Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nieźli figlarze pracują w tym ZTM-ie. Ograniczają i tak już mocno ograniczoną komunikację miejską.
_DebiliX_ - jak patrzę na twoje wpisy, to jestem przekonany, że da się ograniczać ograniczone...
19
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nieźli figlarze pracują w tym ZTM-ie. Ograniczają i tak już mocno ograniczoną komunikację miejską.
_DebiliX_ - jak patrzę na twoje wpisy, to jestem przekonany, że da się ograniczać ograniczone...
   Ale ma tu rację... Już teraz komunikacja miejska kursuje jak PKS...
-10
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W 2015 bodajże roku miała miejsce pierwsza podwyżka cen biletów - normalne 30-minutowe wzrosły z 2,80zł na 3,20zł a ulgowe z 1,40zł na 1,60zł. Tłumaczono to wówczas tym, że potrzeba więcej środków na dokonywanie zmian w siatce połączeń, uruchamianie dodatkowych kursów, tworzenie nowych połączeń - poniekąd coś z tego było, trochę się zmieniło. W 2017 bodajże roku wprowadzono zasadę, że osoby do 16 roku życia i osoby po 65 roku życia będą jeździły za darmo. Efekt tych zmian był taki, że wzrosła liczba pasażerów niepłacących za bilety( a tym samym nie przynoszących wartości dodatniej - bo nie ma z nich wpływu z biletów). Ubyło zaś pasażerów płacących za bilety. Niebawem nadciąga na jesieni kolejna "rewolucja" biletowa, która jest niczym innym jak podwyżką cen biletów - nie dość, że 30 minutowy bilet normalny i ulgowy, ważny na całą trasę przejazdu zniknie( co jest złym posunięciem, bo te bilety się sprawdzały optymalnie) to uległ on rozbiciu na dwa niekorzystne - bilet 15-minutowy( który nie daje gwarancji na to, żeby przejechać na nim 5-7 przystanków mieszcząc się w czasie i jest ryzyko, że trzeba będzie zapłacić za kolejny) za 2,80zł( ulgowy 1,40zł) i bilet 40-minutowy za 3,60(ulgowy 1,80zł) który z kolei jest nieopłacalny( bo czas z tego biletu nie będzie w pełni dobrze wykorzystany, a poza tym jest drogi). Wprowadzono możliwość "płacisz tyle ile jedziesz", ale tak naprawdę ceny za takie przejazdy będą porównywalne ze skasowaniem tradycyjnego biletu papierowego, bo nie oszukujmy się transportem zbiorowym 2-3 przystanków się nie jeździ ale 5, 7 a nawet więcej. Płacenie za bilety kartą bankową to bezsens - kartę taką można zgubić( i wtedy jest problem, bo to nie to samo co zgubić przejazdówkę, choć i takiej karty byłoby szkoda stracić) albo ktoś może ją ukraść, a poza tym doświadczenia innych miast pokazały, że opłatę za przejazd naliczono podwójnie albo nie naliczyło wcale - więc technologia zawodzi, trzeba mieć to na uwadze. Z kolei bawienie się w aplikacje jakieś to komu to potrzebne? Tradycyjnie dużo wygodniej i prościej, kupujesz bilet w kiosku lub biletomacie wolnostojącym czy mobilnym, kasujesz w pojeździ, siadasz( jak jest miejsce siedzące) i jedziesz, a jak masz przejazdówkę( dotyczy wszystkich linii) podładowaną to biletu kupować nie musisz. Kolejne podwyżki cen biletów nie zachęcą ludzi do wybrania komunikacji miejskiej jako środka transportu, a spowodują, że pojazdy będą świecić pustkami( a przepraszam, zostaną ci pasażerowie, którzy dostali darmowe przejazdy). Ludzie nie chcą tyle płacić za bilety, to jest nieporozumienie. Ostatnie kilka lat ponadto pokazało, że główne zmiany jakie zachodziły w komunikacji miejskiej to było wydłużanie wybranymi lub wszystkimi kursami linii do gmin ościennych( bo wiadomo gmina dopłaca to ma), natomiast jeśli chodzi o zwiększanie częstotliwości kursowania, wydłużanie linii komunikacji miejskiej, tworzenie nowych połączeń to tutaj było słabo, bo niestety ale nie ma na to kasy, nawet jeśli są chęci. Unia Europejska nie jest od tego by organizować transport w mieście, ona tylko wspomoże w kwestii zakupu nowego taboru, na trakcję trolejbusową da pieniądze, pętle autobusowe odnowi, natomiast na podwyższanie częstotliwości kursowania pojazdów, tworzenie nowych połączeń, wydłużanie tras linii tu potrzeba wszędzie środków własnych miasta, a z tym jak było krucho tak nadal jest. Darmowe przejazdy w niczym tu nie pomagają, przeciwnie powodują marazm i stagnację jak wpływy z biletów topnieją. Dlatego powinno się zwolnić od opłat dzieci do 5 roku życia( a nie do 16 roku) i osoby po 75 roku życia( a nie po 65 roku) przy jednoczesnej obniżce(dużej) cen biletów - do poziomu - 2,40zł(normalny) i 1,20zł(ulgowy)( w ogóle najlepiej by było, gdyby normalny kosztował 2,00zł a ulgowy 1,00zł), oczywiście 30 minutowe. Wtedy popyt na transport zbiorowy by wzrósł niezależnie od wieku, bo ludzie widzieliby, że się to im opłaca po takich cenach, mimo niskich cen doszłoby do szybszego odbicia po pandemicznego, wpływy z biletów wzrosłyby, a dzięki temu byłby możliwy pomyślny rozwój połączeń, uruchamianie częstotliwości, wydłużanie tras. Wyłączeniem określonych grup wiekowych od płacenia za bilety i podwyższaniem cen biletów nikogo się nie zachęci. Socjalistyczna polityka w funkcjonowaniu transportu zbiorowego szkodzi jej aniżeli sprzyja pomyślnemu rozwojowi.
-17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
(...) Niebawem nadciąga na jesieni kolejna "rewolucja" biletowa, która jest niczym innym jak podwyżką cen biletów - nie dość, że 30 minutowy bilet normalny i ulgowy, ważny na całą trasę przejazdu zniknie( co jest złym posunięciem, bo te bilety się sprawdzały optymalnie) to uległ on rozbiciu na dwa niekorzystne - bilet 15-minutowy( który nie daje gwarancji na to, żeby przejechać na nim 5-7 przystanków mieszcząc się w czasie i jest ryzyko, że trzeba będzie zapłacić za kolejny) za 2,80zł( ulgowy 1,40zł) i bilet 40-minutowy za 3,60(ulgowy 1,80zł) który z kolei jest nieopłacalny( bo czas z tego biletu nie będzie w pełni dobrze wykorzystany, a poza tym jest drogi). Wprowadzono możliwość "płacisz tyle ile jedziesz", ale tak naprawdę ceny za takie przejazdy będą porównywalne ze skasowaniem tradycyjnego biletu papierowego, bo nie oszukujmy się transportem zbiorowym 2-3 przystanków się nie jeździ ale 5, 7 a nawet więcej. Płacenie za bilety kartą bankową to bezsens - kartę taką można zgubić( i wtedy jest problem, bo to nie to samo co zgubić przejazdówkę, choć i takiej karty byłoby szkoda stracić) albo ktoś może ją ukraść, a poza tym doświadczenia innych miast pokazały, że opłatę za przejazd naliczono podwójnie albo nie naliczyło wcale - więc technologia zawodzi, trzeba mieć to na uwadze. Z kolei bawienie się w aplikacje jakieś to komu to potrzebne? Tradycyjnie dużo wygodniej i prościej, kupujesz bilet w kiosku lub biletomacie wolnostojącym czy mobilnym, kasujesz w pojeździ, siadasz( jak jest miejsce siedzące) i jedziesz, a jak masz przejazdówkę( dotyczy wszystkich linii) podładowaną to biletu kupować nie musisz. Kolejne podwyżki cen biletów nie zachęcą ludzi do wybrania komunikacji miejskiej jako środka transportu, a spowodują, że pojazdy będą świecić pustkami( a przepraszam, zostaną ci pasażerowie, którzy dostali darmowe przejazdy). Ludzie nie chcą tyle płacić za bilety, to jest nieporozumienie. Ostatnie kilka lat ponadto pokazało, że główne zmiany jakie zachodziły w komunikacji miejskiej to było wydłużanie wybranymi lub wszystkimi kursami linii do gmin ościennych( bo wiadomo gmina dopłaca to ma), natomiast jeśli chodzi o zwiększanie częstotliwości kursowania, wydłużanie linii komunikacji miejskiej, tworzenie nowych połączeń to tutaj było słabo, bo niestety ale nie ma na to kasy, nawet jeśli są chęci. Unia Europejska nie jest od tego by organizować transport w mieście, ona tylko wspomoże w kwestii zakupu nowego taboru, na trakcję trolejbusową da pieniądze, pętle autobusowe odnowi, natomiast na podwyższanie częstotliwości kursowania pojazdów, tworzenie nowych połączeń, wydłużanie tras linii tu potrzeba wszędzie środków własnych miasta, a z tym jak było krucho tak nadal jest. Darmowe przejazdy w niczym tu nie pomagają, przeciwnie powodują marazm i stagnację jak wpływy z biletów topnieją. Dlatego powinno się zwolnić od opłat dzieci do 5 roku życia( a nie do 16 roku) i osoby po 75 roku życia( a nie po 65 roku) przy jednoczesnej obniżce(dużej) cen biletów - do poziomu - 2,40zł(normalny) i 1,20zł(ulgowy)( w ogóle najlepiej by było, gdyby normalny kosztował 2,00zł a ulgowy 1,00zł), oczywiście 30 minutowe. Wtedy popyt na transport zbiorowy by wzrósł niezależnie od wieku, bo ludzie widzieliby, że się to im opłaca po takich cenach, mimo niskich cen doszłoby do szybszego odbicia po pandemicznego, wpływy z biletów wzrosłyby, a dzięki temu byłby możliwy pomyślny rozwój połączeń, uruchamianie częstotliwości, wydłużanie tras. Wyłączeniem określonych grup wiekowych od płacenia za bilety i podwyższaniem cen biletów nikogo się nie zachęci. Socjalistyczna polityka w funkcjonowaniu transportu zbiorowego szkodzi jej aniżeli sprzyja pomyślnemu rozwojowi.
Przebrnąłem - z trudem - przez cały twój wywód  Widzę, że patrzysz tylko przez pryzmat końca własnego nosa. Zgodzę się za to z podsumowaniem: "Socjalistyczna polityka w funkcjonowaniu transportu zbiorowego szkodzi jej aniżeli sprzyja pomyślnemu rozwojowi". W kwestii bezgotówkowych płatności nie masz kompletnie racji - wybierz się gdzieś, gdzie takie rozwiązanie funkcjonuje i zobaczysz, jak często ludzie z tego korzystają. Nikt przy tym z kartonikowych biletów nie rezygnuje, ba, w takiej np. Warszawie możesz zapłacić bezgotówkowo, ale kartonik i tak możesz dostać. A przejazdy czasowe mają sens, choć opór przy ich wprowadzaniu pojawia się niemal zawsze.  
14
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przebrnąłem - z trudem - przez cały twój wywód
Wywód? Brednie, wklejane po raz 10 te same brednie istoty człekoształtnej  z epoki kamienia łupanego.Istoty, której rozwój umysłowy osiągnął właśnie poziom skomplikowania budowy drewnianego narzędzia używanego kiedyś do omłotów, czyli cepa.
10
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W 2015 bodajże roku miała miejsce pierwsza podwyżka cen biletów - normalne 30-minutowe wzrosły z 2,80zł na 3,20zł a ulgowe z 1,40zł na 1,60zł. Tłumaczono to wówczas tym, że potrzeba więcej środków na dokonywanie zmian w siatce połączeń, uruchamianie dodatkowych kursów, tworzenie nowych połączeń - poniekąd coś z tego było, trochę się zmieniło. W 2017 bodajże roku wprowadzono zasadę, że osoby do 16 roku życia i osoby po 65 roku życia będą jeździły za darmo. Efekt tych zmian był taki, że wzrosła liczba pasażerów niepłacących za bilety( a tym samym nie przynoszących wartości dodatniej - bo nie ma z nich wpływu z biletów). Ubyło zaś pasażerów płacących za bilety. Niebawem nadciąga na jesieni kolejna "rewolucja" biletowa, która jest niczym innym jak podwyżką cen biletów - nie dość, że 30 minutowy bilet normalny i ulgowy, ważny na całą trasę przejazdu zniknie( co jest złym posunięciem, bo te bilety się sprawdzały optymalnie) to uległ on rozbiciu na dwa niekorzystne - bilet 15-minutowy( który nie daje gwarancji na to, żeby przejechać na nim 5-7 przystanków mieszcząc się w czasie i jest ryzyko, że trzeba będzie zapłacić za kolejny) za 2,80zł( ulgowy 1,40zł) i bilet 40-minutowy za 3,60(ulgowy 1,80zł) który z kolei jest nieopłacalny( bo czas z tego biletu nie będzie w pełni dobrze wykorzystany, a poza tym jest drogi). Wprowadzono możliwość "płacisz tyle ile jedziesz", ale tak naprawdę ceny za takie przejazdy będą porównywalne ze skasowaniem tradycyjnego biletu papierowego, bo nie oszukujmy się transportem zbiorowym 2-3 przystanków się nie jeździ ale 5, 7 a nawet więcej. Płacenie za bilety kartą bankową to bezsens - kartę taką można zgubić( i wtedy jest problem, bo to nie to samo co zgubić przejazdówkę, choć i takiej karty byłoby szkoda stracić) albo ktoś może ją ukraść, a poza tym doświadczenia innych miast pokazały, że opłatę za przejazd naliczono podwójnie albo nie naliczyło wcale - więc technologia zawodzi, trzeba mieć to na uwadze. Z kolei bawienie się w aplikacje jakieś to komu to potrzebne? Tradycyjnie dużo wygodniej i prościej, kupujesz bilet w kiosku lub biletomacie wolnostojącym czy mobilnym, kasujesz w pojeździ, siadasz( jak jest miejsce siedzące) i jedziesz, a jak masz przejazdówkę( dotyczy wszystkich linii) podładowaną to biletu kupować nie musisz. Kolejne podwyżki cen biletów nie zachęcą ludzi do wybrania komunikacji miejskiej jako środka transportu, a spowodują, że pojazdy będą świecić pustkami( a przepraszam, zostaną ci pasażerowie, którzy dostali darmowe przejazdy). Ludzie nie chcą tyle płacić za bilety, to jest nieporozumienie. Ostatnie kilka lat ponadto pokazało, że główne zmiany jakie zachodziły w komunikacji miejskiej to było wydłużanie wybranymi lub wszystkimi kursami linii do gmin ościennych( bo wiadomo gmina dopłaca to ma), natomiast jeśli chodzi o zwiększanie częstotliwości kursowania, wydłużanie linii komunikacji miejskiej, tworzenie nowych połączeń to tutaj było słabo, bo niestety ale nie ma na to kasy, nawet jeśli są chęci. Unia Europejska nie jest od tego by organizować transport w mieście, ona tylko wspomoże w kwestii zakupu nowego taboru, na trakcję trolejbusową da pieniądze, pętle autobusowe odnowi, natomiast na podwyższanie częstotliwości kursowania pojazdów, tworzenie nowych połączeń, wydłużanie tras linii tu potrzeba wszędzie środków własnych miasta, a z tym jak było krucho tak nadal jest. Darmowe przejazdy w niczym tu nie pomagają, przeciwnie powodują marazm i stagnację jak wpływy z biletów topnieją. Dlatego powinno się zwolnić od opłat dzieci do 5 roku życia( a nie do 16 roku) i osoby po 75 roku życia( a nie po 65 roku) przy jednoczesnej obniżce(dużej) cen biletów - do poziomu - 2,40zł(normalny) i 1,20zł(ulgowy)( w ogóle najlepiej by było, gdyby normalny kosztował 2,00zł a ulgowy 1,00zł), oczywiście 30 minutowe. Wtedy popyt na transport zbiorowy by wzrósł niezależnie od wieku, bo ludzie widzieliby, że się to im opłaca po takich cenach, mimo niskich cen doszłoby do szybszego odbicia po pandemicznego, wpływy z biletów wzrosłyby, a dzięki temu byłby możliwy pomyślny rozwój połączeń, uruchamianie częstotliwości, wydłużanie tras. Wyłączeniem określonych grup wiekowych od płacenia za bilety i podwyższaniem cen biletów nikogo się nie zachęci. Socjalistyczna polityka w funkcjonowaniu transportu zbiorowego szkodzi jej aniżeli sprzyja pomyślnemu rozwojowi.
 Kolejny wysryw gębosraja.
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nieźli figlarze pracują w tym ZTM-ie. Ograniczają i tak już mocno ograniczoną komunikację miejską.
 _DebiliX_ - jak patrzę na twoje wpisy, to jestem przekonany, że da się ograniczać ograniczone...
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nieźli figlarze pracują w tym ZTM-ie. Ograniczają i tak już mocno ograniczoną komunikację miejską.
 Przecież ty, jako zamiejscowy i tak nie skorzystasz z MPK, tylko władujesz się do centrum, żeby zaparkować na chodniku. XD
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nieźli figlarze pracują w tym ZTM-ie. Ograniczają i tak już mocno ograniczoną komunikację miejską.
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nieźli figlarze pracują w tym ZTM-ie. Ograniczają i tak już mocno ograniczoną komunikację miejską.
  Przecież ty, jako zamiejscowy i tak nie skorzystasz z MPK, tylko władujesz się do centrum, żeby zaparkować na chodniku. XD
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.