Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Lublin smart city.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tam wszyscy jadą szybko, jest bardzo niebezpiecznie dla pieszych, a skrzyżowanie Zelwerowicza i Poligonowej wymaga natychmiastowych świateł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jaką karę dostał sprawca wypadku? rok w zawiasach?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Polsce zarządcy dróg wyznaczając przejścia nie zwracają uwagi na kwestie bezpieczeństwa. Często łamią przepisy w tej kwestii. To utrudnia bezpieczne zachowanie pieszym i kierowcom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Napewno trzeba też uczulić pieszych na fakt, że jak jeden samochód sie zatrzymał przed przejściem to nie znaczy że już jest bezpiecznie i można śmiało iść przed siebie, trzeba być czujnym cały czad przechodząc przez pasy!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wybudowane od podstaw ulice: Poligonowa, Zelwerowicza, Wyrwasa to pokaz geniuszu inżynierii. Skrzyżowania ze światłami lub bez zamiast rond wymuszających redukcję prędkości nie pogarszając przepustowości w przeciwieństwie do świateł, idiotyczne ograniczenia prędkości: Zelwerowicza między Choinami a os. Szymanowskiego ograniczenie podniesione do 70, a przez pola Bursaków ograniczenie do 50, światła z ul. Choiny i Koncertową - działające całą dobę, a zwykłe ronda wyeliminowałyby stojące bez sensu i spalające paliwo samochody. No ale na światłach jest zarobek, na rondach średnio.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Napewno trzeba też uczulić pieszych na fakt, że jak jeden  samochód sie zatrzymał przed przejściem to nie znaczy że już jest bezpiecznie i można śmiało iść przed siebie, trzeba być czujnym cały czad przechodząc przez pasy!!
 To prawda, ale też "objeżdżaczy" trzeba karać tak drakońsko, żeby dotarło do ich pustych głów, że tego robić nie wolno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niestety w taki sposób głupie urzędasy zaprojektowały te drogi, co w połączeniu z zupełnym brakiem fotoradarów i patroli policyjnych w tej okolicy powoduje że dla typowego przygłupa standardowa prędkość tam to 70-80 kmh...jak jedziesz zgodnie z przepisami to jeszcze ci wieśniak strąbi że za wolno...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niestety cały ten ukłąd ulic na os. Botanik został zaprojektowany jako powtórzenie sowieckiej myśli drogowej z lat 70...po prostu skopiowano dwupasmową autpstradę znaną z czubów czy czechowa i wsadzono pod bokiem budowanego nowego osiedla na kilka tysięcy ludzi...dodając do tego ilość debili za kierownicą którzy w d...pie mają przepisy, to niestety jeszcze niejedna osoba tam zginie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przede wszystkim najszczersze wyrazy współczucia dla Rodziny. Następnie duże wyrazy uznania za gotowość do podjęcia inicjatywy w celu ochrony innych pieszych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tam powinny być kładki dla piszeych . To będą najbezpuieczniejsze rozwiązania
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szybko ale bezpiecznie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bart zdziwilbys się ilu kierowców straciło już prawo jazdy na Poligonowej, Bohaterów Września i w okolicy. Policja tam patroluje może tego nie widzisz, gdyż częściej jest to nieoznakowany radiowóz videorejestrator.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bart zdziwilbys się ilu kierowców straciło już prawo jazdy na Poligonowej, Bohaterów Września i w okolicy. Policja tam patroluje może tego nie widzisz, gdyż częściej jest to nieoznakowany radiowóz videorejestrator.
 codziennie tamtędy jeżdżę od wielu miesięcy i może ze 2-3 razy faktycznie widziałem insignię na przystanku...ale to za mało, patrząc po sposobie jazdy większości kierowców
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wybudowane od podstaw ulice: Poligonowa, Zelwerowicza, Wyrwasa to pokaz geniuszu inżynierii. Skrzyżowania ze światłami lub bez zamiast rond wymuszających redukcję prędkości nie pogarszając przepustowości w przeciwieństwie do świateł, idiotyczne ograniczenia prędkości: Zelwerowicza między Choinami a os. Szymanowskiego ograniczenie podniesione do 70, a przez pola Bursaków ograniczenie do 50, światła z ul. Choiny i Koncertową - działające całą dobę, a zwykłe ronda wyeliminowałyby stojące bez sensu i spalające paliwo samochody. No ale na światłach jest zarobek, na rondach średnio.
 Generalnie się zgadzam. Tyle że jak będzie jechal król szos, to na rondzie zwolni, ale do przejścia już znowu się do 80 zdąży rozpędzić. Więc tutaj rondo niewiele zmieni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bohaterów Września poza skrzyżowaniem z Willową zwęzić do 1 pasa w każdą stronę, u nas kierowcy są tak tępi że ulicę o więcej niż 1 pasie w jedną stronę traktują jako przyzwolenie do nap....dalania minimum 70-80, tymczasem ta ulica nie licząc paru metrów w okolicach skrzyżowań jest większość czasu pusta, spokojnie wystarczy tam po 1 pasie w każdą stronę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
masakra ile pieniedzy wyrzuca się w błoto na te kilometry asfaltu nie wiadomo po co....a można było zrobić węższą ulicę, ale za to puścić linię tramwajową do centrum... sam mieszkam na tym osiedlu i chętnie bym zrezygnował z dojazdu do pracy autem, no ale jak autobus wlecze się 40 minut bo stoi w tym samym korku co samochody...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zarządca drogi się ewidentnie nie popisał, a za wszystko obrywają kierowcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na tej drodze powinny być światła przy przejściach dla pieszych i będzie ok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
AS nie światła tylko kładki!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...