Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Kto i za ile rozbuduje Al. Racławickie? Dzisiaj poznaliśmy oferty chętnych firm

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 20 stycznia 2020 r. o 11:41 Powrót do artykułu
dopłacać 17 mln złotych za 10 m-cy dodatkowej gwarancji to bezsens, brać najtańszego, lokalny polski wykonawca a nie hiszpański Budimex
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
19.01.1947 r. - odbyły się sfałszowane przez przez stalinowskie władze komunistyczne wybory do Sejmu Ustawodawczego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oby tylko nie Lubartów, Starbag mieści się w cenie to nawet nie powinni się zastanawiać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale doplacić 300tys  za 10 m-cy gwarancji to już chyba warto się zasanowić?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oby tylko nie Lubartów,  Starbag mieści się w cenie to nawet nie powinni się zastanawiać.
 Strabag, nie Starbag...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dopłacać 17 mln złotych za 10 m-cy dodatkowej gwarancji to bezsens, brać najtańszego, lokalny polski wykonawca a nie hiszpański Budimex
 Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem tekst, tylko jedna firma zaoferowała krótkszą gwarę, a nie wszystkie oprócz Budimexu 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wygra Strabag,bo ma największe doświadczenie w przekonywaniu ratuszowych decydentów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale doplacić 300tys  za 10 m-cy gwarancji to już chyba warto się zasanowić?
 zwłaszcza biorąc pod uwagę dotychczasowe dzieła ,,lubartowa'' to nie ma nad czym sie zastanawiać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie firmy dały taką samą gwarancję . Nie wiem po co pisać takie bzdury. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znowu buspasy. Widać, że Żuk nie ma pojęcia jak odkorkować miasto. Budują bus pasy na DDM, powstaje korek. Mają jeździć autobusy, ZTM obcina kursy. To idealne podsumowanie rządów łysego w Lublinie. Ale i tak zaraz się znajdą jego zwolennicy, dla których odnawianie dziurawych ulic sprzed 40 lat to wielkie wow, a prawdziwy rozwój miasta leży.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba będą oddawali nowe bloki przy Al. Raclawickich.?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuk wizje nowoczesnych miastach czerpie z ksiazek z lat 80tych. Facet nie nadaje sie na nowe czasy i nowe wyzwania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto zbuduje ? - zaprzyjaźniona firma , za ile zbuduje ? - za tyle ile było uzgodnione przy koniaczku i ośmiorniczkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czekam na remont z niecierpliwością!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do wszystkich piswskich trolli oczerniających Żuka, proszę pokażcie co zrobił prezydent Pruszkowski przez małe "p". Za kadencji żuka Lublin zmienił się nie do poznania, i mówi to każdy kto odwiedza to miasto po dłuższym czasie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję nie poszerzać, tylko budować wzwyż. Na całej długości zbudować estakadę, jak w centrach amerykańskich miast, i po niej puścic komunikację miejską wraz ze ścieżkami pedałowników po obu stronach. W ten sposób zachowane zostaną drzewa, a komunikacja przestanie stać w korku. Estakada przed Lipową powinna się wznosić wyżej i ponad dachami budynków przejśc nas Starym Miastem i Zamkiem, a potem wpiąć się w Al. Tysiąclecia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To zupełnie nieistotne kto "wygra" bo te firmy i tak podzielą się podwykonawstwem. W Lublinie tylko te 3 firmy pełną dyżur i za każdym razem wygrywa kolejna firma i się to wszystko kręci. Efekt jest taki że wszelkie dane jasno pokazują ze budowa 1 km nowej drogi w Polsce kosztuje więcej niż w zachodniej Europie i to w terenie dużo trudniejszym niż płaskim. To chyba o czymś świadczy bo koszty pracy w Polsce są 3-4 razy niższe. Za PO pieniędzy nie ma i nie będzie , bo pieniądze są już na koncie znajomego królika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Towarzystwa dla Natury i Człowieka znane tylko z tego, żeby być anty wszystkim inwestycjom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuk wizje nowoczesnych miastach czerpie z ksiazek z lat 80tych. Facet nie nadaje sie na nowe czasy i nowe wyzwania.
Lublin jest zamieniany w farsę miasta (zwłaszcza dużego). Tak będzie go łatwiej traktować jako część Muzeum Lubelskiego - taką ekspozycję "na świeżym powietrzu".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To zupełnie nieistotne kto "wygra" bo te firmy i tak podzielą się podwykonawstwem.  W Lublinie tylko te 3 firmy pełną dyżur i za każdym razem wygrywa kolejna firma i się to wszystko kręci. Efekt jest taki że wszelkie dane jasno pokazują ze budowa 1 km nowej drogi w Polsce kosztuje więcej niż w zachodniej Europie i to w terenie dużo trudniejszym niż płaskim.   To chyba o czymś świadczy bo koszty pracy w Polsce są 3-4 razy niższe.  Za PO pieniędzy nie ma i nie będzie , bo pieniądze są już na koncie znajomego królika.
 Niestety przez rozdawnictwo rządów PIS ceny materiałów budowlanych szybują w górę jak szalone...tak swoją drogą w europie zachodniej mamy rówież nieco inny klimat na co też warto wziąc poprawkę będąc obiektywnym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 6

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.