródmiejskie w odPOwiednim momencie, który wskażą mu PR-owcy. A że PO tych uroczystościach korki będą dokładnie takie same jak wcześniej, to już - jak POinformuje kieliszek - wina wyłącznie kierowców, którzy nieodPOwiedzialnie POsiadają samochody.
 hej monotematyczny trollu, widzę że wrzucasz ten sam bełkot pod każdym kolejnym artykułem o inwestycjach drogowych w Lublinie, brawo za wytrwałość! ale może poproś centralę żeby dała ci wolne na choć jedną niedzielę bo jeszcze zejdziesz z przepracowania?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Japolan: za inwestycje drogowe odpowiada miasto Lublin, kolej to inwestycja rządowa. Z tym debilizmem i tabletkami to nie pod ten adres panie trolu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle PKP nie nadąża za rzeczywistością
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taka ciekawostka: firma ktora robila wiadukt kolejowy splajtowala i uciekla z robót z wielomilionowymi długami. Kilka dni temu ta sama firma wygrała kolejny przetarg na dokończenie tychże robót... Także estakada będzie zamknieta na minimum 2 lata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taka ciekawostka: firma ktora robila wiadukt kolejowy splajtowala i uciekla z robót z wielomilionowymi długami. Kilka dni temu ta sama firma wygrała kolejny przetarg na dokończenie tychże robót... Także estakada będzie zamknieta na minimum 2 lata.
 Na pewno?? Głównym wykonawcą była włoska firma Astaldi. Teraz buduje Budimex i Track Tec.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przed remontem były po 3 pasy drogi z Czubów na Wrotków. Po remoncie jest po jednym. To jest ta poprawa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Włoskie konsorcjum budowlane Astaldi S.p.A które buduję w Warszawie metro chce tylko 739 milionów za budowę budowę tunelu pod Racławickimi. To jest priorytet dla lublina a nie jakieś inwestycjie dla biedoty z peryferii miasta z czubow lsm dziesiatej felina abramowic bronowic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak Wam nie wstyd - pseudo urzędnicy, przedłużenie wrotkowskiej oraz wiadukt na grygowej miały być otwarte na początku maja, teraz czerwiec? Założę się że będzie to koniec czerwca! Wszystko gotowe, znaki pionowe u poziome, chodniki, swiatla, ale oczywiście ktoś czegoś nie dopatrzył nie przypomniał w dokumentacji ?! Wstyd mi za takich fachowców opłacanych i moich podatków, które płacę w Lublinie. Czerwiec, ŚMIECH !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jesli miasto pozwoli tym nieudacznikom z pkp na zamkniecie w tej chwili ruchu przy budowanYm,od nowa wiqdukcie kolejowym, to będzie skandal dekady...po tym co te bałwany z pkp odwaliły z remontem linii na warszawę i z całą koleją w regionie, powinni opłacic czystym złotem wykidajłów ktorzy zbudują wiadukt wisząc w powietrzu, bez zamykania jezdni dla ruchu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A było zrobić estakadę nad torami w ciagu ul Krochmalnej - Diamentowej i zejść za Wrotkowską, a to teraz zamkną  przejazd Diamentowa bo tory trza robić, a dla przyśpieszenia pewnie  Janowska -Nadbystrzycka też zamkną. Tuba w czerwcu a co z tego jak  z Wrotkowa  to tylko pozostaje obwodnica i chajda na Rury tylko 30 km, (pieszo 3 km)   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mateusz morawiecki ogłosił w 2018 r. w trakcie wizyty w Lublinie program "kolej plus" i tak to się potoczyło....szkoda Polski...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za chwilę mistrzostwa świata w piłkę nożną a zuk nie potrafi swoich podwładnych do roboty zagonic by bylo gotowe wszystko na czas.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za to że remont torów do Warszawy stoi odpowiada rząd. Rząd PiS który obiecuje ale nie umie nic zrobić. Rząd PiS czyli kaczyńskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie spieprzenie przetargu linii nr 7 PKP w 2014 r. za Po to dawno już by się pomału kończyło
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież tam nikt nic nie sprawdza. A poza tym to kpina żeby formalności trwały tyle - jaśnie państwo pewnie strasznie zapracowani bo tyle nowych ulic się otwiera w Lublinie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP = Pięknie Ku*wa Pięknie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...