A na Zana zakupią autobusy terenowe?! Czy niedługo kursy kończyćsię będą pod politechniką?
|
|
Brawo Panie Prezydencie - trzeba działać. Nie przejmować się PIS-owskimi trollami!
|
|
A na Zana zakupią autobusy terenowe?! Czy niedługo kursy kończyćsię będą pod politechniką?jeśli na Zana autobusy terenowe, to na racławickie na podwoziu gąsiennicowym :) to dopiero będzie wyróżnik i atrakcja turystyczna miasta - autobus miejski na podwoziu transportera opancerzonego! :) |
|
Nie ma to jak szydzić z własnego podwórka...brak słow!A na Zana zakupią autobusy terenowe?! Czy niedługo kursy kończyćsię będą pod politechniką?jeśli na Zana autobusy terenowe, to na racławickie na podwoziu gąsiennicowym :) to dopiero będzie wyróżnik i atrakcja turystyczna miasta - autobus miejski na podwoziu transportera opancerzonego! :) |
|
100 mln PÓjdzie PO to, żeby kanalizacja w łunia rezidens nie będzie się zapychała.
|
|
Wiosna 2020 będzie ostatnią wiosną Alei Raclawickich, zielonych, ze szpalerami drzew, takich znanych od 100 lat. Po przebudowie szpalery drzew zastąpią szpalery słupów, a nad jedzdnia pojawi się pajęczyna drutów przesłaniajaca niebo. Amatorzy i zawodowi fotografowie, nie przegabcie ostatniej wiosny Al. Raclawickich.
|
|
Wiosna 2020 będzie ostatnią wiosną Alei Raclawickich, zielonych, ze szpalerami drzew, takich znanych od 100 lat. Po przebudowie szpalery drzew zastąpią szpalery słupów, a nad jedzdnia pojawi się pajęczyna drutów przesłaniajaca niebo. Amatorzy i zawodowi fotografowie, nie przegabcie ostatniej wiosny Al. Raclawickich.no z takim podejsciem to chyba nadal powinniśmy jeździć konno. Remont jest niezbędny i wszyscy o tym wiedzą oprócz grupki "ekologów". |
|
jak zapowiadają 15 miesięcy utrudnień, to znaczy, że będzie ich przynajmniej 30.. jak z koleją
|
|
Dobrze, że udało się zmnaiejszyć ilość drzew do wycięcia jednak remont jest konieczny
|
|
"Jak pojadą autobusy i trolejbusy? Zarząd Transportu Miejskiego wnioskuje o to, żeby odnawiane ulice wraz z ich przecznicami (al. Kraśnicką, al. Warszawską, al. Sikorskiego, ul. Sowińskiego, al. Długosza oraz ul. Okopową) były przejezdne dla komunikacji miejskiej przez cały czas trwania robót. Nie ma jednak pewności, czy tak będzie, a firmy starające się o kontrakt na przebudowę miały uwzględnić w swojej wycenie również koszty objazdów komunikacji miejskiej i unieruchomienia trolejbusów." - No w obecnym kryzysie taborowym( odejście Warbusa, które poniekąd cudem udało się po części załatać m.in sprowadzając 28 pojazdów standardowych wycofanych z eksploatacji z Warszawy, jednak deficyt 20 przegubowych pojazdów odbija się nadal na warunkach jazdy - są godziny szczytu i poranne, gdzie autentycznie ściski w pojazdach są duże, można powiedzieć, że lawina utrudnień w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej ruszyła właśnie wraz z incydentem z Warbusem) to raz oraz obcinaniu częstotliwości kursowania to dwa( przypomnijmy, że o 28 milionów mniej w tym roku miasto przeznaczy na komunikację miejską, stąd cięcia) to w takiej sytuacji, jeśli jeszcze główne arterie komunikacyjne miałyby być wyłączone z ruchu na 15 miesięcy to definitywnie może zaszkodzić funkcjonowaniu transportu zbiorowego i jeszcze bardziej pogorszyć warunki przewozowe a co za tym idzie definitywny wzrost popularności komunikacji samochodowej kosztem transportu zbiorowego - a przypomnieć należy także ile komunikacja miejska straciła chociażby na odcięciu Krakowskiego Przedmieścia( bo unia wymyśliła sobie majestatyczny deptaczek, szkoda tylko, że niefunkcjonalny ni cholery - definitywnie trzeba zamontować tam przystanki mpk( jeden przy poczcie, drugi na przeciwko - ciężko mi sprecyzować w którym dokładnie miejscu), dokonać inżynierii drogowej w taki sposób by jedynie pojazdy MPK( linie 3,4,7,13,55 i nocne mogły tamtędy jeździć oraz taksówki, w tym wyznaczyć dla nich kilka miejsc postojowych - tyle). "Na jezdni Al. Racławickich wyznaczone mają być buspasy (w obu kierunkach), a sama jezdnia ma być poszerzana o dodatkowe pasy ruchu dla kierowców skręcających na skrzyżowaniach. Z obu stron jezdni mają powstać drogi rowerowe." -Na buspasy to akurat bym nie psioczył, a bardziej na te ścieżki ścieżki/trakty pieszo-rowerowe - nie mając miejsca, gdzie to wyznaczyć nie da rady nic zrobić jak tylko wcisnąć je likwidując duże połacie terenów zielonych, w tym drzew. Ja współczuję mieszkańcom bloków zlokalizowanych przy samej jezdni al. Racławickich - taką autostradę jaką będą mieć pod oknami to się w głowie nie mieści - niegdyś widok na drzewa i więcej prywatności, po modernizacji jeno więcej asfaltu, ścieżki rowerowe i piesze i nic więcej i pewnie nowe lampy LED oczywiście trupio-bladego, depresyjnego koloru białego jakby bardziej słonecznego nie było, dającego klimat i poczucie nastroju, ciepła. "Na Lipowej też przewidziane są buspasy, nie będzie za to dróg rowerowych, bo zabrakło już na nie miejsca" - no szkoda bardzo, ciekawe gdzie te drogi rowerowe by przebiegały? może przez cmentarz, slalomem miedzy grobami? No wolne żarty. Nie ma jak je wyznaczyć z prostej przyczyny - ul. Lipowa jest za wąska by przeprowadzać na niej inżynieryjne, drogowe rewolucje
|
|
Wiosna 2020 będzie ostatnią wiosną Alei Raclawickich, zielonych, ze szpalerami drzew, takich znanych od 100 lat. Po przebudowie szpalery drzew zastąpią szpalery słupów, a nad jedzdnia pojawi się pajęczyna drutów przesłaniajaca niebo. Amatorzy i zawodowi fotografowie, nie przegabcie ostatniej wiosny Al. Raclawickich.Od jakich stu lat... w '39 to tam były tylko dwumetrowe drzewka... pooglądaj sobie zdjęcia archiwalne, te drzewa nie są tak stare jak się wydaje. Duże, ładne, wyrośnięte, ale nie są stare. |
|
Nie obrońca tylko myślący samodzielnie. Wiem, że to dla Ciebie nowość.Obrońca Pruszkowskiego się znalazł, ale podróżować miał za co :)Do wszystkich piswskich trolli oczerniających Żuka, proszę pokażcie co zrobił prezydent Pruszkowski przez małe "p". Za kadencji żuka Lublin zmienił się nie do poznania, i mówi to każdy kto odwiedza to miasto po dłuższym czasieKoluniu, przede wszystkim jedna sprawa. I mówię to całkiem poważnie. Zanim oskarżysz kogoś o trolling sprawdź jego znaczenie. Po drugie odrób lekcje w kwestii kiedy pierwsze wypłaty z UE trafiły do kasy miasta, a kiedy skończył urzędować Pruszkowski. Jeśli daty Ci się pokryją, stawiam kratę wódki. |
|
Zuk wizje nowoczesnych miastach czerpie z ksiazek z lat 80tych. Facet nie nadaje sie na nowe czasy i nowe wyzwania.Nie potrafisz zwyczajnie skomentować wyrażając swoją opinię, tylko od razu pisiurskie wynurzenia :( Wstyd, ale cóż, takie są pisiury :( |
|
Remont tak, ale ta wycinka drzew?? I te buspasy przy równoczesnym zmniejszeniu ilości kursów komunikacji, to naprawdę przegięcie. Pojazd jedzie raz na pół godziny i potrzebuje buspasa :( Już lepsze by były tramwaje, przynajmniej "chudsze". Ale jak po remoncie chodzi o zakorkowanie ulicy, to będzie, na pewno!Wiosna 2020 będzie ostatnią wiosną Alei Raclawickich, zielonych, ze szpalerami drzew, takich znanych od 100 lat. Po przebudowie szpalery drzew zastąpią szpalery słupów, a nad jedzdnia pojawi się pajęczyna drutów przesłaniajaca niebo. Amatorzy i zawodowi fotografowie, nie przegabcie ostatniej wiosny Al. Raclawickich.no z takim podejsciem to chyba nadal powinniśmy jeździć konno. Remont jest niezbędny i wszyscy o tym wiedzą oprócz grupki "ekologów". |
|
robić tą drogę trzeba, w ramach oszczedności można zrobić nowy asfalt na Zana
|
|
Ciekawe czy kiedykolwiek, jakikolwiek lubelski ratuszowy idiota wpadnie na to, że bus pas nie musi być całodobowy? Tak, są takie rozwiazania komunikacyjne w Polsce.
|
|
Wyciąć park Sasi i zrobić tam parking.
|
|
autostrady z Racławickich nie zrobią. A zrobią tam wąskie gardło dla osobowych wydzielając buspasy, co nie polepszy komfortu jazdy zdezelowanymi autobusami. Gdyby tak dołożyli po jednym pasie bo chodniki i trawniki są tam szerokie-to by coś rozwiązało, a tak-będzie może o równo ale nie szybciej.
|
|
Kontrowersyjny to jest brak remontu tej ulicy - głównej osi Śródmieścia - do tej pory, co kompromituje do dziś wizerunek naszego miasta, podobnie jak obraz Podzamcza i terenów wokół PKP. Pytanie czyje interesy reprezentuje wspomniane w artykule Towarzystwo, które próbuje zablokować najważniejsze wizerunkowo lubelskie inwestycje związane z powstaniem nowego dworca metropolitarnego oraz Alei Racławickich właśnie?
|
|
Kontrowersyjny to jest brak remontu tej ulicy - głównej osi Śródmieścia - do tej pory, co kompromituje do dziś wizerunek naszego miasta, podobnie jak obraz Podzamcza i terenów wokół PKP. Pytanie czyje interesy reprezentuje wspomniane w artykule Towarzystwo, które próbuje zablokować najważniejsze wizerunkowo lubelskie inwestycje związane z powstaniem nowego dworca metropolitarnego oraz Alei Racławickich właśnie?Zgadzam się w 100%. Przeciez ta ulica swoim stnem ż prosi się o remont i nie jestem wstanie zrozumieć ludz którym to nie pasuje, jao użytkownik samochodu mam jedynie nadzieję, że buspasy nie ograniczą w znaaczny spób przepustowości dla osobówek, a może uda się wypracować jakieś kompromisowe rozwiązanie |
Strona 3 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|