Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Jest trakcja, nie ma trolejbusów. A wydali na nią miliony

Utworzony przez Biedronka, 8 września 2013 r. o 21:49 Powrót do artykułu
A Smaga jest przykładem upadku młodego obiecującego dziennikarza, który stał się zwykłym pismakiem. Ba nawet ograniczonym na temat ZTM, bo MPK mu krytykować nie wolno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do galerii przyjadą tłumy ludzi trajtkiem  ;) a parking będzie pusty jak przy każdym centrum handlowym. Fajnie by było gdyby ludzie planujący nowe linie, chociaż raz z nich skorzystali... wiem,że luksusem tam nie pachnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A połączenie Węglina  z "zagłebiem medycznym Lublina" przystanek Chodźki to co, nie będzie miał kto jeździć ? Autobusy krąża bezsensownie po Lublinie, nie ma prostych szybkich bezpośrednich połączeń, a trolejbusy jeżdżą fajnymi prostymi trasami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chybaście jakie bezmózgi czy co? A trasa Chodźki, Podzamcze, Unii Lubelskiej, Piłsudskiego, Głęboka dalej do Węglina to co - nie przyda się? Dopóki nie uruchomicie trasy, to ludzie się nie przyzwyczają i nie będą jeździć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tłumy do galerii zamek śmiechu warte w tym dziadowskim mieście dosyć już jest galerii i marketów a powstają następne i to kilka a w planach budowy następne kilka galerii i hipermarketów. Ktoś tu chyba stracił rozum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No , i klawo ... ktoś się "nachapał" i jest zadowolony ... Kolejna "lipa" jak z "ustawą śmieciową" - usta(w)ka pod kogoś ... Nawet o "ustawkach" coś się ostatnio nieśmiało pisze .... Kiedyś "usta(w)ka" kosztowała 3mln $,  teraz  "chłopaki" znaleźli tańsze rozwiązanie ... B) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolejny przykład absurdu to remont dopiero wyremontowanej ul. Jana Pawła. Nową nawierzchnię, zastępują nowszą, nowe słupy zastepują nowszymi... A niektóre drogi i słupy nie były remontowane od dziesięcioleci ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może zamiast wydawać pieniądzę w przestarzałą technologię, trzeba było pomyśleć o innowacyjnych projektach... http://www.samochodyelektryczne.org/abb_prezentuje_dzialanie_systemu_blyskawicznego_doladowania_tosa.htm  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka tygodni bez D.S...i ZTM a tu znowu powrócił wielki Smaga i jego problemy z komunikacją...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W mieście w którym znalezienie pracy graniczy z cudem budyje się galerie w których i tak juz coraz mniej ludzi kupuje ... brawo politycy !!!. Jakim trzeba być pustym żeby pozwalać na takie działania ???. Zamiast robić coś dla ludzi robi się przeciwko. BUDOWAĆ MIEJSCA PRACY A NIE WYPRZEDAWAĆ POLSKĘ !!!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto widział , żeby teraz inwestowac w druty dla trolejbusów? To sie nadaje do prokuratury ale nie tej w Polsce bo ta jest skorumpowana. Dzisiaj inwestuje sie w cng w autobusach. ktos zgarnoł grube minliony!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Równie sensowna jest tablica odjazdów 13 i 34 przy dworcu głównym PKP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ha!! Pisałem o tym od dawna. Myślicie, że stworzą nowe linie bez dodatkowych kosztów? Te nowe linie trolejbusowe  nie zastąpią obecnie istniejących linii autobusowych o dosyć sensownym przebiegu i cieszące się dużą popularnością (z peryferii do ścisłego centrum a nie na ogródki działkowe przy Unii Lubelskiej). Trzeba będzie zatrudniać dodatkowych kierowców, ZTM zapłaci za nowe wozokilometry by wozić powietrze, a to wszystko trzeba będzie sfinansować poprzez podwyżkę cen biletów. Ewentualnie skasują popularne linie by sfinansować te pożal się boże nowe trasy trolejbusów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Boskie wyswietlacze, powielają na przystankach końcowych to co widnieje na rozkładach ( z resztą każdy wtedy widzi czy pojazd stoi ). A na Kalinie ani jednego takowego :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spokojnie, projekt trakcyjny nie jest jeszcze zakończony (jest może w połowie). Myślę że jak będą wszystkie odcinki to będzi to miało ręce i nogi i nawet unii lubelskiej się b. przyda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tablica jest tez przy dworcu PKP gdzie zatrzymuje sie  150. Również pokazuje tylko godziny odjazdu 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nikt w tym całym projekcie nie połączył w szybki sposób narutowicza, głęboka z nałęczowską- kraśnicką.....paranoja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wspomniana linia 154 miałaby duży sens bo połączyłaby Węglin, LSM z Chodźkowem. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale tak poza tym, to wyświetlacze są chwalone do choleru
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja propozycja na już co 45 minut linii 154: Zana Zus - Zana - Wileńska - Głęboka - Narutowicza - Piłsudskiego-Plac Bychawski-Wolska-Ave-Unii Lubelskiej- Podzamcze-Obywatelska-Chodźki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...