Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
przez mieszkancow Smug zabrali nam 5 !!! i lacznosc z Lublinem. Barany i egoisci!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to juz 75 nie moz już pojechać dalej przez smugi, jakubowice konińskiedo pętli na padarewskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko zawsze można różnie przedstawić. Pozytywnie i negatywnie. Olo - przecież dla mieszkańców terenów między pętlą na Sławinkowskiej a Snopkowem nie zmienia się nic oprócz numeru linii. A przecież jak ludzie używają tego jako stałego połączenia to i tak mają przejazdówki ;-). Gość - takie linie powstają na wniosek wójtów gmin podmiejskich, którzy dokładają do tego kasę. To już kwestia wójta gminy Jastków i chyba Niemce - bo chyba tam podlegają Jakubowice. Ale w sumie linia byłaby ciekawa: Zbożowa -> Smugi -> Jakubowice -> Paderewskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taki układ komunikacji jest nieracjonalny. Nie będzie można dostać się z centrum miasta bezpośrednio do Snopkowa. To mija się z celem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zbożowa jest jednym z bardziej zaautobusowanych miejsc w Lublinie.Puszczanie 75 do centrum mija się z celem zwłaszcza że będą to małe pojazdy.Ale ludziom nie chce się przesiadać.I proszę sobie przypomnieć kto wolał jeździć prywaciarzem zamiast mpk jeszcze nie tak dawno przez co zlikwidowano autobusy w tamte rejony.Prywaciarz się wypiął i co????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Snopków, a co Ty wiesz o komunikacji miejskiej? Wszystkie linie powinny jeździć do centrum miasta? Celem komunikacji miejskiej jest zapewnienie możliwości szybkiego przedostania się, a nie koniecznie bezpośredniego. Linie podmiejskie powinny dowozić ludzi spod Lublina do miejsca, gdzie mogłyby się wygodnie przesiąść w linie które zawiozą ich w różne miejsca Lublina. Zobacz na Radom - tam wybrano wariant gdzie linie spod miasta dojeżdżają do centrum. Stoisz w centrum na przystanku, masz rozkład i widzisz - 50 linii a każda co godzinę lub dwie...Fajny rozkład, nie? Jeżeli uważasz że to jest nieracjonalne to zamiast tylko krytykować zaproponuj konstruktywne rozwiązanie, które będzie racjonalne. Tylko zwróć uwagę na to: - by nie zwiększyć (ewentualnie nieznacznie) liczbę kilometrów wykonywanych po mieście- żeby linia nie dublowała się po mieście z czymś co już istnieje. - linia nie może być zbyt długa. Z Daszyńskiego na Zbożową jest 11,5 km trasą 5tki. Do Smug 18.To daje tak po dodatkowym kwadransie w każdą stronę. Pewnie nie da się tego wpasować sensownie w rozkład z kursami które się kończą na zbożowej i dlatego przecięli linie na dwa. No ale dobra. Załóżmy, że robisz linię Smugi- Centrum. 1) Co wtedy z 5tką? 2) Co wtedy z połączeniem Daszyńskiego - Centrum - Racławickie? Ludziom tam się nie spodoba, że mieli takie połączenie i im się zabiera... A tam dużo bloków... 3) Gdzie autobus mógłby mieć pętlę w centrum? Linia byłaby na tyle długa i przejeżdżałaby przez kilka korkujących się miejsc, że kierowca musiałby mieć odpoczynek na obu pętlach. Snopków, liczę na konstruktywną odpowiedź, a nie tylko na stwierdzenie, że jest to nieracjonalne i mija się z celem:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sprawdziłem na mapach. Ze Smug na Zbożową jest 7 km. Z Zbożowej do centrum kolejne 7, Więc gdyby uparcie puścić linię do centrum koszty wzrastają dwukrotnie. Tak przeliczając te 7 dodatkowy kilometrów: dziennie: 8 kursów w jedną, 9 w drugą = 17 x 7 = 119 km dziennie. 119 km x 5 dni w tygodniu kiedy linia jeździ= 595 km przyjmijmy w uproszczeniu 52 tygodnie: 30940 km. Kilometr przejechany przez autobus kosztuje gdzieś około 6 złotych. To po przemnożeniu daje 185640 złotych rocznie. A pieniądze mogłyby zostać zaoszczędzone, gdyby osoby zechciały się przesiąść na zbożowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to od 1 grudnia mieszkańcy dostaną nowe autosany 9LE.A od pętli na Zbożowej w ramach podziękowań będą kasować dodatkowy bilet żeby się dostać dalej do miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...