Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Lubelscy kierowcy są prześladowani przez ratusz (bus pasy, coraz droższe strefy parkowania, brak parkingów, fatalny system sygnalizacji świetlnej, szalejąca straż miejska), a mimo tego gremialnie głosują na Żuka, więc niech nie narzekają. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelscy kierowcy są prześladowani przez ratusz (bus pasy, coraz droższe strefy parkowania, brak parkingów, fatalny system sygnalizacji świetlnej, szalejąca straż miejska), a mimo tego gremialnie głosują na Żuka, więc niech nie narzekają. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
 Bo po prostu inni kandydaci nie byli nawet śmieszni... a urągający ludzkości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowcy narzekają na korki, które sami stworzyli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wina pisowców i tyle w temacie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może jakiś dewelopek planuje postawić klocka gdzieś na Bronowickiej i zażyczył sobie te światła?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelscy kierowcy są prześladowani przez ratusz (bus pasy, coraz droższe strefy parkowania, brak parkingów, fatalny system sygnalizacji świetlnej, szalejąca straż miejska), a mimo tego gremialnie głosują na Żuka, więc niech nie narzekają. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
 Też mi się wydaje, że gdybyśmy zagłosowali nie na Żuka a na bezrobotnego ministranta z PiS, to teraz mknęłoby się po Lublinie 120km/h. Zero korków, dedykowane  i darmowe miejsce parkingowe w centrum miasta oraz miejscu zamieszkania dla każdego mieszkańca. Do tego na każdym skrzyżowaniu zielone światło paliłoby się dla wszystkich kierunków jednocześnie czyli zero korków. Sylwek to jest gość, całe życie ciężko pracuje i wie jak rozwiązywać problemy mieszkańców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaa, jak zwykle wszystkiemu winny Żuk... Przy takiej ilości samochodów jaka jest obecnie w Lublinie, żeby nie brakowało miejsc parkingowych, to trzeba by było połowę obszaru miasta zarezerwować pod parkingi... Po 2-3 auta na jedno gospodarstwo domowe... Ludzie nie znają umiaru...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro winna jest ilość samochodów to a) czemu przeprowadzono cięcia kursów MPK? b) czemu na potęgę stawiane są nowe bloki, w których zamieszkają ludzie z samochodami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidować buspas od leczynskiej do ronda przy gali. Jak ktoś zamierza skręcić z fabrycznej w prawo w stronę zamku to i tak musi stanąć na buspasie bo z środkowego pasa nikt go nie wpuści. Autobus też jeżdżą z środkowego pasa na wprost a mają buspas.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to po co? Za mało smogu!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro winna jest ilość samochodów to a) czemu przeprowadzono cięcia kursów MPK? b) czemu na potęgę stawiane są nowe bloki, w których zamieszkają ludzie z samochodami?
 To pierwsze pytanie to raczej do premiera Morawieckiego. W końcu to on oraz jego rząd przeprowadzają zmiany podatkowe za pieniądze samorządów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelscy kierowcy są prześladowani przez ratusz (bus pasy, coraz droższe strefy parkowania, brak parkingów, fatalny system sygnalizacji świetlnej, szalejąca straż miejska), a mimo tego gremialnie głosują na Żuka, więc niech nie narzekają. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
Też mi się wydaje, że gdybyśmy zagłosowali nie na Żuka a na bezrobotnego ministranta z PiS, to teraz mknęłoby się po Lublinie 120km/h. Zero korków, dedykowane  i darmowe miejsce parkingowe w centrum miasta oraz miejscu zamieszkania dla każdego mieszkańca. Do tego na każdym skrzyżowaniu zielone światło paliłoby się dla wszystkich kierunków jednocześnie czyli zero korków. Sylwek to jest gość, całe życie ciężko pracuje i wie jak rozwiązywać problemy mieszkańców.
 I jeszcze dla każdego kierowcy limit- jak potrącił w ciągu roku Max. 10 osób to bez konsekwencji...:) no bo przecież kierowca też  człowiek - słońce go może oslepic w plecy, no albo spieszy się niesamowicie...;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co tyle tych buspasów, skoro zmniejsza się liczbę kursów? Jak to wygląda: pas dla wszystkich cały zakorkowany, buspas pusty a na horyzoncie nie widać żadnego autobusu. Normalnie robienie buspasów ma uzasadnienie kiedy wykorzystywane są przez dużą liczę autobusów. A tutaj stój człowieku w korku, a obok pas pusty. Ot logika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie było swiatel na rondzie i na fabrycznej to korków też nie było
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co tyle tych buspasów, skoro zmniejsza się liczbę kursów? Jak to wygląda: pas dla wszystkich cały zakorkowany, buspas pusty a na horyzoncie nie widać żadnego autobusu. Normalnie robienie buspasów ma uzasadnienie kiedy  wykorzystywane są przez dużą liczę autobusów. A tutaj stój człowieku w korku, a obok pas pusty. Ot logika
 Bus-pasy w Kozim Grodzie wbrew pozorom nie służą poprawie komunikacji zbiorowej. Służą natomiast innym celom: 1) jako pretekst do wysępienia kasy z UE, w tym często na nowe autostrady śródmiejskie/skomunikowanie deweloperskich banków ziemi 2) będą wykorzystywane do szybkiego poruszania się przez oligarchię, którą stać na auta elektryczne po 200-300k za sztukę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie było swiatel na rondzie i na fabrycznej to korków też nie było
 tylko że piesi mieli ciężko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co tyle tych buspasów, skoro zmniejsza się liczbę kursów? Jak to wygląda: pas dla wszystkich cały zakorkowany, buspas pusty a na horyzoncie nie widać żadnego autobusu. Normalnie robienie buspasów ma uzasadnienie kiedy  wykorzystywane są przez dużą liczę autobusów. A tutaj stój człowieku w korku, a obok pas pusty. Ot logika
Bus-pasy w Kozim Grodzie wbrew pozorom nie służą poprawie komunikacji zbiorowej. Służą natomiast innym celom: 1) jako pretekst do wysępienia kasy z UE, w tym często na nowe autostrady śródmiejskie/skomunikowanie deweloperskich banków ziemi 2) będą wykorzystywane do szybkiego poruszania się przez oligarchię, którą stać na auta elektryczne po 200-300k za sztukę
 zgadza się, buspasy same w sobie są lewackie i należy z nimi walczyć w takim samym stopniu jak z deweloperami, tu jest Wolska a nie jakaś łunia łeuropejska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Światła na Bronowickiej to głupota i wyrzucenie pieniędzy. Z tej ulicy czasem przez 15 minut nikt nie wyjeżdża a wieczorem to i przez godzinę czasem. Wiem bo przyglądałem się temu dokładnie. Czy aż tak trzeba było zmieniać by dojechać do hotelu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaa, jak zwykle wszystkiemu winny Żuk... Przy takiej ilości samochodów jaka jest obecnie w Lublinie, żeby nie brakowało miejsc parkingowych, to trzeba by było połowę obszaru miasta zarezerwować pod parkingi... Po 2-3 auta na jedno gospodarstwo domowe... Ludzie nie znają umiaru...
 ile 2-3 na gospodarsrtwo ?? Człowieku, ja mam 4, a żona 2 o ile wózek na zakupy typu smart można nazwać samochodem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to po co? Za mało smogu!
 dla tego mpk kupiło stare powarszawskie ponad 10 letnie autobusy !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...