Lublin smart city.
|
|
tam wszyscy jadą szybko, jest bardzo niebezpiecznie dla pieszych, a skrzyżowanie Zelwerowicza i Poligonowej wymaga natychmiastowych świateł
|
|
jaką karę dostał sprawca wypadku? rok w zawiasach?
|
|
W Polsce zarządcy dróg wyznaczając przejścia nie zwracają uwagi na kwestie bezpieczeństwa. Często łamią przepisy w tej kwestii. To utrudnia bezpieczne zachowanie pieszym i kierowcom.
|
|
Napewno trzeba też uczulić pieszych na fakt, że jak jeden samochód sie zatrzymał przed przejściem to nie znaczy że już jest bezpiecznie i można śmiało iść przed siebie, trzeba być czujnym cały czad przechodząc przez pasy!!
|
|
Wybudowane od podstaw ulice: Poligonowa, Zelwerowicza, Wyrwasa to pokaz geniuszu inżynierii. Skrzyżowania ze światłami lub bez zamiast rond wymuszających redukcję prędkości nie pogarszając przepustowości w przeciwieństwie do świateł, idiotyczne ograniczenia prędkości: Zelwerowicza między Choinami a os. Szymanowskiego ograniczenie podniesione do 70, a przez pola Bursaków ograniczenie do 50, światła z ul. Choiny i Koncertową - działające całą dobę, a zwykłe ronda wyeliminowałyby stojące bez sensu i spalające paliwo samochody. No ale na światłach jest zarobek, na rondach średnio.
|
|
Napewno trzeba też uczulić pieszych na fakt, że jak jeden samochód sie zatrzymał przed przejściem to nie znaczy że już jest bezpiecznie i można śmiało iść przed siebie, trzeba być czujnym cały czad przechodząc przez pasy!!To prawda, ale też "objeżdżaczy" trzeba karać tak drakońsko, żeby dotarło do ich pustych głów, że tego robić nie wolno. |
|
niestety w taki sposób głupie urzędasy zaprojektowały te drogi, co w połączeniu z zupełnym brakiem fotoradarów i patroli policyjnych w tej okolicy powoduje że dla typowego przygłupa standardowa prędkość tam to 70-80 kmh...jak jedziesz zgodnie z przepisami to jeszcze ci wieśniak strąbi że za wolno...
|
|
niestety cały ten ukłąd ulic na os. Botanik został zaprojektowany jako powtórzenie sowieckiej myśli drogowej z lat 70...po prostu skopiowano dwupasmową autpstradę znaną z czubów czy czechowa i wsadzono pod bokiem budowanego nowego osiedla na kilka tysięcy ludzi...dodając do tego ilość debili za kierownicą którzy w d...pie mają przepisy, to niestety jeszcze niejedna osoba tam zginie...
|
|
Przede wszystkim najszczersze wyrazy współczucia dla Rodziny.
Następnie duże wyrazy uznania za gotowość do podjęcia inicjatywy w celu ochrony innych pieszych.
|
|
Tam powinny być kładki dla piszeych . To będą najbezpuieczniejsze rozwiązania
|
|
szybko ale bezpiecznie
|
|
Bart zdziwilbys się ilu kierowców straciło już prawo jazdy na Poligonowej, Bohaterów Września i w okolicy. Policja tam patroluje może tego nie widzisz, gdyż częściej jest to nieoznakowany radiowóz videorejestrator.
|
|
Bart zdziwilbys się ilu kierowców straciło już prawo jazdy na Poligonowej, Bohaterów Września i w okolicy. Policja tam patroluje może tego nie widzisz, gdyż częściej jest to nieoznakowany radiowóz videorejestrator.codziennie tamtędy jeżdżę od wielu miesięcy i może ze 2-3 razy faktycznie widziałem insignię na przystanku...ale to za mało, patrząc po sposobie jazdy większości kierowców |
|
Wybudowane od podstaw ulice: Poligonowa, Zelwerowicza, Wyrwasa to pokaz geniuszu inżynierii. Skrzyżowania ze światłami lub bez zamiast rond wymuszających redukcję prędkości nie pogarszając przepustowości w przeciwieństwie do świateł, idiotyczne ograniczenia prędkości: Zelwerowicza między Choinami a os. Szymanowskiego ograniczenie podniesione do 70, a przez pola Bursaków ograniczenie do 50, światła z ul. Choiny i Koncertową - działające całą dobę, a zwykłe ronda wyeliminowałyby stojące bez sensu i spalające paliwo samochody. No ale na światłach jest zarobek, na rondach średnio.Generalnie się zgadzam. Tyle że jak będzie jechal król szos, to na rondzie zwolni, ale do przejścia już znowu się do 80 zdąży rozpędzić. Więc tutaj rondo niewiele zmieni. |
|
Bohaterów Września poza skrzyżowaniem z Willową zwęzić do 1 pasa w każdą stronę, u nas kierowcy są tak tępi że ulicę o więcej niż 1 pasie w jedną stronę traktują jako przyzwolenie do nap....dalania minimum 70-80, tymczasem ta ulica nie licząc paru metrów w okolicach skrzyżowań jest większość czasu pusta, spokojnie wystarczy tam po 1 pasie w każdą stronę
|
|
masakra ile pieniedzy wyrzuca się w błoto na te kilometry asfaltu nie wiadomo po co....a można było zrobić węższą ulicę, ale za to puścić linię tramwajową do centrum... sam mieszkam na tym osiedlu i chętnie bym zrezygnował z dojazdu do pracy autem, no ale jak autobus wlecze się 40 minut bo stoi w tym samym korku co samochody...
|
|
Zarządca drogi się ewidentnie nie popisał, a za wszystko obrywają kierowcy.
|
|
Na tej drodze powinny być światła przy przejściach dla pieszych i będzie ok.
|
|
AS nie światła tylko kładki!!!
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|