Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Niedawno powstały tu nowe przystanki. Ale żaden autobus już tędy nie jeździ

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 listopada 2019 r. o 12:02 Powrót do artykułu
linia 25 kursuje bardzo rzadko, to nie jest dobre rozwiązanie, może linia 6, 157
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapytajcie Japolana. To prawdziwy komunikacyjny omnibus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie macie skojarzenia, bo ja ze słowami, niegospodarność, prawko karne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w tym mieście jest wiele nowych ulic z miejscami na przystanki ale tam nikt autobusu nigdy nie widział..np..na Czechowie jest fajna ulica Zelwerowicza i tam też żaden autobus nie jeździ..mam na myśli odcinek od Choiny do Koncertowej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No proszę a jak kilka razy pisałam do dyrektora MPKz prośbą o wiatę nawet taką z odzysku już nie mówiąc o nowej żeby postawić na Uni Lubelskiej na przystanku Stolarska gdzie ludzie korzystali z przystanku to zawsze mi podpisywali że nie ma na to ani pieniędzy ani wiat. A tu się jednak okazuje że stawia się je tam gdzie są niepotrzebne. Draństwo!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wydluzyc i zmienic trase 152, obecnie po skroceniu jej trasa ta jest tak malo popularna , co z latwoscia mozna zaoobserwowac po pustych trolejbusach. Niech jezdzi jak kiedys z Abramowic na Porebe wlasnie przez nowa Wyscigowa, skrecajac z Kunickiego na nowa trase, pozniej Wrotkowska, Krochmalna do Dworca PKP skad po obecnej trasie na os. Poreba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żukowszczyzna jako synonim tandety i byle jakości
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
25 to linia która obsługuje szkołę w Zemborzycach oraz dzielnice nad zalewem. Jest stanowczo za rzadko! powinna być minimum 2 razy częściej w godzinach 6-18!!!. Kolejna rzecz to kwestia linii 6... Dlaczego nie jedzie do końca? tylko zatrzymuje się na starej pętli!!!? co za idiotyzm. Kolejna rzecz to pętla końcowa . Powinna zostać przeniesiona tam gdzie kończy trasę linia 15.... paranoja gdy przegub musi zawrócić na skrzyżowaniu o 7 rano!!! MASAKRA. Ostatnio zablokował się i było zabawnie... ponadto czas najwyższy na południową obwodnicę! I oby była PRZED ZALEWEM!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to skoro niedawno powstały, to może trzeba grzecznie poczekać aż puszczą tędy linie a nie skrobać na "biegu" kolejny pretensjonalny artykuł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to skoro niedawno powstały, to może trzeba grzecznie poczekać aż puszczą tędy linie a nie skrobać na "biegu" kolejny pretensjonalny artykuł.
 czego ty oczekujesz od żałosnego lokalnego gryzipiórka Smagi? przecież to naczelny lubelski poszukiwacz taniej sensacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zobacz (d)efekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smaga to pisior, dlatego wiecznie na wszystko narzeka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz i tak tak wszyscy jeżdżą samochodami. Właśnie wróciłem z Leclerca w którym codziennie starsza część lubelskiej społeczności robi obławę na towary w promocyjnych cenach, oblegając regały z półkami jak muchy. Nie trzeba być specjalnie spostrzegawczym, żeby zauważyć, że 3/4 samochodów wjeżdżających lub wyjeżdżających z parkingu to babcia albo dziadzia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A od kiedy to uczniowie jeżdżą autobusami? Litości
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O ile pamiętam to rada dzielnicy dziesiąta najpierw chciała 21 na wyścigowa a później znowu na Nowy Świat. Niech się więc zdecyduje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O ile pamiętam to rada dzielnicy dziesiąta najpierw chciała 21 na wyścigowa a później znowu na Nowy Świat. Niech się więc zdecyduje.
Czy w Radzie Dzielnicy Dziesiąta nadal działa pracownik ZTM Lublin?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapytajcie Japolana. To prawdziwy komunikacyjny omnibus.
  • Dziękuję za docenienie.
  • Już wcześniej (gdy zabierali linię nr 21 z Nowego Światu) proponowałem rozwiązanie godzące potrzeby osób potrzebujących komunikacji miejskiej na obu tych ulicach.
  • W zakresie autobusów najlepsze byłoby podzielenie linii nr 21 na dwie linie (np. wolny jest numer 41). Obie linie miałyby podobne trasy, ale różniłyby się szczegółami (np. linia nr 21 obsługiwałaby Nowy Świat, zaś linia nr 41 nowy odcinej ul. Wyścigowej. Ponadto wypadałoby zdecydować się, która z takich linii obsługiwałaby poszczególne rejony Majdanka oraz Felinu - by każda linia miała jeden wariant trasy (dziś linia nr 21 ma parę wariantów trasy, a więc tylko formalnie jest to jedna linia).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mówiłem że ludzie odpowiedzialni za tworzenie infrastruktury czy odpowiedzialni za ruch w mieście to są niekompetentni powołani na stanowiska z przypadku lub totalnie imbecyle. Szkoda bo z czasem spotkamy się z większymi idiityzmani które nam zaserwują
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
25 to linia która obsługuje szkołę w Zemborzycach oraz dzielnice nad zalewem. Jest stanowczo za rzadko! powinna być minimum 2 razy częściej w godzinach 6-18!!!. Kolejna rzecz to kwestia linii 6... Dlaczego nie jedzie do końca? tylko zatrzymuje się na starej pętli!!!? co za idiotyzm. Kolejna rzecz to pętla końcowa . Powinna zostać przeniesiona tam gdzie kończy trasę linia 15.... paranoja gdy przegub musi zawrócić na skrzyżowaniu o 7 rano!!! MASAKRA. Ostatnio zablokował się i było zabawnie... ponadto czas najwyższy na południową obwodnicę! I oby była PRZED ZALEWEM!
  1. Według planów, południowy odcinek wewnetrznej obwodnicy ma przebiegać na północ od Zalewu Zemborzyckiego (czyli niejako "po śladzie" ul. Żeglarskiej); jest to o wiele rozsądniejsze od planowania dróg na północy Lublina - tam dążą nie tylko do rezygnacji z nowej drogi od Elizówki w kierunku linii kolejowej (co spowoduje totalne zakorkowanie wąskiej ul. Dożynkowej), ale nawet do zbudowania wiaduktu nad linia kolejową w miejscu nisko położonym, choć zbudowanie go paręset metrów na północ byłoby o wiele tańsze (z uwagi na wysokie skarpy).
  2. ZTM od lat zachowuje się jak zakładnik Rady Dzielnicy Zemborzyce - przynajmniej w zakresie trasy linii nr 25. Gdy zaproponowałem im skierowanie jej przez Dywizjonu 303 oraz północną część Kośminka, to odpisali, że na taki wariant trasy brak zgody Rady Dzielnicy Zemborzyce. Kiedyś linia nr 25 zaczynała kursowanie na dawnej pętli obok ul. Mickiewicza i nawet omijała Zemborzyce (a nie tylko osiedle Nałkowskich) - i jakoś się dało. Skoro Rada Dzielnicy Zemborzyce okazuje się faktycznym decydentem, to rozwiążmy ZTM i scedujmy jego zadania Radzie Dzielnicy Zemborzyce!
  3. ZTM'owi brakuje pomysłu na linię nr 6. Pętla dotychczasowa (na południu os. Nałkowskich) powinna stać się pętlą zapasową (a takich brakuje, bo na ogół pętle likwiduje się fizycznie); stała pętla w tym miejscu od lat jest uciążliwa dla mieszkańców sąsiednich bloków - smród ze "sławojki" dla kierowców zapewne przyczynił się do podpalania "budy z wychodkiem". Linię nr 6 należy rozdzielić na dwie linie. Dotychczasowa "szóstka" powinna zachować większość swej trasy, ale południowy jej odcinek należy zmodyfikować. Najbardziej rozsądne wydaje się wpuszczenie ją na teren w pobliże nowego kościoła - zapas terenu pod ulicę Uhorczaka jest tak wielki, że na pętlę autobusową miejsca jest aż za dużo (a obok można by urządzić miejsca parkingowe). Nową linię (np. korzystającą z teraz wolnego numeru 46) należałoby skierować (po większości trasy dzisiejszej linii nr 6) od ul. Trześniowskiej (w wielu miastach progi zwalniające pozwalają kursować autobusom, a zresztą tamte progi wypadałoby zlikwidować) do Zemborzyc (na pętlę skróconych kursów linii nr 78); nowa linia dodatkowo powinna kusrować przez nowy odcinek ul. Wyścigowej.
  4. Dotychczasowa pętla przy ul. Żeglarskiej to kpina! W rejonie Zalewu Zemborzyckiego powinny powstać dwie nowe pętle (w tym jedna blisko ul. Osmolickiej) - niestety, Władze Lublina planują utworzenie tylko jednej (w rejonie "Stokrotki" na styku: Żeglarskiej, Janowskiej oraz Krężnickiej).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to skoro niedawno powstały, to może trzeba grzecznie poczekać aż puszczą tędy linie a nie skrobać na "biegu" kolejny pretensjonalny artykuł.
Można by nawet klęnkąć. Tylko po co? Życia szkoda!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...