To nie będzie codziennie 1/3 taboru stać bezużytecznie na zajezdni codziennie ?
|
|
dlaczego cała komunikacja miejska z okolic ul. Chodźki i Spółdzielczości Pracy jedzie tylko na ul. Śliwińskiego, a nic nie jedzie do osiedla Wieniawskiego i Moniuszki?
|
|
cyt. ,,Po zakończeniu budowy może minąć nawet kilka miesięcy, zanim na Czechów dotrą trolejbusy. Najpierw Zarząd Dróg i Mostów będzie musiał ocenić poprawność wykonania robót, później przekazać sieć trolejbusową Zarządowi Transportu Miejskiego, a potem opieka nad siecią zostanie powierzona Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu. Konieczne będą też formalności związane z przyłączeniem zasilania.''
Zapomnieliście dodać że najpierw sieć którą wiesza w ramach podwykonastwa MPK musi odebrać PRD Lubartów, więc przełożenie terminu jest oczywiste.
|
|
Cytat: "Wykonawcy pozostały także prace przy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Choiny z al. Smorawińskiego"
A gdzie w Lublinie jest takie skrzyżowanie ?
|
|
cyt. ,,Po zakończeniu budowy może minąć nawet kilka miesięcy, zanim na Czechów dotrą trolejbusy. Najpierw Zarząd Dróg i Mostów będzie musiał ocenić poprawność wykonania robót, później przekazać sieć trolejbusową Zarządowi Transportu Miejskiego, a potem opieka nad siecią zostanie powierzona Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu. Konieczne będą też formalności związane z przyłączeniem zasilania.'' Zapomnieliście dodać że najpierw sieć którą wiesza w ramach podwykonastwa MPK musi odebrać PRD Lubartów, więc przełożenie terminu jest oczywiste.[/quote] [quote]cyt. ,,Po zakończeniu budowy może minąć nawet kilka miesięcy, zanim na Czechów dotrą trolejbusy. Najpierw Zarząd Dróg i Mostów będzie musiał ocenić poprawność wykonania robót, później przekazać sieć trolejbusową Zarządowi Transportu Miejskiego, a potem opieka nad siecią zostanie powierzona Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu. Konieczne będą też formalności związane z przyłączeniem zasilania.'' Zapomnieliście dodać że najpierw sieć którą wiesza w ramach podwykonastwa MPK musi odebrać PRD Lubartów, więc przełożenie terminu jest oczywiste.Pajęczyna biurokratyczna, by MPK przejęło przez siebie zawieszoną trakcyjną sieć trolejbusową. To się dzieje na północy Lublina - a nie w Abramowicach. |
|
Cytat: "Wykonawcy pozostały także prace przy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Choiny z al. Smorawińskiego" A gdzie w Lublinie jest takie skrzyżowanie ?Spokojnie! Redaktor wybuduje - albo opisze. |
|
No jeszcze 156 rozumiem, bo jeszcze z tych Lubelskich tasiemców ma najkrótszą trasę, bo od karńcówki do krańcówki w szczycie jeździ około 35 minut. Ale 160 to już będzie prawdziwa linia turystyczno -krajoznawcza bo juź w tej chwili do osiedla Poręba jedzie po nad godzinę, a jeszcze jak ją wydłużą do Choiny to będzie od krańcówki do krańcówki jechać a bo ja wiem 1,30. Pogratulować pomysłom ZTMowi naprawdę pogratulować.
|
|
Mam nadzieję, że te "zawalidrogi" nigdy nie trafią na Czechów !!! Już mamy przykład z Czubów gdzie trolejbusy skutecznie blokują ronda, skrzyżowania i w ogóle ruch na drogach wylotowych z miasta tak jak na JPII, Nadbystrzycka, Zana itp... A w ogóle osiedle mieszkaniowe i wypoczynkowe zostało zamienione w "dżunglę" słupów i "pajęczynę" sieci !!!
|
|
Który to już raz firma z Lubartowa "wygrywa" przetarg i nie dotrzymuje terminu jego wykonania? Czy kiedyś ta firma zapłaciła jaka karę z tego tytułu?
|
|
Juz wiadomo po co są te trolejbusy, nie po to żeby wszystkie linie oprócz 151 i 156 jeździły częściej (157 zwlaszcza), tylko po to, aby inne jeździły dłużej, ale tak samo rzadko.
|
|
Mam nadzieję, że te "zawalidrogi" nigdy nie trafią na Czechów !!! Już mamy przykład z Czubów gdzie trolejbusy skutecznie blokują ronda, skrzyżowania i w ogóle ruch na drogach wylotowych z miasta tak jak na JPII, Nadbystrzycka, Zana itp... A w ogóle osiedle mieszkaniowe i wypoczynkowe zostało zamienione w "dżunglę" słupów i "pajęczynę" sieci !!!Co zabrali ci kawalek ogródka na Choinach bo myslałeś że wiecznie bedziesz urzytkować miejski teren a póżniej zasiedzenie? |
|
Przy okazji tego pseudoremontu wymalowali pasy dla pieszych prosto na drzewa na ul. Młodej Polski przy skrzyżowaniu
z Szeligowskiego (obok świateł) oraz w tym samym miejscu niepotrzebną 20 m podwójną ciągłą zabierając trzy miejsca parkingowe na ul. Młodej Polski.
Oczywiście zaprojektował to genialny architekt nadzorowany przez lubelski zarząd dróg i mostów.
|
|
Zabrali miejsca? Na skrzyżowaniu się nie parkuje! Tam często jest tak, że jedne samochody parkuję, inne czekają na zielone światło, a wjeżdżający z Szeligowskiego w osiedle nie mają jak przejechać.
|
|
Zabrali miejsca? Na skrzyżowaniu się nie parkuje! Tam często jest tak, że jedne samochody parkuję, inne czekają na zielone światło, a wjeżdżający z Szeligowskiego w osiedle nie mają jak przejechać.Jakie skrzyzowanie ? Linia ciągła kończy się w odległości 30 m od skrzyzowania (proszę wziąc metrówke i sprawdzić) ! Rozumiem że przy samych pasach się nie parkuje i na skrzyżowaniu, ale powyżej 10 m to jest idiotyczne zabierać ludziom miejsca do parkowania, których nie ma w poblizu pod dostatkiem przecież. |
|
Tak, nie ma miejsc, parkingi w stronę skarbówki, parkingi w stronę Choin, wcale nie ma miejsc. Można parkować 10 metrów od pasów, a co niektórzy to bagażnikiem na pasy wystawali. Mieszkam obok jakby co.
|
|
Który to już raz firma z Lubartowa "wygrywa" przetarg i nie dotrzymuje terminu jego wykonania? Czy kiedyś ta firma zapłaciła jaka karę z tego tytułu?A czy ktokolwiek zapłacił? Budimex za MonteCassino cisza, Strabag zapłacił jakąś śmieszna karę za plac, a wzięli kasę za roboty dodatkowe. A jakość widać np w parku po opadach deszczu. |
|
Wpisy mieszkańców są oznaczone czerwonymi cyferkami, a te od dewelo-ratuszowej agencji PR - zielonymi.
|
|
O nieszczęsnej linii 154 jeżdżącej raz na godzinę a w weekendy wcale nawet redaktorzy zapominają. Nadal będzie mieć końcowy tu gdzie teraz, czyli na Gębali-Chodżki? Tak wynika z tekstu.
|
|
O nieszczęsnej linii 154 jeżdżącej raz na godzinę a w weekendy wcale nawet redaktorzy zapominają. Nadal będzie mieć końcowy tu gdzie teraz, czyli na Gębali-Chodżki? Tak wynika z tekstu.Pierwotna trasa linii nr 154 była bardzo sensowna - bo "za jej czasów" linia ta umożliwiała sprawny przejazd między LSM'ami a rejonem szpitalnym w pobliżu ul. Jaczewskiego. Wpierw jakiś maniak zapychania przystanku przy Parku Bronowice, tłumacząc się brakiem zwrotnicy (lewokskrętu z Zygmuntowskich w Unii Lubelskiej), nie skierował linię nr 154 na Wolską i Fabryczną (zabierając ją z Alei Zygmuntowskich), ale także odwrócił jej trasę na ul. Zana (skręt z Zana Wileńską był o wiele ważniejszy od wydłużenia trasy do Gęsiej, bo takie wydłużenie mogła obsługiwać linia nr 152 przed jej zdefasonowaniem). Późniejsze skierowanie linii nr 152 oraz linii nr 154 obie te linie zmarnowało (niemalże z kretesem) - "kółeczka" w rejonie Młyńskiej wywołują wysokie koszty. Gdyby w Lublinie byli rzeczywiście lubiący Lublin Radni, to już dawno temu powołaliby miejską "komisję śledczą" do spraw tego, co z komunimacją miejską dzieje się pod dyrekcją pana Grzegorza Malca. Czegóż jednak można oczekiwać po "Nocnej Zmianie" lub gremium przez lata kierowane przez kogoś umieszczającego swe reklamy, które można by podsumować krótko: "Wakacje z Pituchą"? |
|
Za tak skandaliczne niedotrzymanie terminów miasto powinno nałożyć kary zgodnie z umową. Kiedy w końcu będzie w mieście porządek? Górki przepchnięte, każda większa budowa z ogromnymi opóźnieniami bez żadnych konsekwencji...
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|